Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Tikva »

Jenny schreef:tja tikva, de dingen die jij noemt worden pas ECHT vervelend als je als MOD dan ook nog mensen die WEL recent gegeven hebben geen kans geeft om iets te posten. (ofwel: ze mogen posten en de berichten verdwijnen vanzelf.)
Ja dat krijg je dus als een iemand te veel macht heeft,

Wel fijn voor je om te zien dat echt iedereen het met je eens en het totaal oneerlijk vindt dat je een ban hebt..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mochten er hier nog mensen zijn die op WWF zitten en voor me willen stemmen ;) (lees: proteststem tegen het bannen zonder waarschuwing).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

jenny gebannen??? ik schrok even. was bang dat het hier was gebeurd en kon me daar niets bij voorstellen.
Op ww kom ik al tijden niet meer. vind het er te vaag

als jullie voor jenny stemmen....kunnen jullie dan gelijk even voor ons duimen.
We hopen vanavond naar nederland te vliegen. Dus gaarne wat minder sneeuw!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

nou er wordt voor vanavond juist weer meer sneeuw voorspelt :( hopelijk niet te erg want wil nog in de auto naar brabant na het sinterkerstfeestje..en heb geen zin in gladde wegen en lang onderweg zijn door sneeuw ;)
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Voor ons deur ligt er zo'n 20 cm ofzo...hatelijk en moet deze avond werken (heb de nacht en dan morgenvroeg terug...brrr) Vind ik toch maar eng in zo'n omstandigheden
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Hier in Gouda ligt ook wel 20/30 cm.. moest vanochtend om half 9 bij een theater zijn en dat is een half uurtje rijden.. heel leuk op zondagochtend als ik ongeveer de enige ben die zo vroeg weggaat. :X Kwam de straat amper uit!
bolletjeom
Reisexpert

we zijn thuis!
prima vlucht, netjes op tijd.
Wel bizar hij zat bomvol omdat de dag ervoor de vlucht gecancelled was. En hoe maak je plaats?!?! Iedereen die een overstap had in amsterdam met vertrek na 13.00 ( we zouden aankomen om 8.00) mochten niet mee. Schiphol wilde niet te vol raken :?
Afijn. WInters Nederland vanuit de lucht ziet er fantastisch uit. Jammer alleen dat we 2 uur moesten wachten op de bagage, er maar 4 treinen per uur vertrokken en in amersfoort geen bussen reden. Dus waren we net zo lang onderweg van amsterdam naar amersfoort als van amsterdam naar cairo.
Maar wat een práchtige wereld vanuit de trein. De bomen volgeladen met sneeuw!! super mooi

nu ga ik mijn snowboots aantrekken en mijn winterjas, even naar de benzinepomp om drinken te kopen
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:we zijn thuis!
prima vlucht, netjes op tijd.
Wel bizar hij zat bomvol omdat de dag ervoor de vlucht gecancelled was. En hoe maak je plaats?!?! Iedereen die een overstap had in amsterdam met vertrek na 13.00 ( we zouden aankomen om 8.00) mochten niet mee. Schiphol wilde niet te vol raken :?
Afijn. WInters Nederland vanuit de lucht ziet er fantastisch uit. Jammer alleen dat we 2 uur moesten wachten op de bagage, er maar 4 treinen per uur vertrokken en in amersfoort geen bussen reden. Dus waren we net zo lang onderweg van amsterdam naar amersfoort als van amsterdam naar cairo.
Maar wat een práchtige wereld vanuit de trein. De bomen volgeladen met sneeuw!! super mooi

nu ga ik mijn snowboots aantrekken en mijn winterjas, even naar de benzinepomp om drinken te kopen
Mijn vlucht was gisteren om 14.10. Eindbestemming Beirut, maar met een overstap in Riga. Ik was toch wel bang mijn aansluiting te missen! Gelukkig slechts een uurtje vertraging, en inmiddels zit ik dus in Libanon.

In Riga was er toen ik er landde (en nog steeds toen ik opsteeg) een sneeuwstorm gaande. We vroegen ons allen af of het wel veilig was om te vliegen? Want ja, er lag sneeuw op de landingbaan.... Maar goed, de Letten kunnen er blijkbaar wel mee om gaan :?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

fijn dat jullie allemaal weer veilig zijn aangekomen..

heb vandaag een flink eind over gladde snelwegen gereden maar gelukkig geen brokken gemaakt! De wereld ziet er zeker schitterend uit met de sneeuw, maar die gladheid hoeft van mij niet zo ;) ik zak hier tot de enkels weg in de sneeuw dus er ligt een mooi laagje!
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

blij om te horen dat zowel rudi als jenny het vliegtuiggewijs goed hebben gesteld.
Ik haat echt dat weer!! Daarnet 45' bezig geweest met mijn auto te ontdooien (kreeg mijn deur niet open omdat deze dichtgevroren zat). Heb de nachtploeg gehad en de auto heeft buiten 'geslapen'.

File in het terug naar huis rijden.
Aangekomen thuis geraak ik de oprit niet op door de sneeuw die opgestapeld was en aangevroren. Buurman is mij komen helpen en uiteindelijk nog samen drie kwartier sneeuw geruimd van de oprit.

Ben bevroren... dubbel bevroren want heb geen verwarming in de auto.
Rijd 1 u en 15 minuten over een stukje dat normaal 30' duurt.

Grrr, als er nog 1 iemand zegt dat hij hoopt op een witte kerst vil ik hem / haar levend. Voor de rest ben ik super goed gehumeurd :-)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

haha, heb je ook een iglo gebouwd? Ik wel! Was toch sneeuw aan het schuiven en omdat er zoveel lag heb ik het allemaal maar op één hoop gegooid. Mocht ik visite krijgen dan heb ik nu nog een extra "kamer" :)
bolletjeom
Reisexpert

ik stak gister mijn vinger in de laag sneeuw op de achterruit van mijn auto. Verdween mijn uitgestrekte vinger, mijn hand en mijn pols tot voorbij mijn horloge in de dikke laag :)
sneeuw is leuk!!

ik ben wel sinds vanochtend snip verkouden. Het word met het uur erger. Collega's beginnen me al naar huis te sturen..haha
tja, het contrast tussen egypte en hier is wat groot
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik las net dat het in egypte ook helemaal niet zo warm was??
Heb je het wel leuk gehad?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

het was absoluut leuk. En inderdaad niet warm. maar met de juiste kleding misschien wel zo lekker. je zweet tenminste niet weg
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Hier in het zuiden ook veel sneeuw... wij hebben gisteren een vrouw naar huis gebracht, die met nog 2 anderen van de weg was geraakt na een bocht en de diepte in was gevallen. Ze kwamen met de auto in een sloot, waar ze dus in de kou doorheen moesten waden om aan de kant te komen. Gelukkig hadden ze geen letsel verder, maar ik denk dat ze vannacht niet goed geslapen hebben. Zo zielig! :N
En dan zijn er nog mensen die ons in een bocht met grote snelheid gingen inhalen... idioten 8)7
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Plaats reactie