Café Verweggistan
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Re: Café Verweggistan
Ooooh, eerlijk gezegd vind ik dat doodeng. baby's in bloempotten/wasmanden/fietstassen... gruesome! Sorry, ieder zijn ding.
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
vind het ook niks. (niet persoonlijk Kohraya). Volgens mij maakt het niet zo veel uit wat je met een baby doet. Het blijven foto's van gedrochtjes
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Sorry, maar deze foto vind ik te zoet.... De baby is zo onnatuurlijk roze! (Ik weet dat het zo 'hoort' bij Newborn, maar daar zet ik me dus tegen af >:) )
Geen idee hoe ik het uiteindelijk wel zal doen, maar ik heb nog een dag om er over na te denken. Straks nog maar eens googlen.
Voor de mensen die ook geen babies in potten willen: hoe dan wel???
Geen idee hoe ik het uiteindelijk wel zal doen, maar ik heb nog een dag om er over na te denken. Straks nog maar eens googlen.
Voor de mensen die ook geen babies in potten willen: hoe dan wel???
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
volgens mij bestaan er geen babyfoto's die niet te zoet zijn.
Het thema baby-in-onnatuurlijke-omgeving is al uit gediept.
Misschien weer terug naar vroeger. Lekker retro op een schapenvelletje....
Het thema baby-in-onnatuurlijke-omgeving is al uit gediept.
Misschien weer terug naar vroeger. Lekker retro op een schapenvelletje....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Zoals Youp in z'n briljante oudejaarsconference van 1995 al zei: "foto's van de meest angstaanjagend lelijke baby's..." 

Schapenkleedje gaat ook weer wat ver... Ik ga gewoon voor een dekentje ofzo. Lekker saai, moet kunnen.
Dit is een foto van het oudere zusje: http://www.fotoof.nl/showphoto.php?id=636. En ja, je ziet een paar pukkeltjes. Hallo, het is een baby, dat HOORT zo!
Dit is een foto van het oudere zusje: http://www.fotoof.nl/showphoto.php?id=636. En ja, je ziet een paar pukkeltjes. Hallo, het is een baby, dat HOORT zo!
Gedrochtjes? Hahaha ...
Ach ... ik moet ze niet mooi vinden, als het maar verkoopt
Toch wel een leuke foto in de link Jenny. Niet commercieel, maar volop karakter.
Ach ... ik moet ze niet mooi vinden, als het maar verkoopt

Toch wel een leuke foto in de link Jenny. Niet commercieel, maar volop karakter.
Dat is tenminste eerlijk! De wil van de opdrachtgever is wens, dat ben ik met je eens. (En als je je als fotograaf niet kan vinden in de opdracht dan moet je hem niet aannemen.) Hoeveel tijd steel je in de bewerking van zo'n babyfoto? Alle vlekjes wegpoetsen of alleen een beetje spelen met clarity en exposure?kohraya schreef:Gedrochtjes? Hahaha ...
Ach ... ik moet ze niet mooi vinden, als het maar verkoopt![]()
Beetje schilfertjes op het voorhoofdje weg geshopt, maar verder had ze een erg gaaf huidje.
Het contrast en de belichting aangepast naar mijn wens.
De oogjes stralender gemaakt en verscherpt. De lipjes wat doorgedrukt en omdat het een bellenblazertje was, ook het teveel aan speeksel weg gepoetst.
Al bij al 10 à 15 min. werk aan één foto.
Het contrast en de belichting aangepast naar mijn wens.
De oogjes stralender gemaakt en verscherpt. De lipjes wat doorgedrukt en omdat het een bellenblazertje was, ook het teveel aan speeksel weg gepoetst.
Al bij al 10 à 15 min. werk aan één foto.
Nooit geweten dat kinderen van 4 dagen een paar uur achter elkaar WAKKER kunnen zijn! Na wat navraag geleerd dat je een slapende baby in allerlei standen kan leggen, nou, met een wakkere baby lukt dat dus niet.... 

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/90630 ... tml?p=19,2
Helemaal mee eens! Bij lomperds die dit doen knal ik de rugleuning (op de eerder door mij uitgeolegde wijze) meteen weer rechtop
. Krijsende, onopgevoedde kinderen zijn ook vreselijk!
Helemaal mee eens! Bij lomperds die dit doen knal ik de rugleuning (op de eerder door mij uitgeolegde wijze) meteen weer rechtop

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Hoe is het mogelijk! Een goed stukje van de Krant van Achterlijk Nederland!
Nu hoeft van mij de rugleuning echt niet helemaal vastgezet te worden, maar het mag best wat minder. Of zoals ik ook al wel eens heb gezien, dat de zitting iets naar voren schuift, zodat je niet alleen maar de ruimte van de persoon achter je inpikt. En als we eens out of the box denken, alleen elektrisch te verstellen rugleuningen die tijdens de start en landing en het eten automatisch overeind komen, en alleen relatief langzaam achterover kunnen. En dan voor mijn part met een soort quotum, dat je slechts een beperkt deel van de vlucht volledig achterover mag zitten, of een langere tijd wat minder ver....
En kinderen? Kinderen zijn hinderen. Simpele oplossing: verbiedt minderjarigen gewoon te vliegen. Ga maar gewoon met de auto en caravan op vakantie
Nu hoeft van mij de rugleuning echt niet helemaal vastgezet te worden, maar het mag best wat minder. Of zoals ik ook al wel eens heb gezien, dat de zitting iets naar voren schuift, zodat je niet alleen maar de ruimte van de persoon achter je inpikt. En als we eens out of the box denken, alleen elektrisch te verstellen rugleuningen die tijdens de start en landing en het eten automatisch overeind komen, en alleen relatief langzaam achterover kunnen. En dan voor mijn part met een soort quotum, dat je slechts een beperkt deel van de vlucht volledig achterover mag zitten, of een langere tijd wat minder ver....
En kinderen? Kinderen zijn hinderen. Simpele oplossing: verbiedt minderjarigen gewoon te vliegen. Ga maar gewoon met de auto en caravan op vakantie

Nou ja zeg, tijdens het backpacken ook genoeg leuke kinderen met ouders tegen gekomen. Volgens mij is het meer een kwestie van opvoeding.WizardOfOss schreef: En kinderen? Kinderen zijn hinderen. Simpele oplossing: verbiedt minderjarigen gewoon te vliegen. Ga maar gewoon met de auto en caravan op vakantie
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Haha, medestanders
.
Zoals eerder gezegd: ik heb al redelijk vaak gewoon een rugleuning vastgepakt en weer naar voren gesmeten. Schrikken die lui voor me, haha.
.

Zoals eerder gezegd: ik heb al redelijk vaak gewoon een rugleuning vastgepakt en weer naar voren gesmeten. Schrikken die lui voor me, haha.