Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Tikva »

Ah wat zielig, zullen we ruilen jij hier lekker relaxt in nld op de bank ik daar :)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

ha ha

Sgoed, tot morgenochtend dan.
En op voorwaarde dat ik op je tafel mag dansen : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Als dat bij Tikva niet mag, mag het hier wel hoor :o) Zou ook gráág effetjes met je ruilen hahaha, ik heb wel zin in een reisje!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Travelator
Reisexpert

Reismeis schreef:Als dat bij Tikva niet mag, mag het hier wel hoor :o) Zou ook gráág effetjes met je ruilen hahaha, ik heb wel zin in een reisje!!
Volgens mij dans jij zelf gewoon met grote regelmaat op tafel, vrolijkerd.

Jullie zijn allemaal welkom hoor. Gezellig!
Speciaal voor Reismeis heb ik vast geregeld dat we hier ook op de tafels mogen ; )

En uiteindelijk heb ik overal (héérlijk) doorheen geslapen.
En ik zal niet meer klagen over zulke luxe-onbenulligheden : )
Beloofd!

zaterdagavond is er elders weer een feestje; lekker danseeeeeeeeeeeeeeeeee! *O*

Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Uiteraard mag je bij mij op de tafel dansen, maar waarom dans je niet gewoon op de bar van de kroeg *O*
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ron schreef:ik haat boekingssites, nu moet je gewoon 20 euro dossier kosten betalen bij cheaptickets en ook nog een 12,50 costumer service pakket slaat nergens op!!! wou dat ik mijn eigen vliegtuig had.
En wist je dat je bij klm.be geen 10 euro extra betaald aan boekingskosten maar bij klm.nl wel? ;)
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

@ mensalis nee dat wist ik niet,
wou trouwens dat ik in belgie woonde dan was in naar thailand gegaan, maar met de trein naar brussel kost me net iets te veel om het voordeel van de tickets op te heffen.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Soms heb je NS aanbiedingen waarvoor je voor 15 euro door heel Nederland kunt reizen. Daarna is het trein kaartje niet meer zo duur om naar Brussel te komen. Hema en de Kruitvat hebben deze acties regelmatig.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Erik schreef:Soms heb je NS aanbiedingen waarvoor je voor 15 euro door heel Nederland kunt reizen. Daarna is het trein kaartje niet meer zo duur om naar Brussel te komen. Hema en de Kruitvat hebben deze acties regelmatig.
NS-acties zijn alleen in de weekenden, en de huidige actie van het Kruitvat loopt tot 3 juni. In het weekend zijn vliegtickets vaak weer duurder (met name op zaterdag), dus of het echt wat oplevert?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Nee hoor, ik koop ook wel eens NS kaartjes die buiten het weekend te gebruiken zijn. Vooral als ik weet dat ik b.v. naar Amsterdam moet dan scheelt dit meer dan de helft in de prijs van een normaal kaartje.
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Ooo, ik heb mijn tickets naar Kenia geboekt! Ik ga 5 maanden, waarvan ik de laatste 5 weken vrij ben om te reizen :). Ik heb echt ontzettend veel zin om daar aan de slag te gaan en natuurlijk nog meer in die 5 weken reizen aan het einde. Mijn ouders komen de laatste 2 weken en ga met hen naar Tanzania. Zelf heb ik dus 3 weken om in te vullen en dat is natuurlijk helemaal geen probleem daar.

Nu moet ik eigenlijk slapen want heb morgen vroeg weer een training maar ben natuurlijk veel te enthousiast!! Nog maar twee maanden. 25 april vlieg ik :).

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Travelator
Reisexpert

Ingritaaa schreef:Ooo, ik heb mijn tickets naar Kenia geboekt! Ik ga 5 maanden, waarvan ik de laatste 5 weken vrij ben om te reizen :).
Wat ga je de rest van de tijd doen? Werk? Project? Studie?

bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik wil niet werken... Ik wil uitslapen.
Of naar afrika :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Jenny schreef:
Erik schreef:Soms heb je NS aanbiedingen waarvoor je voor 15 euro door heel Nederland kunt reizen. Daarna is het trein kaartje niet meer zo duur om naar Brussel te komen. Hema en de Kruitvat hebben deze acties regelmatig.
NS-acties zijn alleen in de weekenden, en de huidige actie van het Kruitvat loopt tot 3 juni. In het weekend zijn vliegtickets vaak weer duurder (met name op zaterdag), dus of het echt wat oplevert?
Ik heb er toevallig net 3 van de blokker liggen die door de week geldig zijn!
Maar wel na 9:00. En vanaf 16 euro.
Door de week werk ik en reis ik nooit zo ver maar ik vond hem wel handig omdat ik nog wel eens naar Doetinchem afreis en deze in de Syntus geldig is.

Bleh, heb mijn dag niet vandaag en het is nog vroeg.. Wilde uitslapen maar ook een was doen want we delen de wasmachine met 5 appartementen, iedereen werkt en dus doet iedereen dat in de avonduren.... nooit doet iemand hem vroeg op zaterdagochtend. Mijn wekker gaat en ja hoor, hoor ik op dat moment dat de wasmachine aangaat :'(
En er schijnt ook een vermoorde dame te zijn gevonden in de straat hier vlakbij (waar ik altijd door heen moet) en nu kan ik niet naar m'n supermarkt (tenzij ik ver omfiets). Allemaal kleine dingetjes maar als je moe bent, dan komt het drie dubbel zo hard aan :P
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Rudi, zeur niet. Je bent net thuis.

Sorry, ik ben een beetje gefrustreerd. Mijn voorjaarsvakantie is alweer voorbij en ik heb alleen maar gestudeerd. Bovendien baal ik nog altijd dat de universiteit de planning gewijzigd heeft, wat botst met mijn eigen planning. Dit zal mogelijk leiden tot een studievertraging van ruim een half jaar. Jippie.

Kaartjes van het kruitvat zijn alleen in het weekend geldig. Maar die zijn dan ook goedkoper als die van de blokker.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie