Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Nee er is nog niets over Luxemburg of Luxemburg stad dus als je het leuk vind om daar wat over te schrijven heel graag!
Ik heb voor het Wroclaw artikel even aan menasil gevraagd of ze er naar wil kijken. Zij is ook net in Polen geweest en ook in deze stad.
Ik heb voor het Wroclaw artikel even aan menasil gevraagd of ze er naar wil kijken. Zij is ook net in Polen geweest en ook in deze stad.
Ja weet ik, heb een paar keer met haar contact gehad. Maar ze had nog geen tijd omdat ze eerst nog 6 andere artikelen wilde schrijven ofzo
Dus we hadden afgesproken dat ik zou beginnen, en dan zou zij het aanvullen.

.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Het is geregeld en als het goed is verschijnt het artikel 1 oktober online 

whoohooo
De stad is het wel waard om een eigen artikel te hebben natuurlijk.

.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
-
- Reisexpert
Ons laatste dagje Mongolie voor de boeg... Echt een mooi land van natuur en vriendelijke mensen. 19 dagen een toertje geboekt en dan nog enkele dagen gaan kamperen in de buurt van Ulaan Batar.
Vanmiddag de trein op richting China, heel vreemd , we kunnen het nog steeds niet vatten dat we echt wel weg zijn voor een jaar.
Wat info over de trein van China naar UB (the cheap way) komt achter en ook nog een hostelwaardering. Tot de volglende, Ellen
Vanmiddag de trein op richting China, heel vreemd , we kunnen het nog steeds niet vatten dat we echt wel weg zijn voor een jaar.
Wat info over de trein van China naar UB (the cheap way) komt achter en ook nog een hostelwaardering. Tot de volglende, Ellen
Mongolië, gaaf!
Ik begin vandaag met mn nieuwe baan.
Ik begin vandaag met mn nieuwe baan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
@zaratoestra : Klinkt erg leuk allemaal
En ja lijkt me zeker gek om te beseffen dat je zo lang weg zal zijn!
@Jenny: Succes en plezier bij je nieuwe baan!
Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest naar een theatervoorstelling die maar 1 keer gespeeld werd voor publiek. Ging over de moord op Van Gogh en daarin werd het christendom bekritiseerd. Erg interessant! Nu een hele drukke werkweek voor de boeg!

@Jenny: Succes en plezier bij je nieuwe baan!
Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest naar een theatervoorstelling die maar 1 keer gespeeld werd voor publiek. Ging over de moord op Van Gogh en daarin werd het christendom bekritiseerd. Erg interessant! Nu een hele drukke werkweek voor de boeg!
- bolletjeom
- Reisexpert
@ellen. Veel plezier in china. Mongolie is zeker mooi!
@jenny. Heel veel succes met je nieuwe baan
hebben jullie allemaal ook zo'n heerlijk weekend gehad? Ik had voor het eerst in maanden een weekenddag zonder verplichtingen en het was ook nog eens prachtig weer. Heb echt genoten.
Oh, en per ongeluk op vakantieveiling.nl nog een weekend weg gescored...haha
hebben jullie allemaal ook zo'n heerlijk weekend gehad? Ik had voor het eerst in maanden een weekenddag zonder verplichtingen en het was ook nog eens prachtig weer. Heb echt genoten.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Niet heel veel gedaan dit weekend... Zaterdag lekker een boek gelezen en opgeruimd, daarna een BBQ. Gisteren met name gewerkt en geleerd, maar liggend op de bank kan dat ook lekker (=te doen) zijn.
Deze ochtend moet ik eigenlijk studeren, maar nog niet veel gedaan.... Vanmiddag werk.
Deze ochtend moet ik eigenlijk studeren, maar nog niet veel gedaan.... Vanmiddag werk.
Ik heb dat ook gehad afgelopen zaterdag! Alles gedaan wat ik wilde doenbolletjeom schreef:@ellen. Veel plezier in china. Mongolie is zeker mooi!

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Haha luxemburg stad is dat zeker waard, echt leuke stad ben er dit jaar al twee keer eventjes geweest en lekker dichtbijKuess schreef:whoohoooDe stad is het wel waard om een eigen artikel te hebben natuurlijk.

Ik heb een zeer druk weekend gehad maar ook even voor mijzelf gekozen door wat dingen af te zeggen wat best lastig voor mij is

Zoooowww, klaar met studeren voor vandaag. Althans, het deel wat naar mijn begeleider moest is zojuist de deur uit gegaan 

Reis/ werkplannen zijn voorlopig van de baan hier. Sinds een paar weken heb ik de sleutel van een huisje in een klein dorp niet ver van Oirschot. Oostelbeers genaamd (1.645 zielen). Maar voor de verdere toekomst veranderd dat voorlopig niets.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
gefeliciteerd met je huisje sander!
Ik merk dat ik ook wat onrustig ben zonder plannen. Maar een vakantie van meer dan een week kan toch niet voor maart 2012 dus ik heb nog alle tijd om iets te bedenken...
Maar het liefst boek ik vandaag nog iets en vertrek ik nu
Ik merk dat ik ook wat onrustig ben zonder plannen. Maar een vakantie van meer dan een week kan toch niet voor maart 2012 dus ik heb nog alle tijd om iets te bedenken...
Maar het liefst boek ik vandaag nog iets en vertrek ik nu

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
sander gefeliciteerd met je huisje!
Voor mij nog maar 27 nachtjes en dan vertrek ik naar down under gaat nu toch wel heel hard
Voor mij nog maar 27 nachtjes en dan vertrek ik naar down under gaat nu toch wel heel hard