Niet bekend met The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, een trilogie in 5 delen?Jenny schreef:Maak je een grapje of kan je niet hoofdrekenen?

Niet bekend met The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, een trilogie in 5 delen?Jenny schreef:Maak je een grapje of kan je niet hoofdrekenen?
Ziet er mooi uit! Capernaum en Tagba schijnen erg mooi te zijn (ben er zelf niet geweest, was mij teveel gedoe met openbaar vervoer). Ben benieuwd naar welk deel van de Golan de reis precies gaat, want soms is het daar niet echt veilig maar dat is net als in de rest van Israel, niet te voorspelen en wrs prima te doen (toevallig net artikeltje over geschreven voor ATGWizardOfOss schreef:Fox, Shalom Israël
Fox zou op zich niet m'n eerste keus zijn, heb daarbij toch het beeld van compleet over-georganiseerde reizen. Maar ik hoor er op zich toch voornamelijk positieve verhalen over, hebben ze net een geschikte vertrekdatum met gegarandeerd vertrek, is de prijs niet onredelijk (al blijft het een hoop geld voor een weekje), en lijkt het vooralsnog een redelijk gevarieerde groep.bolletjeom schreef:waarom met fox? Er zijn meer mooie organisaties![]()
Da's minder mooi, toch even schrikken. Hoop maar dat het bij spierpijn en de schrik blijft!bolletjeom schreef:net van achter aangereden. Auto totall loss en ik morgen spierpijn!!! Ik hoop dat het daarbij blijft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten