bolletjeom schreef:houden jullie ook zo van perenijsjes????
Festini? Jazeker...
Maar inderdaad is het gewoon te warm. Was het maar weer zomer...
Nu wil ik over een kleine twee maanden ook nog even weg, heb nog 12 vakantiedagen over waarvan ik er maar 4 mee mag
(en eigenlijk ook wil) nemen naar volgend jaar, en uit laten betalen is toch zonde. Nu had ik al eerder het idee om weer naar Tokyo te gaan voor de Tokyo Motorshow. Maar ondanks dat een programma over Japan op Travel Channel het vandaag weer een beetje aanwakkerde is die zin in Japan momenteel toch een beetje minder, toch liever iets nieuws in plaats van een tweede keer dit jaar naar Japan. Taiwan trekt ook nog steeds, dat zou dan een logisch alternatief zijn, al blijft het lastig daar een leuk geprijsde vlucht voor te vinden. Maar ook het reizen met een groep is me laatst toch wel weer erg goed bevallen, dus zit nu te kijken wat er voor eind november, begin december aan aanbod is. Dat valt helaas toch wat tegen, maar heb wel een aardige trip naar Israël gezien, spreekt me toch ook wel aan. Keuzes maken, het blijft toch lastig...
Dat hele stempel-verhaal is inderdaad wel iets om in gedachten te houden, waar ik ook heen ga, het zal waarschijnlijk met een gloednieuw paspoort zijn
(m'n huidige is nog minder dan een half jaar geldig). En een aantal bestemmingen in het Midden-Oosten staan toch ook nog steeds op m'n wishlist...