Al die dieren maken het wassen toch weer zoveel spannender en exotischer.. Weet nog een keer dat ik lekker stond te poedelen en toen opeens een dikke spin op de muur zag zitten. Voorzichtig aangekleed en toen maar iemand van de junle lodge erbij gehaald. Was dus wel giftig.
Maar goed ben zelf opeeens met de zomervakantie bezig. Krijg twee nieuwe collega's en die willen in de zomer hun grote vakantie. Snap nooit waarom mensen dat doen zeker niet als ze kinderen hebben die nog niet naar school moeten, maar goed

. Wil zelf ook nog wel een weekje of weekendje binnen europa meestal besluit ik dat flexibel, welke bestemming lijkt me leuk en is goedkoop. Maar nu ben ik helemaal niet meer flexibel want als een van hun weg is kan ik zelf dus niet weg.
Gisteren de hele avond maar vluchtjes lopen zoeken, maar dat viel me echt heel erg tegen hoor voor begin juli.
Ryanair of Wizzair was alles wat me leuk leek eigenlijk behoorlijk duur. Praag of Tailinn is nog wel te doen maar zat je eigenlijk ook al aan prijzen die je met een normale maatschappij ook hebt.
Vorige jaar wat van die europa reizigers gevraagd welk land ze het mooist vonden en verrassend vaak montenegro gehoord en heb een vlucht gevonden naar Sarajevo voor 220. Dat is bijna vergelijkbaar als wat je met een lowcost maatschappij voor de andere bestemming betaald maar lijk met wel veel leuken. Sarajevo is ook goed te commbineren met Montenegro, moet dan wel wat langer gaan 10dg. Klinkt goed vlucht is met korting te boeken voor 1 maart dus vanavond maar een de knoop doorhakken.