Wil je stage lopen in Costa Rica?

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
Maria.b

Wil je stage lopen in Costa Rica?

Bericht door Maria.b »

Zoek je een stageplek in Costa Rica?
Ik zie mogelijkheden in mijn taalschool voor mensen met MBO of HBO niveau. Nederlandstalige begeleiding. Werken op een taalschool als schoolmanager assistent (lees: gastvrouw/duizendpoot) of op de marketing afdeling.
Mail me als je ijnteresse hebt.
Vriendelijke groet uit Costa Rica
Maria
Bramm

Re: Wil je stage lopen in Costa Rica?

Bericht door Bramm »

Beste Maria,

Momenteel loop ik stage in Londen. Wanneer ik klaar ben begin ik met mijn HBO-studie aan de Avans Hogeschool in Breda. Ik ga International Business and Management studeren en neem Spaans als tweede taal. In het tweede jaar moeten we stagelopen. Ik zou het super vinden om op de marketing afdeling te komen werken in Costa Rica. Graag zou ik wat meer informatie wilen ontvangen over de school en de omgeving.

Heel veel groetjes,

Bram
Susannedebruin
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Susannedebruin »

Hi Bramm,

Leuk dat je naar Costa Rica wilt!

Ik heb er zelf een jaar gewoond en wilde er niet meer weg!

Let wel op dat je de het basis Spaans onder de knie hebt voor je gaat, als dat goed zit leer je de rest zo!

Als je op zoek bent naar een stage let dan ook op Nederlandse organisaties of Amerikaanse, die zitten er namelijk genoeg en zijn iets meer bekend met het gewenste stageniveau van wat wij in Nederland verwachten.

Succes!
Groetjes, Susanne,
www.Abroad-Internships.com , Ervaringen en stages in het buitenland,
Bramm

Bericht door Bramm »

Kijk es! :)

Iemand die studenten consuleert in hun keuze naar het buitenland, jou heb ik nodig!

Ik ben nog niet zeker van mijn keuze. Het punt is dat mijn volgende stage pas over circa een anderhalf jaar zal plaatsvinden. Ik ga IBMS studeren dus ben bang dat ik ook voor een internationale organisatie aan de slag moet.

Zou je het leuk vinden mij - kosteloos - te willen helpen met mijn stagekeuze? Zo ja, hoe kan ik je dan het best contacten?
Susannedebruin
Vakantieganger
Contacteer:

Hi Bram,

Dat kan zeker!

Ik help je graag bij het maken van je keuze.

Zelf heb ik veel in het buitenland gewoond en kan je dus goed helpen bij de voor en nadelen van iedere locatie.

Je kunt misschien het beste een prive bericht sturen of een email naar susanne@abroad-internships.com, dan kunnen we gewoon alle mogelijkheden bespreken.

Costa Rica is zeker aan te raden :)

Groetjes,

Susanne
Groetjes, Susanne,
Saloua

Bericht door Saloua »

Hallo :),

Ik doe de opleiding Human Resource Management en ben op zoek naar een stage in het buitenland. Is hier een mogelijkheid voor?

Groetjes,
Saloua.
Susannedebruin
Vakantieganger
Contacteer:

HI Saloua,

Dat is zeker mogelijk!

Je kunt dan bij heel veel organisaties terecht!

Wat wil je precies doen en leren tijdens je stage?

Groetjes,

Susanne
Groetjes, Susanne,
Jay Malmberg

Qreply

Bericht door Jay Malmberg »

Hey Hallo,

mijn naam is Jay en ben 18 jaar. momenteel loop ik stage voor 4 maanden in lloret de mar als recepcionist in een hotel. mijn spaans is dus al best goed, ook spreek ik gemiddeld frans en duits en engels foutloos.
graag zou ik voor mijn levenservaring naar Costa Rica willen komen. maar ook voor het uitbreiden van de spaanse kennis die ik heb. Ik weet dat ik best jong ben, maar heb 4 maanden ervaring in het buitenlan,mijn school keurt het goed en spreek nog 2 andere talen ook.

Ik zoek een stageplaats in de Toeristische sector. reisleiding of iets dergelijks.

wat is uw advies?

met vriendelijke groet,

jay malmberg
Plaats reactie