Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Globeskater »

jeetje gecondoleerd! en denk dat het ondanks dat het een rare tijd is waar veel mensen blij zijn, er ook ontzettend veel mensen ongelukkig zijn en tegen kerst en een nieuwjaar opzien.. maar dat maakt het niet minder erg..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Gecondoleerd Wizzard :( Echt heel naar om te horen..

En denk dat het de tijd van het jaar is... richting kerst en oud/nieuw hoor je steeds vaker dit soort verhalen. Heel erg sneu dat er mensen zijn die hun leven niet meer willen.... Vind het altijd akelig om te horen en vraag me altijd af "Waarom?"
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Afbeelding

Het was even puzzelen, maar volgens Google Translate staat onderaan "Om het nieuwe jaar te vieren", de prettige kerstdagen moeten jullie er dus zelf maar bij denken. En een beetje Photoshop was sowieso noodzakelijk, in april verkochten ze nog alleen oude kaarten, voor een gelukkig Juche 100 is het nu toch wat laat...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Geweldige kaart! Jij ook de beste wensen. En alle andere lezers ook.

Ik ga vandaag voor het eerst skiën. Zo. Met school naar snowworld, wish me luck.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Ik heb er ook nog wel eentje met een Kalashnikov of ander militair machtsvertoon, maar dat strookt toch minder met de kerstgedachte...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik wordt helemaal gek van alle facebook berichtjes, nog een dagje werken. Moet zelf volgende week gewoon de hele week werken :N .

Heb opeens echt super veel zin in een weekje vakantie of zoiets. Zit te denken of ik voor februari nog een weekendje weg met Ryanair zou boeken maar januari is een dure maand bruiloften enzo dus eigenlijk niet handig. :{
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Ik ken amper mensen die volgende week niet moeten werken. Enkel mijn vriendin :N
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben "gedwongen" vrij. lever daar ook ADV dagen voorin, die ik liever voor een ander moment (lees: 1 week van januari) had ingezet. Maar ja aan de andere kant is er ook niet echt veel werk te doen en op zich is het ook wel fijn een week vrij te zijn.. maar als ik had mogen kiezen was ik toch deels gaan werken zodat ik zelf over mijn dagen kan beschikken ;)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Moet gewoon werken...
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Maandag gelukkig vrij, de rest van de week werken.
Dan zaterdag t/m dinsdag vrij.
Vervolgens 3 dagen werken en op 7 januari verhuizen!
Eind februari begin ik met m'n nieuwe werk.

Nu nog een warme, goedkope vakantiebestemming uitzoeken...
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik moet ook gewoon werken hoor!

Fijne dagen allemaal!!!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik wil vanuit Surfers Paradise, iedereen een hele fijne kerst toewensen!

Hier gaat alles zijn gangetje, vandaag een vrij rustige dag gehad want had mij gister zo zwaar verslikt dat ik mij er nog steeds beroerd van voel.. denk dat ik flink wat zuurstoftekort heb gehad.. dacht zelf ook even dat ik er in bleef.. dus vandaag een beetje rondgelopen..

de stranden zijn hier gesloten wegens gevaarlijke omstandigheden, ga zo nog even kijken of er nog goede surfers zijn die deze omstandigheden juist wel leuk vinden ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Fijne kerst iedereen!

Vannacht wilde ik eens goed gaan slapen, helaas...eerst was er zo'n harde wind, dat alle fietsen om zijn gewaaid voor de deur en ik wakker schrok... toen besloten de buren een feestje te vieren met keiharde muziek (welke, weet ik niet, er zitten hier allemaal appartementen dus kan overal vandaan komen), toen dacht ik eindelijk in slaap gevallen te zijn.... rukken alle hulpdiensten uit met een gigantisch lawaai.... bleek er een schietpartij te zijn geweest in een zijstraat... Bah, ben nu gebroken, kan niet meer slapen en wilde zoveel doen vandaag grr... moet aan de cursus voor mijn werk. Denk dat ik de ochtend besteed met opruimen,boodschapjes en dan daarna eens ga beginnen!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik mag vandaag een poging gaan wagen om vloerbedekking te leggen in mijn moeders huis.
Dat kan haast niet goed komen. 2 vrouwen zonder inzicht en ervaring iets laten doen wat normaalgesproken werk is voor vakmannen.

Duim voor ons!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:
Duim voor ons!
^O^

Ik ben halverwege met het inpakken van mijn tas. Dat wil zeggen, ik heb bijna alle duikstpullen, nu nog wat kleren en toiletspullen erbij proppen.

Fijne feestdagen allemaal!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie