Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Chips, vergeten in te checken voor de trein... Nu maar hopen dat er geen conducteur komt....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ook wel eens gehad, het ergste is dan ook het uitchecken, want soms gaat dat dan niet meer helemaal goed (en woesh daar gaat je crediet op je ov-chipkaart).
er kwam een conducteur, maar die zei verder niks. gelukkig maar
was anders een hele nare afsluiting van mijn vakantie geweest.

- bolletjeom
- Reisexpert
ik ben terug uit zuidelijk afrika. Wat een fantastische reis!!!
Maar ik zou nu wel een week kunnen slapen. Zit echter alweer in de trein richting werk.
Heb volgens mij ook een paar dagen nodig om hier bij te lezen....
Maar ik zou nu wel een week kunnen slapen. Zit echter alweer in de trein richting werk.
Heb volgens mij ook een paar dagen nodig om hier bij te lezen....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Welkom terug!, ben benieuwd naar je verhalen.. (die van Nicaragua ook nog
)

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik ben ook nog niet helemaal wakker
Maar nu sollicitatiegesprek...

Succes dan!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Nou, ik moet misschien m'n keuze voor Summum toch nog even in heroverweging nemen. kreeg zojuist te horen dat ze alleen nog plaatsen in het vliegtuig beschikbaar hebben tegen een toeslag van liefst €174. En dat neemt dan toch wel een hap uit het prijsverschil...Jenny schreef:Logisch dat je dan voor Summum kiest. Voordeel van Sawadee is wel dat je helemaal naar het oosten gaat (en dat er meer excursies inclusief zijn), en dat is toch wel heel bijzonder. (Haha, ik maak het je gewoon moeilijkerWizardOfOss schreef:Die reis heb ik inderdaad ook gezien, en op zich heb ik ook meer vertrouwen in Sawadee als in Summum. Maar qua vertrekdata komt die van Sawadee veel minder praktisch uit, dan wordt het pas 2e helft oktober. En die reis kost ook 500 euro meer, weliswaar duurt ie dan ook een dagje langer en zie je dus ook wat meer, maar dat blijft toch wel een fors verschil...)
Ik heb tot vier uur vanmiddag om te beslissen, maar het zal duidelijk zijn dat ik hier niet vrolijk van wordt...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En uiteindelijk valt het dilemma toch wel mee, heb er nog wel even over gedacht de reis te annuleren en alsnog bij Sawadee te boeken, maar daar zou er nu een vluchttoeslag van maar liefst €233 bij komen...dus toch maar akkoord gegaan met die toeslag bij Summum, shit happens.
Ach ja, had ik al verteld dat ik op het werk net een hele leuke bonus heb ontvangen?
Ach ja, had ik al verteld dat ik op het werk net een hele leuke bonus heb ontvangen?

als je een bonus hebt kun je met sawadee gaan
of mij sponsoren

of mij sponsoren

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Had ik ook al verteld dat ik in december nog even een kijkje wou gaan nemen op de Tokyo Motor Show 

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ach, mocht je daar dan toevallig ook zijn, het eerste rondje sake is voor mijn rekening 
(had ik al verteld dat ik soms best wel een krent kan zijn?)

(had ik al verteld dat ik soms best wel een krent kan zijn?)
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Damn, je maakt het me wel lastig niet al te krenterig te zijn...