Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Travelator
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Travelator »

Net m'n nieuwe reis-laptoppie binnen! Leuk leuk leuk!!!! *O*
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Net m'n tickets geboekt; vanaf 16 april ga ik 6 weken backpacken door Dubai, Singapore, Maleisië en Thailand. Zin 'n!
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

lekkere plannen en leuke gadgets!

Zo, geslaagde dag op de vakantiebeurs gehad!
Krijg zelf wel ontzettend graag nu mijn tas pakken en lekker mijn neus achterna....oeh, wat kriebelt de reiskriebel hard!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

bolletjeom schreef:oeh, wat kriebelt de reiskriebel hard!!!
Goed jukke!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef: Zo, geslaagde dag op de vakantiebeurs gehad!!
Ik zie de mensen allemaal richting station wandelen als ik terug kom van mijn werk. Maar dat is dus rond sluitingstijd. Vrijdagavond en zaterdag helaas ook werken, dus dat gaat hem niet worden.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Travelator schreef:
Globeskater schreef:Gaaf hoor!

Nog een paar uurtjes en dan kan ik mijn ouders een dikke knuffel geven, ze zitten nu in het vliegtuig op weg naar Australië heb er echt zin in ze weer te zien :D

We gaan vanaf vrijdag met de camper naar Melbourne en Great Ocean Road, ben benieuwd hoe dat is roadtrip met pa en ma ;)
Leuk! Hoe lang heb je ze al niet gezien??
was nog maar 3 maand geleden dus dat valt wel mee.. ;)

Inmiddels hebben we Sydney gezien en zijn wij vanmiddag met de camper vertrokken staan nu op een camping en gaan wss vroeg slapen :P ben moe!
bolletjeom
Reisexpert

vandaag had ik mijn eerste vrije dag van dit jaar. jaja, het leven in de reisbranche gaat niet over rozen in januari ;)
Lekker uitslapen, lang douchen, weer eventjes terug naar bed. Telefoontje van mijn vriendin....en een uur later was er een ticket geboekt *O* Stond niet in mijn planning voor vandaag maar ik HOU van spontane dingen!!
Met hemelvaart gaan we naar Nice opdat we dan even Monaco kunnen aandoen. ( nieuw landje afvinken)

En toen even een lampje en behang uitzoeken, nieuwe plant kopen en toen ik helemaal tevreden de parkeerplaats van de eurofleur afreed gooide iemand zijn auto in zijn achteruit tegen mijn auto aan -O-
sta je een half uur in de kou formulieren in te vullen...zucht.
daarna even naar de supermarkt en nu tevreden met een volle maag achter de compu.
Vrije dagen zijn zo veel lekkerder als je ze niet zo vaak hebt :Y
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Oei, vrije dagen, lekker. Ik heb er ook nog geen gehad sinds ik terug ben vakantie, maar komend weekend neem ik lekker vrij. Dit weekend toetsen nakijken en aan mijn portfolio voor mijn studie werken.

Gaat er nog iemand naar het iffr?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

bolletjeom schreef:vandaag had ik mijn eerste vrije dag van dit jaar. jaja, het leven in de reisbranche gaat niet over rozen in januari ;)
Lekker uitslapen, lang douchen, weer eventjes terug naar bed. Telefoontje van mijn vriendin....en een uur later was er een ticket geboekt *O* Stond niet in mijn planning voor vandaag maar ik HOU van spontane dingen!!
Met hemelvaart gaan we naar Nice opdat we dan even Monaco kunnen aandoen. ( nieuw landje afvinken)

En toen even een lampje en behang uitzoeken, nieuwe plant kopen en toen ik helemaal tevreden de parkeerplaats van de eurofleur afreed gooide iemand zijn auto in zijn achteruit tegen mijn auto aan -O-
sta je een half uur in de kou formulieren in te vullen...zucht.
daarna even naar de supermarkt en nu tevreden met een volle maag achter de compu.
Vrije dagen zijn zo veel lekkerder als je ze niet zo vaak hebt :Y
Ah nee, balen van je auto :(
Voor de rest klinkt het super wat je allemaal gedaan hebt op je vrije dag :D Vooral dat ticket boeken!!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

@ Bolletje, balen van je auto zeg :S

Ik aan het einde van mijn roadtrip begin te raken.. ben er ook wel aan toe geloof ik gisteravond lag ik na de hoogste berg van Australië bewandeld te hebben al om half 10 op bed en heb 12 uur geslapen inmiddels alweer zo moe dat ik graag weer naar bed zou gaan maar gaan eerst Canberra nog even in om vuurwerk te kijken voor Australia Day.. morgenavond kan ik weer lekker in eigen bed slapen hoop ik :D

Dan even alles uitzoeken wat mee terug naar NL moet en wat ik hier houdt en dan al bijna weer naar Perth.. daarna nog dikke 2 weken een hostel in Sydney en dan begint het echte reizen tot eind april..ga dan wel wat meer rustdagen inplannen want alleen maar reizen is toch wel vermoeiend..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@globeskater: En tussendoor je opdracht afronden voor je scriptie? :) Want Perth is volgens mij ook alweer snel :o

Ik had de afgelopen dagen cursus op een landgoed. Moet zeggen, was echt een prettige omgeving om daar een cursus te hebben. Heerlijk rustig en je bent echt volledig gefocused :) Had het idee er echt even uit te zijn, alhoewel het echt hard werken was (en het waren lange dagen) :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

haha ja komende weken nog even hard aan de slag.. mooie van reizen en een afstudeeropdracht in de reisbranche is dat je onderweg nog weer dingen tegen komt die ook verwerkt moeten worden waar ik anders mss niet achter was gekomen =)
bolletjeom
Reisexpert

ik heb van de week mijn nieuwe paspoort gehaald. Ben ik de enige die moeite heeft met afscheid nemen van een oud paspoort en bij wie het een beetje pijn doet als ze er drie grote gaten in rammen??

overigens even een kleine tip voor iedereen die veel reist. Een nieuw paspoort mag maximaal €48 kosten. Dus een zakenpaspoort ook!!! kortom, dubbel aantal pagina's voor hetzelfde geld.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Bedankt voor de paspoorttip, rudi!

Mijn paspoort verloopt in december, wat betekent dat het in juni vervangen moet worden. Het is helaas niet vol dit keer (zakenpaspoort), en ik vind het jammer dat het dan weer leeg is. Ondanks dat er in de zomer meteen weer stempels/visa van 3 landen in zullen belanden.

Ik ben net terug van een weekend Renesse, best een leuk stadje. Het is wel koud ineens.... Toch twee duiken gemaakt dit weekend. Misschien volgend weekend ijsduiken?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Brrr, volgens het KNMI wordt het volgend weekend -14???

* Er begint iets te kriebelen: ijsduiken!!!! *
Plaats reactie