Het Australië kletstopic
Re: Het Australië kletstopic
tegen mij zeggen ze het ook steeds hoor... dus zal wel normaal zijn denk ik...
- Michelle89
- Reisexpert
Die mensen kijken gewoon teveel Grenzeloos Verliefd. 

- Jensje
- Reiziger
- Contacteer:
Haha, ja dat denk ik ook. Tegen mij zeggen ze ook steeds dat ik daar maar aan mee moet doen met mijn ozzie vriend, wordt daar wel een beetje moe van soms... Ik hoef niet op tv en mijn hele priveleven bloot te leggen 

17 november naar Thailand, 6 december terug naar Australie op zoek naar een huurwoning en aanvragen van de facto visum!!!!
- Michelle89
- Reisexpert
Pfff, nee kan me voorstellen zeg!
Maar jij hebt je vriend wel in Australië leren kennen?
Maar jij hebt je vriend wel in Australië leren kennen?
- Jensje
- Reiziger
- Contacteer:
Ja, zucht... Had het niet gepland zo, zou ook maar een jaartje wegblijven en dit werden er twee omdat ik al na een half jaar hem tegenkwam op de boerderij. Nu ben ik dus verslaafd aan australia en aan een ozzie..
17 november naar Thailand, 6 december terug naar Australie op zoek naar een huurwoning en aanvragen van de facto visum!!!!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
hehe zo denk je een jaar weg te gaan en zo ga je er wonen, maar snap wel dat je aan een programma als grenzeloos verliefd niet mee zou doen..
Inmiddels zie ik ook steeds meer de voordelen van als single naar Australië gaan al baal ik nog steeds wel dat we het op zijn minst niet geprobeerd hebben..de pijn is al wat minder en focus me nu lekker op mijn vertrek!
Inmiddels zie ik ook steeds meer de voordelen van als single naar Australië gaan al baal ik nog steeds wel dat we het op zijn minst niet geprobeerd hebben..de pijn is al wat minder en focus me nu lekker op mijn vertrek!
- Jensje
- Reiziger
- Contacteer:
Fijn dat het wat minder pijn doet al, het zal wel even duren voor je er helemaal bovenop bent, maar straks lekker reizen en dat zal je alles doen vergeten!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Het zal zeker even tijd nodig hebben en mss dat ik het ook pas echt besef als ik niet meer in zijn buurt ben.. maar dat zien we dan wel weer 
Vannacht trouwens nog een leuke Groupon gekocht voor Sydney:
http://www.groupon.com.au/deals/sydney/ ... /715863479
Je hebt nog 27 uur om hem aan te schaffen, het lijkt mij een leuke experience en is stuk goedkoper dan gewoon ticket kopen

Vannacht trouwens nog een leuke Groupon gekocht voor Sydney:
http://www.groupon.com.au/deals/sydney/ ... /715863479
Je hebt nog 27 uur om hem aan te schaffen, het lijkt mij een leuke experience en is stuk goedkoper dan gewoon ticket kopen

- Michelle89
- Reisexpert
Vandaag mn laatste werkdag gehad
Kreeg nog een leuk zakcentje van mn baas mee.
Ik ben klaar om te gaan! XD

Ik ben klaar om te gaan! XD
- Jensje
- Reiziger
- Contacteer:
Ik ben jaloers, jullie beide gaan al bijna weg!!!! Gaaf dat je ook het wilde westen aandoet Michelle 

- Michelle89
- Reisexpert
Perth bedoel je? Lijkt me ook echt ontzettend leuk!! 

- Jensje
- Reiziger
- Contacteer:
Inderdaad Perth, jammer dat ik er pas vanaf 6 december weer ben, anders kon ik je wel wat leuke dingen laten zien. Heb je al dingen gepland die je wilt zien/doen in WA??
- Michelle89
- Reisexpert
Ah das wel jammer idd! Ik vlieg er al 10 november heen.
Ik zat te denken aan walvissen spotten maar volgens mij is daar het seizoen er niet voor? Heb in NG Traveller een leuk stuk over Shark Bay gelezen
Freemantle is ook wel leuk toch? Verder weet ik het nog niet heel zeker.. nog tips en aanraders? 
Ik zat te denken aan walvissen spotten maar volgens mij is daar het seizoen er niet voor? Heb in NG Traveller een leuk stuk over Shark Bay gelezen

walvissen spotten is tot en met december te doen in Sydney, waarbij je bij een bepaalde organisatie 100% garantie hebt dat je ze ziet en als je ze niet ziet, krijg je geld terug of mag je gratis nog een keer boeken.
- Jensje
- Reiziger
- Contacteer:
Dat concept heb je inderdaad ook in WA en de humpback whales zijn volgens mij in november ook nog te zien rond Kalbarri. Het gebied rond Exmouth en Shark Bay is erg gaaf, je hebt daar het Ningaloo Reef wat erg makkelijk te bereiken is, je loopt gewoon het water in met je snorkel...Ben daar nu 3 keer geweest en het blijft gaaf! Fremantle is heerlijk op de zondagmiddag, straatartiesten kijken vanaf het balkon bij het hotel genietend van een biertje na een bezoekje te hebben gebracht aan de freo markets. Shoppen in Perth CBD, stappen en uit eten in Northbridge bij een van de vele BYO-restaurantjes Wijnproeven in het Byron Bay van het westen, Margaret River of gewoon in de Swan Valley bij Perth. Ontiegelijk grote bomen bekijken en beklimmen in Pemberton. Het museum over de VOC in Geraldton. Broometime. Kangaroos op het strand zien lopen in het zuidwesten. The Gibb River Road over met een 2wd. Barbequen op City Beach. Zo veel leuke dingen te doen eigenlijk, maar ik heb er dan ook een jaar lang door mogen brengen en ben misschien een beetje bevooroordeeld.