Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Café Verweggistan

Bericht door Erik »

Nee er is nog niets over Luxemburg of Luxemburg stad dus als je het leuk vind om daar wat over te schrijven heel graag!

Ik heb voor het Wroclaw artikel even aan menasil gevraagd of ze er naar wil kijken. Zij is ook net in Polen geweest en ook in deze stad.
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

Ja weet ik, heb een paar keer met haar contact gehad. Maar ze had nog geen tijd omdat ze eerst nog 6 andere artikelen wilde schrijven ofzo :) Dus we hadden afgesproken dat ik zou beginnen, en dan zou zij het aanvullen.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Het is geregeld en als het goed is verschijnt het artikel 1 oktober online :)
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

whoohooo :) De stad is het wel waard om een eigen artikel te hebben natuurlijk.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Ons laatste dagje Mongolie voor de boeg... Echt een mooi land van natuur en vriendelijke mensen. 19 dagen een toertje geboekt en dan nog enkele dagen gaan kamperen in de buurt van Ulaan Batar.
Vanmiddag de trein op richting China, heel vreemd , we kunnen het nog steeds niet vatten dat we echt wel weg zijn voor een jaar.
Wat info over de trein van China naar UB (the cheap way) komt achter en ook nog een hostelwaardering. Tot de volglende, Ellen
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mongolië, gaaf!

Ik begin vandaag met mn nieuwe baan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@zaratoestra : Klinkt erg leuk allemaal :D En ja lijkt me zeker gek om te beseffen dat je zo lang weg zal zijn!

@Jenny: Succes en plezier bij je nieuwe baan!

Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest naar een theatervoorstelling die maar 1 keer gespeeld werd voor publiek. Ging over de moord op Van Gogh en daarin werd het christendom bekritiseerd. Erg interessant! Nu een hele drukke werkweek voor de boeg!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

@ellen. Veel plezier in china. Mongolie is zeker mooi!
@jenny. Heel veel succes met je nieuwe baan

hebben jullie allemaal ook zo'n heerlijk weekend gehad? Ik had voor het eerst in maanden een weekenddag zonder verplichtingen en het was ook nog eens prachtig weer. Heb echt genoten.
Oh, en per ongeluk op vakantieveiling.nl nog een weekend weg gescored...haha
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Niet heel veel gedaan dit weekend... Zaterdag lekker een boek gelezen en opgeruimd, daarna een BBQ. Gisteren met name gewerkt en geleerd, maar liggend op de bank kan dat ook lekker (=te doen) zijn.

Deze ochtend moet ik eigenlijk studeren, maar nog niet veel gedaan.... Vanmiddag werk.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

bolletjeom schreef:@ellen. Veel plezier in china. Mongolie is zeker mooi!
@jenny. Heel veel succes met je nieuwe baan

hebben jullie allemaal ook zo'n heerlijk weekend gehad? Ik had voor het eerst in maanden een weekenddag zonder verplichtingen en het was ook nog eens prachtig weer. Heb echt genoten.
Oh, en per ongeluk op vakantieveiling.nl nog een weekend weg gescored...haha
Ik heb dat ook gehad afgelopen zaterdag! Alles gedaan wat ik wilde doen ;) dus lekker op de bank gelegen, ff naar het strand geweest, door de duinen gewandeld etc :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Kuess schreef:whoohooo :) De stad is het wel waard om een eigen artikel te hebben natuurlijk.
Haha luxemburg stad is dat zeker waard, echt leuke stad ben er dit jaar al twee keer eventjes geweest en lekker dichtbij ;)

Ik heb een zeer druk weekend gehad maar ook even voor mijzelf gekozen door wat dingen af te zeggen wat best lastig voor mij is ;) Vandaag gaan de laatste couchsurfers weg en ik moet vanmiddag even kijken of ik fit genoeg ben om vanavond naar Koblenz te rijden..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Zoooowww, klaar met studeren voor vandaag. Althans, het deel wat naar mijn begeleider moest is zojuist de deur uit gegaan :)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reis/ werkplannen zijn voorlopig van de baan hier. Sinds een paar weken heb ik de sleutel van een huisje in een klein dorp niet ver van Oirschot. Oostelbeers genaamd (1.645 zielen). Maar voor de verdere toekomst veranderd dat voorlopig niets.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

gefeliciteerd met je huisje sander!

Ik merk dat ik ook wat onrustig ben zonder plannen. Maar een vakantie van meer dan een week kan toch niet voor maart 2012 dus ik heb nog alle tijd om iets te bedenken...
Maar het liefst boek ik vandaag nog iets en vertrek ik nu :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

sander gefeliciteerd met je huisje!

Voor mij nog maar 27 nachtjes en dan vertrek ik naar down under gaat nu toch wel heel hard :O
Plaats reactie