camperen in thailand
camperen in thailand
hoi, zoals de topic zegt , denk je dat het een goed idd is om een tent mee te nemen tijdens het backpacken in thailand.
Heb op deze site http://www.thailand.com/travel/eco/eco_camp.htm gelezen dat je er op veel plaatsen goedkoop kan slapen en dat ze heel gemakkelijk zijn met de regels.
Iemand ervaring hier mee ?
alvast bedankt ..
simme
Heb op deze site http://www.thailand.com/travel/eco/eco_camp.htm gelezen dat je er op veel plaatsen goedkoop kan slapen en dat ze heel gemakkelijk zijn met de regels.
Iemand ervaring hier mee ?
alvast bedankt ..
simme
Re: camperen in thailand
Dat is helemaal geen goed idee. En dat staat daar toch ook!
Als je voor 5€ al een kamer hebt, misschien zelfs voor minder als je toch niet veeleisend bent.
Ik heb op de 5x dat ik in Thailand was slechts 1x iemand in een tent zien slapen. En dat was omdat die allergisch was voor grassen/stro waar de strandhutjes van gemaakt waren.
Als je voor 5€ al een kamer hebt, misschien zelfs voor minder als je toch niet veeleisend bent.
Ik heb op de 5x dat ik in Thailand was slechts 1x iemand in een tent zien slapen. En dat was omdat die allergisch was voor grassen/stro waar de strandhutjes van gemaakt waren.
5 euro ? Merk dat de prijzen toch hoger zijn tegewoordig op veel plaatsen.
Meer naar de 15 a 25 euro.
Meer naar de 15 a 25 euro.
- bolletjeom
- Reisexpert
als je niet veeleisend bent slaap je voor 5 euro. Je moet niet af gaan op websites van acco. De goedkope plekken hebben geen website! 15 euro voor een kamer is voor mij boven mijn budget en alleen als ik mezelf wil verwennen.
Ik heb nog nooit iemand in een tent gezien. Ik zou er niet mee gaan lopen slepen.
Ik heb nog nooit iemand in een tent gezien. Ik zou er niet mee gaan lopen slepen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ok thx 4 the advice!bolletjeom schreef:als je niet veeleisend bent slaap je voor 5 euro. Je moet niet af gaan op websites van acco. De goedkope plekken hebben geen website! 15 euro voor een kamer is voor mij boven mijn budget en alleen als ik mezelf wil verwennen.
- Smartties
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Op zich wel een strakke actie om op Kao San Road je tentje op te zetten
En dan 's ochtends op je sloffen bij het politiebureau om de hoek je tanden komen poetsen

En dan 's ochtends op je sloffen bij het politiebureau om de hoek je tanden komen poetsen

''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
En dan de komende 5 jaar in een gevangenis zitten omdat je per ongeluk de tandpasta uitspuugt tegen een poster van 'the king'...Smartties schreef:Op zich wel een strakke actie om op Kao San Road je tentje op te zetten![]()

Vijf jaar in "Bangkok Hilton" ... altijd beter dan een tentje hé >:)
On topic:
Met een Lonely Planet in de hand, kom je door het hele land. Zeker indien je je zorgen maakt wat betreft slaapplaatsen.
On topic:
Met een Lonely Planet in de hand, kom je door het hele land. Zeker indien je je zorgen maakt wat betreft slaapplaatsen.