Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door bolletjeom »

het zullen hoogstens 5 daagjes worden. Maar ik ga een gegeven paard niet in de bek kijken! nu nog zorgen dat ik dat paard krijg ;)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Toch wel een kosher paard hopelijk? :P
(contradictio in terminus...)

Die 8 dagen van mij zijn overigens ook maar 6 dagen ter plekke. Vertrek 's avonds op dag 1, aankomst diep in de nacht. En 's ochtends heel vroeg op dag 8 sta ik weer op Schiphol. Niet echt de meest gunstige vluchten...
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Vandaag een 5tal tickets via wizzair geboekt, maar nu zie ik dat er bij een achternaam een kleine letter heb staan ipv een hoofdletter, wordt hierover moeilijk gedaan? :'(
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Als het alleen om een kleine letter gaat en niet om een verkeerde letter dan zou ik me er niet druk over maken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

geen zorgen om maken.

Zit in een reisdipje. Ik heb weinig hoop voor israel. Baas vind dat extratjes in principe niet voor leidinggevende zijn. Nu maar hopen dat er niet zo veel kunnen/willen. Dan mag ik misschien toch.
Liet vallen dat ik filipijnnen in mijn hoofd had voor maart. Vond ie ook geen goed plan. Blijkbaar mag ik maart niet weg. Toen opperde ik mee op de noord korea charter..... Wil ie niet al zijn belangrijke mensen in 1 vliegtuig hebben....zucht
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Merci voor de antwoorden. Het is inderdaad enkel een kleine ipv een hoofdletter. De naam is volledig goed gespeld.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Dat is balen Rudi. Maar wanneer verwacht je baas dan dat je met vakantie mag?
Wij waren in mei in de filipijnen en dat was ook nog goed hoor al knepen we hem wel dat we niet net te laat zouden zijn voor de whalesharks. In maart heb je wel het voordeel dat de mensen zelf geen vakantie hebben, aan de andere kant als je April mag gaan kan je wat bijzondere paas dingen mee pakken.
Als je nu niet meer mag naar Noord-Korea dan zou ik gelijk proberen dat je dan de afspraak maakt dat de volgende keer andere belangrijke mensen (die dus nu wel mee gaan) niet aan de beurt zijn en jij wel.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik heb een nakijkdip....

vandaag een halve dag vrijgenomen op mijn werk1 om toetsen van werk2 na te kunnen kijken. nu bijna 2 uur bezig, en niet eens een klas af. helaas heb ik 6 klassen. :?

(dat zijn 115 toetsen natuur- en scheikunde, 55 toetsen biologie en als ik klaar ben nog 55 verslagen. 0_0 )
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

We hadden bijna de moed opgegeven om nieuw werk te vinden, maar kregen nu toch een reactie op een e-mail. Klinkt als een goed bod, dus er is een aannemelijke kans dat m'n vriend vanaf februari in Guangzhou werken. :)

Jenny... dat wordt nachtwerk, of niet? En het zijn vast en zeker ook allemaal toetsen met open vragen, dat duurt zooooo lang.. Succes in elk geval.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

De eerste toets heeft alles bij elkaar 3 uur geduurd.

Zelfs als ik de hele nacht door ga werken is het morgen niet af. Ik zit nu op mijn werk op de universiteit, vanavond kijk ik nog een toets na en dan dit weekend 2-3. De rest moet volgende week 's avonds....
bolletjeom
Reisexpert

ik moet weer denken aan mijn vader. Die gaf graag multiple choice toetsen en had zelfs een mal voor de antwoorden. Die legde hij er gewoon op. Dat was snel nakijken. Nieuwe toetsen maken pastte hij gewoon aan aan 1 van de 6 mallen die hij had. Toen ik bij hem in de klas kwam gingen de toetsen en de mallen thuis de kluis in..haha

reisdip nog niet over. Jeroen zei dat hij nog 7 dagen had dit jaar net als ik. Maar nu kreeg hij bericht dat hij in de min staat...
Moet ik een solobestemming uitzoeken...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Dahab is leuk in je eentje.

Jammer dat je er niet gelijk met mij kan zijn (want ik zit er ook alleen ;))
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Ik weet nog een hele fijne duikschool daar. Of ben je al voorzien?
Doe de groeten aan Achmed : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik ga naar INMO. de 4de keer inmiddels ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

WizardOfOss schreef:
bolletjeom schreef:oh, moooiiii!!! ik wil ook naar ijsland!!!!
Die beeldentuin zag er ook boeiend uit zeg! Er is dus meer dan alleen natuur.

Ik ben heel hard aan het duimen dat ik uitgeloot word voor een kort tripje Israel 8-)
Thanks!

En 8 dagen Israël? Goh, dat lijkt me ook wel wat :Y
(nog 3,5 week...)

Ik zag trouwens de laatste weken de nodige stukjes over Israël op de frontpage verschijnen, mooi werk Menasil!
Dank! Er staat er nog 1 in de wacht en ik ga binnenkort mijn laatste artikel schrijven maar dat is weer een grotere stad dus kost wat meer moeite. Geen idee of het op tijd is voor jouw reis (gaat over Haifa)

Ik ben ook bezig met m'n reisblog bij te werken (zie mijn onderschrift...) ga daar volgende week verder mee!
Plaats reactie