Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
El Niño schreef:Dexter kan wel grappig, bot, en met schuim op z'n bek uit de hoek komen, maar dat wil nog niet zeggen dat ie altijd gelijk heeft hoor .
Onzin, in de gevallen dat andere denken dat ik niet gelijk hebt komt het door hun gebrek aan intelligentie en inzicht
El Niño schreef:Dexter kan wel grappig, bot, en met schuim op z'n bek uit de hoek komen, maar dat wil nog niet zeggen dat ie altijd gelijk heeft hoor .
Onzin, in de gevallen dat andere denken dat ik niet gelijk hebt komt het door hun gebrek aan intelligentie en inzicht
Ik had het al aan Rick voorgesteld, maar ga jij ook mee bieren om deze discussie voort te zetten? Iedereen is welkom uiteraard, maar.. of je dat ook daadwerkelijk wil? ~O>
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Goed plan, ik ben van de partij. Alhoewel er mijns inziens weinig meer te discussieren valt aangezien het een gegeven is, zijn er natuurlijk nog genoeg andere interessante topics. Ben ook benieuwd naar de nieuwe -mannelijke- inzichten die Ingritaaa heeft opgedaan tijdens haar Aziatische tripje.
Lijkt me een prima plan! Gezellig! Een mini-meeting . Ik ben ook benieuwd naar jouw inzichten Dexter, of China je nog een beetje op de rails heeft gebracht.. (grapje!)
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ingritaaa schreef:Lijkt me een prima plan! Gezellig! Een mini-meeting . Ik ben ook benieuwd naar jouw inzichten Dexter, of China je nog een beetje op de rails heeft gebracht.. (grapje!)
Ik was maar heel even in china, maar grotendeels in Tibet. En nee, mijn opvattingen zijn alleen maar versterkt >:)