3 weken Azie! Maar waar naar toe?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Traveler2012

3 weken Azie! Maar waar naar toe?

Bericht door Traveler2012 »

Beste mensen,

Komend april wil ik voor drie weken of iets langer in Azië reizen. Dit is voor mij dat ik alleen reis en dat ik naar een verre bestemming ga! ^O^

Momenteel heb ik een globale planning gemaakt van de landen/steden die ik wil bezoeken. Ik ken de landen/steden niet heel goed omdat ik nog niet over heb gelezen. Maar goed, zelf zat ik de denken om Bangkok en Phuket te bezoeken(1 week) vervolgens naar Singapore (1 week) en tenslotte naar Bali (1 week).

Nu de vraag aan jullie: Is dit een goede keuze voor mijn eerste reis? Ik wil voor voornamelijk genieten van het natuur maar ook uitgaan en lekker op het strand liggen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Bedankt!
Jenny
Reisexpert

Re: 3 weken Azie! Maar waar naar toe?

Bericht door Jenny »

Je bezoekt nu veel steden, wanneer je natuur wilt zien moet je juist niet in de stad zijn. Verder kies je voor plekken die vet uit elkaar liggen. Wil je veel vliegen?

Bij de landeninformatie op deze site vind je tips voor wat er overal te doen is. Lees reusverhalen van mensen. Kijk eens voorin de lonely planet wat je in 3 weken kan dan. En denk dan nog eens na of je echt naar azië wilt vliegen, en dan van Bangkok naar Puket vliegen, dan naar Singapore vliegen, dan naar Bali vliegen en dan naar huis vliegen...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
lisette-van-beek
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door lisette-van-beek »

Als je alleen bangkok en phuket bezoekt krijg je geen goed beeld van thailand. Als ik jou was zou ik mijn 3 weken volledig in thailand besteden. 2 weken om van bangkok naar het noorden te reizen en dan nog een weekje op de eilanden.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.

Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
e131187

Bericht door e131187 »

Hoi,
als je wilt genieten van de natuur, moet je niet een week in Bangkok en op Phuket gaan zitten en daarna nog een week in Singapore; Singapore is geweldig (vooral de Night Safari!!) maar wel een stad. Bangkok is Bangkok en Phuket is toeristisch.
Het lijkt me wel veel wat je wilt gaan doen in 3 weken, maar het is jouw keuze natuurlijk. Met dat gereis naar die verschillende bestemmingen ben je al zo veel tijd kwijt, vind ik.
groet,
em
Traveler2012

Bericht door Traveler2012 »

Hoi allen,

Bedankt voor jullie reactie. Momenteel ben ik aan het Thailand aan het bestuderen en zoals het er nu naar uitziet zal ik de drie weken in Thailand doorbrengen. Indien het zal tegenvallen zal ik uitwijken naar een ander land. Denk dat ik het zo ga aanpakken.
Plaats reactie