Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door WizardOfOss »

Jenny schreef:Is niet lastig, dat ding moet mee! Net als een goed statief.

Goede reis!!!!!
Tellen een monopod en kleine Gorillapod ook als een "goed statief"? Maar iets zegt me dat de camera toch maar weer mee gaat. Per slot van rekening kan ik hem altijd nog in het hotel achterlaten ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Doe niet zo ontzettend lui!!!!! Je gaat een georganiseerde reis maken, je zit in een bus, dan kun je toch ook fotospullen meenemen !?!?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Heheheh....

Deel van de twijfel is ook dat ik het ding domweg niet echt meer vertrouw. Na m'n vorige trip zat ik al met enkele honderden corrupte bestanden waarvan ik gelukkig het merendeel nog wel heb kunnen redden, maar een stuk of 50 foto's waren reddeloos verloren.

Ik had gewoon al lang een andere camera moeten kopen. Maar je raadt het al: ik twijfel er nog steeds over welke dat zou moeten worden...
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Iets heel anders, vandaag zie je uiteraard om de haverklap beelden van 9/11 langskomen, ook 10 jaar na dato blijft dat toch gruwelijk om te zien. En toch blijf ik kijken. M'n eerste verre reis was naar New York, een goede maand voor de aanslagen, op 3 augustus daar nog op het dak gestaan. Het lijkt nog zo kort geleden...

Afbeelding Afbeelding
(wat was ik toen nog onschuldig jochie hè?)

M'n laatste bezoek aan de stad is alweer 6 jaar geleden, ik moet toch nog eens tijd zien te vinden om nog een keer die kant op te gaan. Bedenk nu pas dat ik dat wellicht best met IJsland had kunnen combineren }:|
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

wat zijn jullie plannen voor het weekend???

ik ga kijken of 2 katten in het asiel ons als baasje willen hebben *O*
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Morgenavond naar het voetbal (en na morgenavond 2 maanden geen voetbal voor mij ;)) in Rotterdam en voor de rest kleding wassen en mijn tas inpakken want ik ga woensdag op vakantie :D
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:wat zijn jullie plannen voor het weekend???

ik ga kijken of 2 katten in het asiel ons als baasje willen hebben *O*
Mijn woestijnratje is zojuist overleden :'( Morgen nieuwe kopen....
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Lekker! waar ga je heen? :)

Morgen help ik bij mijn (ex)musicalgroep op de Uitmarkt in Zoetermeer. :) Mn ouders gaan zondag weer naar Frankrijk dus ik denk dat ik dan zelf even boodschappen moet doen. :P
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ga naar Israel. Baal alleen want de donderdag is het Joods Nieuwjaar en het ziet er naar uit dat ik 12 uur op het vliegveld moet doorbrengen omdat er geen vervoer rijdt na 15:00.. als ik de tickets had geboekt, had ik het anders gedaan ;)

Stom van je woestijnratje Jenny :( Hoe oud was ie?

En bolletje, is het gelukt met de katjes? (je moet wrs nog gaan maar vraag het alvast ;))
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mijn ratje was helemaal niet oud.... ruim 1.5.

Ik had dus twee ratjes. Degene die nog leeft heeft een hele grote knobbel (tumor?) onder zijn buikje, en het 'gezonde' diertje is dood. Heel krom!

Ik ga zo nieuwe kopen, want woestijnratjes kun je het beste in groepen houden. Het is alleen vervelend dat ze vaak eerst gaan knokken om te bepalen wie de baas is, en dan pas worden ze vriendjes. -O- Ik hoop dat de inburgering zonder bloedvergieten verloopt.

Ik vond gisteren trouwens ineens een 'tijdschrift' van Sawadee in mijn brievenbus. Mooie foto's, leuke verhalen, en de reclame droop er niet al te zeer vanaf. Stond o.a. een artikel in over Montenegro, dat lijkt me best een interessante bestemming!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Dat is zeker vreemd! Ik duim voor je dat de kennismaking niet al te heftig wordt...
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ jenny, Montenegro is zeker een mooie bestemming, ben er 5 jaar geleden geweest en blijft één van mijn favo landen in Europa, zou graag nog eens terug gaan.

Ik ben dit weekend even lekker bij mijn ouders, wil iig even zoveel mogelijk familie zien.. wel raar hoor dat ik over iets meer dan 2 weken al weg ben.. Heb heel mss al een kamer in Sydney maar moet even kijken of ik die locatie interessant genoeg vind ;) Leuke is wel dat het in een huis met een couchsurfer is dus dan zou ik daar ook kunnen hosten!
bolletjeom
Reisexpert

naar, jenny. ik hoop zeker dat de introductie wil. Ik heb ooit een poging gedaan die helemaal uit de hand liep. Dat waren heel wat hechtingen in 1 ratje :'(

Er lopen 2 mormels in ons huis *O*
Ze zijn 12 jaar en zaten dus al een paar maanden in het asiel. De kater was bang voor hun kindje dat achter hem aan rende en het kindje was allergisch voor de poezen...dus nu krijgen ze bij ons nog een kans.
De grijs/blauwe is het mannetje Komo en de zwarte het vrouwtje Do
P1050755 - kopie.JPG
P1050755 - kopie.JPG (51.23 KiB) 173 keer bekeken
P1050760 - kopie.JPG
P1050760 - kopie.JPG (91.89 KiB) 173 keer bekeken
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Leuk!

Ik zit nu op de bank, naast de bak met ratjes. De vrede is nog niet gesloten, er wordt nog volop gepiept, maar tot zover verloopt de introductie naar omstandigheden rustig.
bolletjeom
Reisexpert

ik duim voor je! Hoop dat ze elkaar snel leuk vinden
Plaats reactie