Jenny, wat fijn dat je iig iets hebt!
Yvonnetje, heel veel plezier!
En ik sluit me aan bij de 'niet-lekkere' dag en dat terwijl ik op vakantie ben, maar ik ben wat onhandig vandaag en er zitten wat dingetjes tegen. Eerst trein die 45 min vertraging heeft, vervolgens komt de trein binnen en stopt ie precies voor mijn neus met de deuren (blij want het was megavol op het perron)... blijkt dat de hele wagon gereserveerd is (als individu mag je niet reserveren, als groep wel....)

Gelukkig een plekje gevonden uiteindelijk

Vervolgens kom ik aan op het station.... ligt het hele station open en is het een enorme chaos want voor het EK 2012 moet er een nieuw station gebouwd worden (alsof supporters het echte Polen niet mogen zien)

dus heb ik heerlijk lang omgelopen

en blijkt mijn hostel toch veel verder lopen te zijn dan de beschrijving. Uiteindelijk ben ik, na ingechecked te zijn, lekker gaan wandelen, is mijn flesje cola gaan lekken in mijn tas...waar ook een camera inzat (en die uit het hoesje gevallen was omdat ik hem niet dicht had gedaan). Hij leeft nog en foto's zijn ook nog steeds goed

Lonely Planet is helaas wel weer wat verouderd haha
Anyway ik ga de rest van de avond lekker relaxen, beetje computeren en vroeg slapen want morgen ga ik de hele dag op tour

Het zuid-westen van Polen verkennen

O.a. de Churches of Peace van de UNESCO lijst.