En ik wilde nog gaan onderzoeken wie het was van postcrossing maar op jou was ik niet gekomen hoor haha. 2 kaarten zijn onderweg dus even wachten tot die zijn aangekomen en dan begint het weer te draaien

Ron, beterschap!
Ik wordt morgenvroeg om 6 uur opgehaald en ga de 3 daagse tour doen.. vanavond maar vroeg naar bed want ben behoorlijk gesloopt.. 3 weken geleden flink ziek geworden en loop nog steeds met koorts.. volgens de arts is het een flinke virusinfectie die met rust en goed eten over moet gaan.. gelukkig in Fiji aardig kunnen rusten maar merk nu ik weer wat meer doe dat ik nog lang niet de oude ben.. dus ben benieuwd hoe de komende 3 dagen gaan!Reismeis schreef:Globeskater, veel plezier in Alice Springs! Ik vond het heel bijzonder om daar te zijn. Ga je ook uitstapjes maken naar Uluru, Kata Tjuta, Kings Canyon ed? Geniet!!!
Ik ben daar ook erg incognito natuurlijkmenasil schreef:En ik wilde nog gaan onderzoeken wie het was van postcrossing maar op jou was ik niet gekomen hoor haha. 2 kaarten zijn onderweg dus even wachten tot die zijn aangekomen en dan begint het weer te draaienMag er 14 onderweg hebben maar ik wil het rustig aan doen, anders kan ik het niet meer aan haha.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten