Café Verweggistan
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Café Verweggistan
Ik ben ook blij dat het forum het weer doet.. leek wel een redelijk serieus probleem?
een foto: http://www.duikeninbeeld.tv/beeld/artik ... duikvaker/bolletjeom schreef:cool, waarmee?
niet het beste uit mijn ouvre, maar blijkbaar goed genoeg

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Michelle89
- Reisexpert
Gefeliciteerd, leuke foto!!
Zou ook wel 50 euro willen winnen.. moest vandaag mn auto laten repareren. Niet leuk
Vooral niet als ik nu ook al 2 weken niet heb kunnen werken, omdat het werk eventjes op is. 
Zou ook wel 50 euro willen winnen.. moest vandaag mn auto laten repareren. Niet leuk

Ik denk dat het aan de karma lag, maar weet het nog niet zeker. Deze blijven dus nog even weg (helaas want heb al weer wat karma waardige posts gezien).Globeskater schreef:Ik ben ook blij dat het forum het weer doet.. leek wel een redelijk serieus probleem?
Het gaat hem om de prijs. De foto trekt inderdaad op niks ~O>Jenny schreef:...
niet het beste uit mijn ouvre, maar blijkbaar goed genoeg

Snap niet dat jullie zo met het weekend bezig zijn

Ben ondertussen 10 daagjes thuis. Dan 2 dagen werken en weer 5 dagen thuis. En dan 3 dagen part-time, 1 dag full time en dan zit ik met zo'n onnozel kort weekend van slechts 2 dagen. Wauw ...

Maar ... na 6 dagen werken, ben ik dan weer een week thuis ...

Ziet er goed uit de komende tijd, ja toch

Ik geniet. De zon schijnt, de kids zijn aan het werk, en ik zit op ATG
Ik weet het, het hoort niet, maar voor een keertje is het heel lekker!!!! (Vooral om de kids meestal niet doen wat ik zeg, en zeker niet zelfstandig zonder dat ik hen moet aansporen ~O> )

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
kreeg net mijn telefoon rekening binnen. wist dat die hoog zou zijn maar zo hoog!! bijna 200 euro door het bellen naar nl tijdens mijn vakantie in egypte door alle toestand die er toen was. voor dat geld had ik beter een leuk retourtje kunnen kopen,
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
oh, dat is altijd balen!
nou, ja. niets meer aan te doen dus gewoon niet te lang aan denken.
nou, ja. niets meer aan te doen dus gewoon niet te lang aan denken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
nee kon er ook niks aan doen want het internet lag plat dus een andere manier was er niet.
shit happends, maar snel vergeten.
shit happends, maar snel vergeten.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
De laatste tijd komt regelmatig reclame langs van Kuoni, met de bewering dat ze al 20 jaar op rij zijn verkozen tot beste reisorganisatie. Mijn interesse was daarmee gewekt, ik wil dan toch wel eens weten door wie ze dan wel verkozen zijn. Door "de reisbureaus" dus als ik hun website moet geloven. Geen verdere toelichting, geen link, niks. Lekker geloofwaardig dus...
Wat me echter nog meer verbaasd: hun prijzen. Even naar Japan zitten kijken, een internationale groepsreis van 2 weken, tel daar een vlucht bij op en komt op ruim 5 mille uit voor twee weekjes, dik meer dan het dubbele van wat ik laatst zelf voor een langer verblijf ben kwijt geweest, en ook het dubbele van een niet onvergelijkbare reis van Kuoni-dochter Shoestring. Vervoer is per trein. Net zoals ik gereisd heb. Luxe hotels dan? Neuh, in Kyoto zit je nota bene in hetzelfde hotel waar ik de laatste keer gezeten heb, en dat is zelfs goedkoper dan het hotel wat Shoestring daar gebruikt. En ook in het programma zie ik geen hele bijzondere (lees: dure) zaken. Nou ja, één dingetje dan: een peperdure transfer per taxi van vliegveld naar Tokyo is in de prijs inbegrepen, dat scheelt al snel 150 euro (trein+metro kost een tientje...), maar dat is ook echt het enige. En dan nog blijft het gat met zowel andere reisorganisaties als zelfstandig reizen ronduit absurd.
Dan vraag ik me toch af: waarom zou iemand in vredesnaam bij Kuoni een reis moeten boeken? Heeft iemand (wellicht vanuit ervaringen bij reisbureaus?) enig idee wat zij aan meerwaarde bieden die duizenden euro's aan meerprijs rechtvaardigt? Of is de exclusiviteit die door zo'n prijs ontstaat de meerwaarde of zo? Geen gepeupel, maar alleen gezelschap van andere mensen die van gekkigheid niet meer weten hoe ze van hun geld af moeten komen? Maar dan zou ik toch ook een hoger luxe-niveau verwachten, dus geen budget-hotels, en geen openbaar vervoer (hoe goed dat in Japan ook is).
En het is overigens niet alleen bij deze reis, het was me in het verleden al wel vaker opgevallen. Alleen heb ik hier zelf een goed beeld van de kosten, en krijg ik toch heel sterk de indruk dat er ergens iemand slapend rijk zit te worden...
Wat me echter nog meer verbaasd: hun prijzen. Even naar Japan zitten kijken, een internationale groepsreis van 2 weken, tel daar een vlucht bij op en komt op ruim 5 mille uit voor twee weekjes, dik meer dan het dubbele van wat ik laatst zelf voor een langer verblijf ben kwijt geweest, en ook het dubbele van een niet onvergelijkbare reis van Kuoni-dochter Shoestring. Vervoer is per trein. Net zoals ik gereisd heb. Luxe hotels dan? Neuh, in Kyoto zit je nota bene in hetzelfde hotel waar ik de laatste keer gezeten heb, en dat is zelfs goedkoper dan het hotel wat Shoestring daar gebruikt. En ook in het programma zie ik geen hele bijzondere (lees: dure) zaken. Nou ja, één dingetje dan: een peperdure transfer per taxi van vliegveld naar Tokyo is in de prijs inbegrepen, dat scheelt al snel 150 euro (trein+metro kost een tientje...), maar dat is ook echt het enige. En dan nog blijft het gat met zowel andere reisorganisaties als zelfstandig reizen ronduit absurd.
Dan vraag ik me toch af: waarom zou iemand in vredesnaam bij Kuoni een reis moeten boeken? Heeft iemand (wellicht vanuit ervaringen bij reisbureaus?) enig idee wat zij aan meerwaarde bieden die duizenden euro's aan meerprijs rechtvaardigt? Of is de exclusiviteit die door zo'n prijs ontstaat de meerwaarde of zo? Geen gepeupel, maar alleen gezelschap van andere mensen die van gekkigheid niet meer weten hoe ze van hun geld af moeten komen? Maar dan zou ik toch ook een hoger luxe-niveau verwachten, dus geen budget-hotels, en geen openbaar vervoer (hoe goed dat in Japan ook is).
En het is overigens niet alleen bij deze reis, het was me in het verleden al wel vaker opgevallen. Alleen heb ik hier zelf een goed beeld van de kosten, en krijg ik toch heel sterk de indruk dat er ergens iemand slapend rijk zit te worden...
Hopelijk verdwijnt het Karma gebeuren voor altijd want ik krijg toch niks van de mensen 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Jeetje, wat een fantastisch weertje!
Enig nadeel om nu in onze tuin te vertoeven, de carnavalskrakers spammen uit de speakers van het kroegje op de hoek..jakkes

Enig nadeel om nu in onze tuin te vertoeven, de carnavalskrakers spammen uit de speakers van het kroegje op de hoek..jakkes

Ik moet je dan helaas teleur stellenLaosFan schreef:Hopelijk verdwijnt het Karma gebeuren voor altijd want ik krijg toch niks van de mensen

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@ Wizard, ik heb ook gezien dat die reizen megaduur zijn.. maar als je dan nog goed vergelijkingsmateriaal hebt en ziet dat ze niet in de duurdere hotels enzo zitten dan vraag ik mij ook af waarom zoveel geld betalen.. maar goed als mensen het blijven betalen dan kan je de prijs blijven vragen.. want zo zijn er genoeg dingen waarmee mensen slapend rijk lijken te worden 

Sinds mijn onwelriekende story van 8 febr (p. 79) hier in Cafe Verweggistan, heeft onderzoek van mijn faeces uitgewezen dat ik besmet ben met de Giardia Lamblia parasiet. De opgesomde symptomen in Wikipedia zoals: diarree, gepaard gaande met buikklachten, misselijkheid, algehele malaise, gasvorming en vettige stinkende ontlasting (en nog niet een klein beetje), gewichtverlies (3 kg op 6 weken tijd), zwakheid en chronische vermoeidheid waren allemaal mijn deel.
Toch leuk als je zo lang kan nagenieten van een vakantie hé
Morgen een paar pillen slikken en dan zou ik er na een paar dagen vanaf moeten zijn
Toch leuk als je zo lang kan nagenieten van een vakantie hé

Morgen een paar pillen slikken en dan zou ik er na een paar dagen vanaf moeten zijn