punt voor het land en punt voor de stad
Rara, waar is dit???
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
Daar kan ik inkomen, want ik ken die kerk gewoon! Alleen weet ik niet precies meer waar dat ding staat. Is het dan gewoon Quito, Ecuador?bolletjeom schreef:hahahaha, Jeroen kijkt regelmatig over mijn schouder mee met dit spelletje....en hij heeft 5 keer gegokt voordat ie zijn eigen foto herkende :lol: :lol:
San Francisco is goed.
- bolletjeom
- Reisexpert
ha! weer een puntje voor mij
Bolletjeom 14
Erik 10
Tikva 9
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Angrod 2
Hildo 1
De kerk is niet in Ecuador. ik weet niet of jij in het land bent geweest waar ie staat. misschien kan je inzoemen op de dame die in de deur zit en zegt de kleding je wat...anders over een dag een tweede foto van dit plaatsje....
Bolletjeom 14
Erik 10
Tikva 9
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Angrod 2
Hildo 1
De kerk is niet in Ecuador. ik weet niet of jij in het land bent geweest waar ie staat. misschien kan je inzoemen op de dame die in de deur zit en zegt de kleding je wat...anders over een dag een tweede foto van dit plaatsje....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
Ik heb hem en ik weet het zeker! Antigua, Guatemala. Even door mijn eigen fotoboek gegaan, en gevonden. Dat mag toch wel hebolletjeom schreef:ik zal je effe helpen met inzoemen

Nieuwe. Een punt voor de juiste plaats en 1 voor het juiste land.

Laatst gewijzigd door El Niño op 21 aug 2008 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- bolletjeom
- Reisexpert
Tsja, ik vond het al zo vreemd dat ik die kerk wel kende, maar niet kon plaatsen. Het kon daarom bijna geen Zuid Amerika zijn, en toen dacht ik ook aan Antigua. Eigenlijk alleen maar gecheckt of dit klopte dusbolletjeom schreef:door je eigen geheugen graven mag!!
goed gezocht!! 2 punten voor jou!

Je hebt geen idee over mijn nieuwe foto?
- bolletjeom
- Reisexpert
Paar dagen niet op dit forum geweest maar ik had ook maar 1 foto geweten zie ik wel (San Fransisco).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts