bolletjeom schreef:tja, gezegdes zijn wel zo'n beetje onvertaalbaar. Hen spontaan meer respect gekregen voor je baan

Haha dat hoor ik niet vaak ; )
Meestal klaagt men alleen maar over ondertitels! : (
bolletjeom schreef:Spruitjes zijn echt heeeerlijk! je moet ze gewoon nog eens een kans geven. Je smaak schijnt zich om de tig jaar aan te passen en met name kinderen lusten geen spruiten. Ik weet nog wel een lekker recept met kip, prei, spruit, kerrie en cashewnoot!!
O! Klinkt op zich best aardig.... Eet alleen geen vlees/kip (moeluk!). Misschien probeer ik het ooit eens met tofu (ugh)
bolletjeom schreef:
Heb vannacht geen oog dicht gedaan. Kater was ziek en pulkte de deur steeds open om "gezellig" bij ons te zijn...Gelukkig heb ik vandaag vrij en kan ik vanmiddag misschien nog even de schade inhalen.
Arme kater, is hij weer beter? Ik pas deze week op een huis met twee poezen en vanmiddag kwam een van de twee (de meest "onschuldige" natuurlijk) thuis met een muis (mooi rijmpje) en ging die vervolgens naast mij in de keuken lekker zitten oppeuzelen. De ingewanden heeft ze fijn laten liggen, samen met een plasje bloed.
Cadeautje!
Hoe is het met de verveling?