Vliegervaringen Air New Zealand

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Ik heb met hen een binnenlandse vlucht gemaakt in 2009, maar ik zou eens precies moeten opzoeken van waar naar waar dat was (Volgens mij Christchurch naar Wellington). Wat ik me kan herinneren is dat vooral het inchecken bij Air Newzealand een feest is, omdat je zelf alles mag doen: tot aan het printen en plakken van je kofferlabel aan toe!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
extraordinary
Reiziger

Bericht door extraordinary »

Air New Zealand is een van de vliegmaatschappijen die ik persoonlijk zeer goed vond! In 2010 gevlogen van Sydney naar Auckland, later van Auckland naar Rarotonga (Cook Islands!) en vanaf daar van Rarotonga naar Los Angeles. Zeer goede service, vriendelijke personeel, voor vliegtuig eten zeer goede smaak, goede NZse op een van de vluchten kregen we zelfs ijsjes en een klein boodiebagje. En dan vlogen we nog niet eens business class. Zeer tevreden dus!
Chiquitagirl01

Re: Vliegervaringen Air New Zealand

Bericht door Chiquitagirl01 »

Ik heb o.a. van Beijing naar Auckland en van Auckland naar Taupo gevlogen en dat is me zeer goed bevallen. De service op de luchthavens was goed. Maar de service in het vliegtuig was nog beter. Het vliegtuig zag er zeer netjes uit, had genoeg ruimte. Er werd de hele vlucht super veel eten en drinke en natuurlij ijsjes enzo geserveerd, op een bepaald moment zat k echt vol en toen bleven ze nog komen met het bericht; Je moet goed blijven eten en drinken hoor is goed voor je :P Top dus !
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik ben in 2002 van Cairns naar Auckland gevlogen met deze luchtvaartmaatschappij. Geen vertragingen en zeer vriendelijk personeel. Inchecken verliep prima. Drinken in overvloed, het eten was heerlijk en ik herinner me inderdaad dat zaaaaaaaaaalige Nieuw Zeelands ijs!! Er werd een film op een groot scherm getoond: A beautiful mind, topfilm!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie