Café Verweggistan
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Café Verweggistan
Ben nu van binnen naar buiten aan het gaan om de maansverduistering te zien. Het is hier heel helder waardoor hij goed te zien is. Het is zelfs gelukt om een aantal foto's te maken {met instellingen op de gok}. Zal er hier later eentje plaatsen als mensen geïnteresseerd zijn.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- bolletjeom
- Reisexpert
op weg naar huis na een 2 daagse reunie met mijn zuidelijk afrika groep!
Vrijdagavond een afstudeerfeest van mevrouw de dokter in rotterdam en vandaag naar het tropenmuseum en het zuid afrikaanse restaurant tjing tjing.
Beide een aanrader. Het tropenmuseum is alsof je een wereldreis maakt. Alles over de hele wereld en leuk interactief!
Nu 4 uurtjes slapen en richting schiphol voor mijn vlucht naar granada.
Hasta luego!
Vrijdagavond een afstudeerfeest van mevrouw de dokter in rotterdam en vandaag naar het tropenmuseum en het zuid afrikaanse restaurant tjing tjing.
Beide een aanrader. Het tropenmuseum is alsof je een wereldreis maakt. Alles over de hele wereld en leuk interactief!
Nu 4 uurtjes slapen en richting schiphol voor mijn vlucht naar granada.
Hasta luego!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Altijd leuk! Misschien leuk voor de foto sectie?Yvonnetje schreef:Ben nu van binnen naar buiten aan het gaan om de maansverduistering te zien. Het is hier heel helder waardoor hij goed te zien is. Het is zelfs gelukt om een aantal foto's te maken {met instellingen op de gok}. Zal er hier later eentje plaatsen als mensen geïnteresseerd zijn.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb de maansverduistering slapend door gebracht
Dus helaas niets van gezien.. Was een weekendje weg dat even anders is verlopen dan verwacht... Een aantal van onze groep waren bijna verdronken en dat heeft toch wel even flink effect op het weekend gehad.. dan zie je ineens weer hoe kwetsbaar het leven is en hoe sterk de zee kan zijn.. verder hadden we qua weer wel echt geluk en hebben we de regen in Sydney kunnen ontvluchten!
Het is hier raar Nederlands zomerweer en kan niet wachten tot de echte zomer komt!

Het is hier raar Nederlands zomerweer en kan niet wachten tot de echte zomer komt!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Wow! Dat is heftig en behoorlijk schrikken. Hoe gaat het nu met jullie?
Was de zee zo onvoorspelbaar of was het de stroming?
Sterkte!
Was de zee zo onvoorspelbaar of was het de stroming?
Sterkte!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
het was de stroming.. gelukkig is iedereen er uiteindelijk veilig uitgekomen.. een aantal zullen een paar dagen nodig hebben om fysiek te herstellen en geestelijk zal het nog wel even langer door werken, maar is vooral dingen als spierpijn en uitputting waar ze van moeten herstellen en een aantal hebben flink wat zeewater binnengekregen..maar het was ontzettend schrikken..
vandaag weer eens aan het werk en moet deze week de kerstkaarten eens gaan afschrijven anders zijn ze nooit voor kerst thuis
vandaag weer eens aan het werk en moet deze week de kerstkaarten eens gaan afschrijven anders zijn ze nooit voor kerst thuis

Ik moet ook nog kerstkaarten maken. Maar die gaan alleen naar mijn ouders en een paar familieleden, ik doe niet echt aan kerstkaarten.
Vandaag ben ik een beetje met mijn verkeerde been uit bed gestapt. Helemaal nergens zin in. Probeer het te verbergen op mijn werk, maar dat maakt niet dat mijn humeur er beter van wordt. Er is ook geen directe aanleiding ofzo.... Al maakt al die regen het ook niet beter!
Ik ben heel erg hard af aan het tellen tot de kerst. Nog 25 uur lesgeven en 8 oudergesprekken.(Lesgeven en oudergesprekken zijn erger dan ander werk, omdat je dan moet doen alsof je lief en aardig en vrolijk bent. De andere uren voor werk en studie tel ik dus maar niet mee, want dat werkt al helemaal niet opbeurend.)
Vandaag ben ik een beetje met mijn verkeerde been uit bed gestapt. Helemaal nergens zin in. Probeer het te verbergen op mijn werk, maar dat maakt niet dat mijn humeur er beter van wordt. Er is ook geen directe aanleiding ofzo.... Al maakt al die regen het ook niet beter!
Ik ben heel erg hard af aan het tellen tot de kerst. Nog 25 uur lesgeven en 8 oudergesprekken.(Lesgeven en oudergesprekken zijn erger dan ander werk, omdat je dan moet doen alsof je lief en aardig en vrolijk bent. De andere uren voor werk en studie tel ik dus maar niet mee, want dat werkt al helemaal niet opbeurend.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zag net dat er 2091 posts in dit topic zitten. Wat voor een pak papier zou dat zijn als je het zou printen?!?
Lekker weer hier en nederland. Het was in granada niet warmer maar wel droog! Gister glibberde ik met de fiets alle kanten op!
Hebben jullie leuke kerst en oud&nieuw plannen?
Lekker weer hier en nederland. Het was in granada niet warmer maar wel droog! Gister glibberde ik met de fiets alle kanten op!
Hebben jullie leuke kerst en oud&nieuw plannen?
Eerste kerstdag breng ik door op Schiphol en in vliegtuigen, niet echt leuk dus. maar tweede kerstdag zit ik in Dahab, lekker duikenbolletjeom schreef:Hebben jullie leuke kerst en oud&nieuw plannen?

Nog een paar daagjes school. Veel afronden nu. De leerlingen hebben er niet al te veel zin meer in.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ga oud & nieuw vieren met vrienden in het altijd exotische Emmeloord...
Eerst helaas nog wat minder feestelijke zaken: een neef van me heeft gisteren een einde aan zijn leven gemaakt. Ironische genoeg was de laatste keer dat ik hem gesproken heb op de begrafenis van zijn vader.
Eerst helaas nog wat minder feestelijke zaken: een neef van me heeft gisteren een einde aan zijn leven gemaakt. Ironische genoeg was de laatste keer dat ik hem gesproken heb op de begrafenis van zijn vader.
- bolletjeom
- Reisexpert
och, gecondoleerd Wizzard. Heel naar en helemaal rond feestdagen waar de rest van het land blij aan het doen is.
Sterkte!
Sterkte!
-
- Reisexpert
Inderdaad ook van mij gecondoleerd.
Naar voor je...
Naar voor je...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Gecondoleerd.Je hoort het stiekem best vaak de laatste tijd, dat mensen er zelf een einde aan maken 

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Dank voor jullie reacties.
Het was niet zo dat ik vaak contact met hem had, zeker niet, maar hier schrik je dan toch wel van. Hij zal er vast zijn redenen voor gehad hebben, maar de timing is ook erg ongelukkig. M'n moeder zei ook al dat ze net de kerstkaarten op de post had gedaan, uiteraard ook naar hem en zijn moeder, broer en zus. Nee, echt prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar...
Het was niet zo dat ik vaak contact met hem had, zeker niet, maar hier schrik je dan toch wel van. Hij zal er vast zijn redenen voor gehad hebben, maar de timing is ook erg ongelukkig. M'n moeder zei ook al dat ze net de kerstkaarten op de post had gedaan, uiteraard ook naar hem en zijn moeder, broer en zus. Nee, echt prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar...