Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Jenny »

Goh, ik ben morgen 5 jaar lid van dit forum.

(Volgens mij is dit mijn meest onzinnige post ooit ;))
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik dacht...jaja jenny...je zal wel verkeerd hebben gelezen. -14 kan echt niet!
Maar goed, hoe kan ik ook aan je twijfelen :@ Het KNMI heeft het inderdaad over dat soort temperaturen.
Ik ga mijn (nep)bontmuts zoeken......
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik was ooit op kamp in heeswijk-dinter (ik geloof dat dat begin 1999 was), en toen was het daar -18. De waterleidingen waren bevroren, en de slaapzaal was koud. Ik ben pas 's ochtends gaan slapen toen het iets warmer werd.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

normaal zou ik echt balen met zulke weersvoorspellingen als ik niet in NL ben want mooiste is toch schaatsen op natuurijs.. maar nu mijn enkel naar de knoppen is vind ik dit zonnige weer wel lekker, naar het strand als iedereen zit te koukleumen thuis ;)

Vandaag mijn ouders weer naar vliegveld gebracht, we hebben een aantal mooie weken gehad! Helaas de vlucht niet 1 dag naar voren kunnen plaatsen dus mijn ouders missen een belangrijke crematie.. heb ze wel een mooi rouwkaartje meegegeven van mij! Morgen weer hard aan de studie!
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Ben nu in Samcheok {Korea} en het motel heeft de luxe van tv & pc en is nog redelijk geprijsd ook.
Stukken beter dan het hostel in Seoul waar we eerst verbleven. De eerste nacht kwam iedereen strompelen binnen op de meest onmogelijke tijden, lag er een bomen om te zagen en in de vroege ochtend had een ander zijn blaas niet onder controle... Toen ik uit de kamer stapte, de gemeenschappelijke ruimte in, struikelde ik zowat over een andere gast die gestrekt lag.
Verder wisten ze er echt niks {een Amerikaan die de boelde een klein beetje regelde voor de eigenaar} en misten we bijna onze bus doordat we niet konden uitchecken...

Morgen naar het Penis Park :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
emiels
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door emiels »

hey yvonnetje, hoe is het weer nu daar? en hoeveel betaal je voor dat hotel als ik vragen mag?? Jammer dat ik niet onthouden of opgeschreven heb hoe mijn hotel daar heette, was in ieder geval in dezelfde straat als het busstation maar dan aan de andere kant van de hoofdweg.
Met 2 man hadden we daar een super kamer voor 50000 won ( 1 groot en een klein bed, giga lcd tv, computer, koelkast en een bubbelbad.)

Ga je ook nog naar de grotten daar? Die met de monorail in de grot zelf moet je niet nemen hoorde ik, daar is geen ruk aan. Waar je eerst met een monorail omhoog gaat is wel heel erg tof, een van de tofste grotten die ik gezien heb. Railbiken is ook wel ok maar niet echt denderend speciaal. Dat dildo park hebben we niet aangedaan omdat iemand ons zei dat dat gesloten was, aanstootgevend ofzo... Hou je een blog bij? Ben benieuwd wat jij erover te schrijven hebt haha.
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

gaan er nog mensen winterse dingen doen dit weekend in Nederland?

ik ga morgen naar de Duikvaker (beurs in Houten), en zondag ijsduiken. ~:) ~:) ~:)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik ga morgen proberen erdoor te komen. Ook best winters. En voordat ik dat ga doen ga ik kijken of de auto nog start en er een pak sneeuw af halen. :)

Nog mensen die de Zembla uitzending (Voor jou 10 anderen) hebben gezien? Wat een beschaving...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

I LOVE SNEEUW

ik heb er al lekker door heen gebanjerd en ik ga zo mijn schaatsen zoeken want de buurman is het kanaal sneeuwvrij aan het maken *O*
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Lekker gewandeld in de sneeuw en nu chocomelk drinken is dat winters genoeg.. :)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Sneeuw is leuk... maar niet als je komende week naar Schiphol wil en er nauwelijks iets naartoe rijdt.
Twijfel of ik niet toch de taxi moet bestellen alvast.... Denk dat ik tot maandag wacht.. moet vrijdag er pas heen en maandag is wel beetje duidelijk of de ns haar winterdienstregeling handhaaft ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

taxi's kun je ook in de sneeuw nog op de dag zelf bestellen. vanuit Utrecht althans. enige is dat het normale schiphol-tarief niet geldt, en dat die krengen dus op de meter rijden (en daardoor duurder zijn).
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Jenny schreef:taxi's kun je ook in de sneeuw nog op de dag zelf bestellen. vanuit Utrecht althans. enige is dat het normale schiphol-tarief niet geldt, en dat die krengen dus op de meter rijden (en daardoor duurder zijn).
Ik wacht iig af maar niet tot op de dag zelf (moet 's ochtends vroeg dus kan ook niet "afwachten" zeg maar) :) Weet niet of het vanuit Den Haag ook kan nl. En had een relatief goedkope taxi gevonden.
bolletjeom
Reisexpert

ik hoorde gister dat donderdag de dooi in gaat zetten. Ik vlieg pas volgende week maandag dus ik kijk het nog even aan.
Afgelopen vrijdag heb ik er 3,5 uur over gedaan om thuis te komen. Een afstand van 60 kilometer! :?
Ben nu al heel benieuwd hoe ik morgen op mijn werk ga komen.Als ik het nieuws mag geloven gaat dat een uitdaging zijn.

heb gister een stukje geschaatst!!!! LEUK!!!! *O* Ik word daar zó blij van!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ehhhh, Rudi, ik wil niet heel lullig doen, maar de dooi is maar van korte duur. Donderdag wordt het inderdaad +1, maar in het weekend is het volgens het knmi weer -15!

Ik ga zo ook van het ijs genieten. Alleen ga ik er niet op, maar eronder.
Plaats reactie