win een half miljoen
- bolletjeom
- Reisexpert
win een half miljoen
Zoals jullie misschien hebben gelezen bij het nieuws is er een Australische backpacker in Nieuw-Zeeland spontaan een half miljoen euro rijker
Kijk en dan ben ik dus nieuwsgierig wat jullie zouden doen.
Dus even een Polletje. Maar ligt het gerust toe wat je zou doen met een half miljoen
Kijk en dan ben ik dus nieuwsgierig wat jullie zouden doen.
Dus even een Polletje. Maar ligt het gerust toe wat je zou doen met een half miljoen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
gaaf als ik het win!!
maar gaat moeilijk worden aangezien ik niet gok!! 8)
als ik dat te zeide leg zou ik inderdaad gewoon zo blijven reizen, misschien af en toe wel wat meer luxe,
ondanks dat me dat de laatste x ook tegen viel toen ik dat aan het einde van me trip deed.
en of ik dan ooit weer naar huis kom ja die kans wordt dan ook wel heeeeeeeelllllllllllll klein.
maar gaat moeilijk worden aangezien ik niet gok!! 8)
als ik dat te zeide leg zou ik inderdaad gewoon zo blijven reizen, misschien af en toe wel wat meer luxe,
ondanks dat me dat de laatste x ook tegen viel toen ik dat aan het einde van me trip deed.
en of ik dan ooit weer naar huis kom ja die kans wordt dan ook wel heeeeeeeelllllllllllll klein.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
het is "maar" een half miljoen hoor, daar kan je nog niet van rentenieren
zou je je niet gaan vervelen dan? niks om handen hebben?
ik kan me heel goed voorstellen om niet meer te werken voor een baas maar ik zou toch echt wel een projectje ofzo ergens op willen zetten. Vrijwilligerswerk ofzo
zou je je niet gaan vervelen dan? niks om handen hebben?
ik kan me heel goed voorstellen om niet meer te werken voor een baas maar ik zou toch echt wel een projectje ofzo ergens op willen zetten. Vrijwilligerswerk ofzo
Ik ga nu tijdens het backpacken ook wel naar duurdere landen maar dan is het Antartica, Paaseiland here I come.. en helemaal ultiem een cruise met eigen gehuurde boot door Frans Polonesie.. Fatu Hiva here I come....
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Tom, mocht je winnen...ik stem voor Laos of Cambodja!
ons officiele plan als we een miljoen winnen is om in Lesotho (afrika) een vrijwilligersproject op te zetten in de zomers en dan wanneer het daar begint te vriezen nemen we vakantie en reizen we een paar maanden.
Zo moet je toch wel een aantal jaar mooi vooruit kunnen lijkt ons 8)
ons officiele plan als we een miljoen winnen is om in Lesotho (afrika) een vrijwilligersproject op te zetten in de zomers en dan wanneer het daar begint te vriezen nemen we vakantie en reizen we een paar maanden.
laos of cambodja is ook mijn ideebolletjeom schreef:Tom, mocht je winnen...ik stem voor Laos of Cambodja!

mn vriendin gaat echter voor india

jullie plan klinkt zeker niet verkeerd! 8)
amassakoul