Voorstellen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Voorstellen

Bericht door Erik »

Welkom op het forum! We mogen dus wel zeggen dat we er een Israel / Egypte expert bij hebben?
Metor
Wereldreiziger

Bericht door Metor »

Erik schreef:Welkom op het forum! We mogen dus wel zeggen dat we er een Israel / Egypte expert bij hebben?
Na een klein jaar Egypte en 2 jaar Israel heb ik wel enige kennis van beide landen. :P
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Metor: welkom! Wat doe je in Israel voor werk?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Metor
Wereldreiziger

Bericht door Metor »

LaosFan schreef:Metor: welkom! Wat doe je in Israel voor werk?
Ik heb daar vele soorten van arbeid gedaan. Van productiewerk in een fabriek tot hovenier, eigenlijk van alles om fijn te kunnen verblijven.
Het gemakkelijke aan Israel is dat ze daar nog kibbutzen hebben waar je speciale visa's voor kan krijgen zodat je legaal kan werken. Een kibbutz helpt je tevens aan werk + verblijf en op die manier kan je redelijk lang en goedkoop verblijven en een hoop van het land zien!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Metor schreef:
LaosFan schreef:Metor: welkom! Wat doe je in Israel voor werk?
Ik heb daar vele soorten van arbeid gedaan. Van productiewerk in een fabriek tot hovenier, eigenlijk van alles om fijn te kunnen verblijven.
Het gemakkelijke aan Israel is dat ze daar nog kibbutzen hebben waar je speciale visa's voor kan krijgen zodat je legaal kan werken. Een kibbutz helpt je tevens aan werk + verblijf en op die manier kan je redelijk lang en goedkoop verblijven en een hoop van het land zien!
Interessant. Nogmaals welkom op het forum en we zien de posts wel verschijnen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
aurora70

nieuw hier

Bericht door aurora70 »

hallo iedereen, ik ben nieuw hier in around the world, maar ik zie nergens een rubriek waar ik me kan voorstellen. Dus schrijf ik hier gewoon even een post. Ik was op zoek naar een forum of discussiegroep waar ik veel over landen te weten kom die ik leuk vind en waarover ik meer wil weten. Niet eens omdat ik concrete plannen heb om er naartoe te reizen, maar gewoon om inspiratie op te doen. Ik ben vroeger veel gereisd en heb in veel verschillende landen gewoond en wil ook graag meer hierover vertellen. Lijkt me leuk hier, ik zal nu op zoek gaan naar jullie verhalen en tips en hoop een hoop van jullie hier te ontmoeten. groeten, aurora70 *)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: nieuw hier

Bericht door Tikva »

Er is wel degelijk een voorstel topic zie hier: voorstellen-t2021.html
Welkom op het forum, en veel plezier.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Aurora: welkom!!! Hopelijk heb je het naar je zin hier.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Van harte welkom!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Zal me ook maar eens een keer gaan voorstellen, ben Sander en ben nog een maand 22 jaar oud. Intussen me flink voor aan het bereiden voor men reis van 4.5 maand door Zuid Oost Azië. Landen die ik wil gaan zien: Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en misschien nog Maleisië. Hoe kom ik op dit idee, ik kan nou niet zeggen dat ik echt enorm al veel gereisd heb. met men ouders ging ik namelijk altijd naar bungalow parkjes in Nederland. af en toe een keer een studie reis naar Praag en Londen. en met vrienden op "zuip" vakantie geweest naar Kroatië en Spanje. Dus vanwaar dan toch zon reis? Het kriebelde altijd wel aan me en ik zag een vriend en een vriendin al eens eerder alleen op backpack trip gaan en ik dacht van dat is vet. Maar dacht meteen van dat kan ik niet dat lukt me niet en meer van dat soort dingen. tot ik in oktober met een andere vriend aan de praat was en hij het over had om over een aantal jaar na zijn studie ook een reis te gaan maken. Toen dacht ik opeens wel van fuck dadelijk is mijn "kans" voorbij. Dus ben ik me gaan inlezen en in januari de knoop doorgehakt. Een keuze waar ik tot nu toe heel blij om ben natuurlijk moet dat nog blijken als ik in december het vliegtuig pak richting Bangkok :)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Welkom Sander en veel plezier met de voorpret...
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Van harte welkom, Sander, en veel plezier met de voorbereidingen!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Sander: welkom op het forum en veel succes met de voorbereidingen. Dat moet wel in orde komen! Wie weet kan ik je ook wat tips geven want de landen die je noemt heb ik allen (meermaals) mogen bezoeken.
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Kwam tot de vaststelling dat ik mezelf nog niet had voorgesteld. Ik ben een 23jarige Belg, woon ergens diep verscholen in het Vlaemsche land, in een dorp (nee stad!) op de grens van onze noorderburen. Heb de reismicrobe van mijn ouders meegekregen, herinner me nog dat ik als klein manneke van 10 jaar, al fietsend, kanoënd door Polen trok met mijn vader. Of tochten met de ezel door Frankrijk maakte. Op mijn achttiende politieke wetenschappen gaan studeren in Leuven, waarmee ik nu in mijn laatste jaar ben aanbelandt, om het studentenleven niet helemaal achterwege te laten dit jaar ben ik begonnen met een tweede masteropleiding (master in management en beleid van gezondheidszorg). Het studentenleven heeft me de tijd gegeven om voornamelijk Oost-Europa te leren kennen, de afgelopen jaren met vrienden of alleen heel wat landen bezocht.
Zo kom ik de conclusie dat ik ondertussen al reeds 21 verschillende landen heb bezocht. Binnenkort komen daar nog enkele Balkanlanden bij en ik ben momenteel al volop aan het dromen en geïnspireerd door Jack Kerouac's on the road om na mijn studies in 2013 er enkele maanden op uit te trekken in Zuid-oost Azië.

Voor de rest ben ik vooral bezig met lopen, voornamelijk de langere afstand (halve marathons, marathons). Het is ook de bedoeling om dat in de toekomst wat te combineren met het reizen. Ga ik graag uit (je bent student voor iets), volg ik de NBA en doe ik nog meer nutteloze dingen!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

leuk om je achtergrond te lezen ehouse!
En welkom!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie