Ik hem hem als goed is toegevoegd maar krijg leeg scherm na opslaan, als het niet goed is doorgekomen, laat dan maar even weten!Erik schreef:Berlijn staat nu wel weer bij de hostels.
@globeskater zou jij het Generator hostel eens willen toevoegen?
Café Verweggistan
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Café Verweggistan
- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Hoi Ketting,ketting schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik naar Berlijn ga. Stockholm en Praag ben ik recent nog geweest (2007 & 2008). Even wat vrienden porren en dan wegketting schreef:Ik ben 16 t/m 21 december vrij omdat ik verplicht nog wat vrije dagen moet opmaken. Weet er iemand nog een leuke bestemming voor zes dagen?Weet er iemand nog een leuk hostel waar je in de buurt gemakkelijk je auto kwijt kan? Ik zie Berlijn niet in de hosteldatabase staan...
Is hotel/Pension Waizenegger misschien wat? Parkeren voor de deur. Je gaat wel in een net iets duurdere week zie ik..
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
In Berlijn in Pax Bax gelogeerd, vlakbij Oranienburgstrasße. Weet niet of je daar goed kunt parkeren, maar dat zou je ze wel even kunnen vragen.
In die periode ga ik trouwens naar Hamburg, ben benieuwd.
In die periode ga ik trouwens naar Hamburg, ben benieuwd.
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
bellen en autorijden mag niet. Mag internetten wel?
Zit nu al 1 uur en3 kwartier in de auto en heb pas 6 kilometer gereden
Zit nu al 1 uur en3 kwartier in de auto en heb pas 6 kilometer gereden

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
zo! ik ben thuis. 2,5 uur gereden over iets dat ik vanochtend in 20 minuten deed
We leuk: Er stonden in de file ook 2 zwarte pieten die gebaarde dat je je raam open moest doen en dan gooide ze een hand snoepgoed naar binnen. Echt super grappig. En vervolgens zag je dan iedereen onder zijn stoel en stuur duiken om het bij elkaar te rapen

We leuk: Er stonden in de file ook 2 zwarte pieten die gebaarde dat je je raam open moest doen en dan gooide ze een hand snoepgoed naar binnen. Echt super grappig. En vervolgens zag je dan iedereen onder zijn stoel en stuur duiken om het bij elkaar te rapen

Vanmorgen voor het eerst sinds een maand weer gedoken.... Met de auto naar Vinkeveen, het landschap lag er prachtig bij met al dat rijp overal. Zo hier en daar hing er een klein beetje nevel, maar het zonnetjes was volop aanwezig. In de haven lag een laagje ijs, en de aanmeertouwen zaten vastgevroren aan de palen. Brrrrr. Toch nog lekker 40 munuten gedoken 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
jij bent echt gek!!! Wie gaat er met deze temperatuur vrijwillig het water in ?!?!
Ik heb het hele weekend gewerkt enhad vanochtend erg veel moeite met uit mijn bed komen...
Ik heb het hele weekend gewerkt enhad vanochtend erg veel moeite met uit mijn bed komen...
Zojuist bij de GG&GD geweest voor wat spuitjes, en nu zit ik in de sportschool. Beetje afkoelen en dan de sauna in
Vanmiddag leren...

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Vandaag weer een heel eind met de studie opgeschoten. Nog 1 onderdeel schrijven en aan de conclusie ben ik al begonnen, best leuk om zo meer over het toerisme in Vietnam te weten te komen 

Ben niet echt opgeschoten... Het ontbreekt me een beetje aan energie! En daar baal ik van.
Ik ben heel erg af aan het tellen tot de vakantie.
Ik ben heel erg af aan het tellen tot de vakantie.
- bolletjeom
- Reisexpert
het sneeuwt! het sneeuwt! het sneeuwt!
zo leuk dat geknisper onder mijn schoenen
alleen jammer dat ik vandaag schoenen aanhad zonder profiel, fietsen doodeng is (vind ik) en dat uitgerekend vandaag de bovenste knoop van mijn jas vloog. Ik vind nogal veel wind
hebben we ooit eerder sneeuw gehad in november?

zo leuk dat geknisper onder mijn schoenen
alleen jammer dat ik vandaag schoenen aanhad zonder profiel, fietsen doodeng is (vind ik) en dat uitgerekend vandaag de bovenste knoop van mijn jas vloog. Ik vind nogal veel wind

hebben we ooit eerder sneeuw gehad in november?
Ja, het weekend exact 5 jaar geleden. Maar toen zat jij in Azie, en ik stond op het punt een jaar die kant op te gaan. Weet nog dat het toen rampzalig was om de laatste dingen naar m'n ouders te verhuizen.
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Wiew! Koud! Maar, ik heb net een ticket naar Delhi en vanaf Nepal naar Sydney geboekt, dus het begin van onze reis volgend jaar is er en ik krijg het weer een beetje warm! Joepie!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Ik viel me belabberd. Ben zo verkouden, m'n ogen tranen ervan. Pijn in mijn armen van de vaccins, maar komt de pijn in m'n hoofd en in m'n benen vandaan????
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Kan me die keer volgens mij ook nog wel herinneren, had toen met wat vriendinnen vroeg in de winter afgesproken omdat er dan geen sneeuw zou vallen die ons etentje in maart al in de war had gegooid.. en wat denk je gaat het weer sneeuwen :SJenny schreef:Ja, het weekend exact 5 jaar geleden. Maar toen zat jij in Azie, en ik stond op het punt een jaar die kant op te gaan. Weet nog dat het toen rampzalig was om de laatste dingen naar m'n ouders te verhuizen.
vind die sneeuw nog niet zo heel denderend ben echt bang om te vallen.. hier in Breda hebben ze overigens wel van vorig jaar geleerd, alle winkelstraten zijn sneeuwvrij.. vorig jaar was het uiteindelijk 1 dikke laag spekglad ijs en veel ziekenhuis bezoeken van winkelende mensen..