Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Globeskater »

Ik ben gister wezen indoor skydiven in Roosendaal was echt super leuk :D
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik Erik ook op vakantie?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

arggghhh, het regent en de stroom is weer uitgevallen! ik kan niet eens mijn boek zien, laat staan lezen :?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Klinkt als leuk!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

4,3,2,1 en dan zijn we weg. Het doet zeer raar. Ik kijk er zo naar uit om eindelijk te kunnen doen waar ik al jaren van droom. Al sinds ik een klein meisje was en nu ga ik eindelijk met Bjorn voor 1 jaartje erop uit. En heb een heel onrustig gevoel... Zie het allemaal heel goed zitten en heb er mega veel zin in, maar tevens vind ik het heel eng om mijn ouders vooral, mijn grootmoeder en ook het gewone vertrouwde gevoel om bij vrienden of familie langs te kunne gaan wanneer je wil, voor een babbel of een etentje... We liepen niet voortdurend elkaars deur plat, maar het kon wel...en nu kan het niet meer. Voor 1 jaartje.
Hmmm, ben een beetje misselijk: heb maagpijn, wallen onder de ogen want slaap echt niet lekker, en on top of the bill ben ik gisteren in een vol cafe in snikken uitgebroken. Net hinnikend zoals een paard :-)
Maar voor de rest alles toppie :-) Ga ik blij zijn als het 2 augustus is en we languit op ons bed liggen in Peking. Want deze dagen zijn uitstel van exicutie.
Ik wil jullie allemaal nog heel fel bedanken voor de tips en het rondhangen hier op ATG. Ik laat af en toe wel iets horen van mij en zal proberen op mijn beurt mijn duit in het zakje te doen.

Groetjes Ellen
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Heel veel plezier Ellen :D Zet hem op he! Het is spannend maar ik weet zeker dat je de leukste tijd uit je leven zal hebben :D En leuk om af en toe wat te horen!
Wij bewaken het fort hier wel ;)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Inderdaad heel veel plezier! Je gaat het ongetwijfeld fantastisch hebben en ik denk dat de kriebel verdwijnen op het moment dat je ook echt op weg bent. Bij ons mag je in ieder geval altijd nog steeds binnen komen vallen ook als je in Peking zit, je weet het adres en we zijn vanuit overal bereikbaar :P.

Kunnen we je ook nog ergens volgen?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Mooie omschrijving van hoe je je voelt :)
Kom echt helemaal goed, heel veel plezier... en ben benieuwd naar alle artikelen die je gaat updaten ;)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

merci he menskes.... 't is altijd leuk om hier langs te komen omdat het gewoon een gedeelde passie is.
Je kan ons volgen op www.tangatanga.com/ellenenbjorn

@tikva: wat de artikelen betreft, de info mag je verwachten (da's geen probleem) maar het updaten zelf door tekstjes te schrijven...doe het me aub niet aan. Voor zo'n pietje precies als mij ben ik er algauw uren aan bezig. We zien wel :-) 't zal meer droogweg de feiten weergeven zijn en niet vervallen in lyrische en prozaische beschrijvingen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Mijn vliegtickets naar Australië zijn geboekt.. nu is er geen weg meer terug haha ;) ik vertrek begin oktober en kom eind april weer terug.. en nu hard bezig met kamer onderverhuren, thesis proposal schrijven, andere studie dingetjes en voor je het weet is het volgens mij al oktober ;)

@ ellen, alvast heel veel plezier en mooi hoe je hebt beschreven hoe je je voelt, is wel herkenbaar ;) ik ga proberen een beetje de blog bij te houden ;)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Geniet ervan Ellen!!!

Erik: ik heb wat hostels toegevoegd een paar dagen terug. Heb je dat allemaal ontvangen? Normaal komt er dan snel een bevestiging van plaatsing.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik zag ze wel in de database staan, Laosfan dus ze zijn doorgekomen.Ik kan ze alleen niet online zetten ;)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Bij deze goedgekeurd als het goed is ontvang je zometeen bericht.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Zat geen haast bij hoor maar ik was benieuwd of het goed was gegaan. Ja dus. Bericht ontvangen ^O^
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ik heb vandaag klimexamen gedaan en heb het gehaald :D was gelukkig niet heel moeilijk... nu maar eens flink oefenen met klimmen en dan mss in de toekomst nog weer wat cursussen doen..
Plaats reactie