Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Globeskater »

ik heb nog geen van beiden gehad ;)

Mijn auto vind vakanties volgens mij niet zo leuk, nadat hij afgelopen zomer na mijn vakantie niet startte en ik er nieuw accu in heb laten zetten, start die nu naar anderhalve week stilstaan weer niet.. ben nu aan wachten op de anwb.. hoop dat ze snel komen anders kom ik nooit op tijd voor mijn afspraak bij de osteopaat.. en moet vandaag ook nog internet opnieuw installeren maar daarvoor eerst langs postkantoor... dus ben bang dat het laatste tot morgen moet wachten..
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

OMG mijn onderburen hebben weer eens ruzie :S word er helemaal naar van. Die 2 schreeuwen ZO vaak tegen elkaar, en smijten met deuren (en stampen met stoelen ofzo :S) Geloof dat ik het niet lang vol zou houden in zo'n relatie....

Ik kan niet precies verstaan wat ze zeggen maar ik word er altijd wel onrustig van, zo'n naar gevoel in mn buik en dat terwijl ik er niets mee te maken heb... krijg dan altijd zo'n plaatsvervangend naar gevoel. Had dat van de zomer ook toen ik van de zomer in een hostel wakker werd en een stel redelijk hard fluisterend ruzie hoorde maken, kan dan acuut niet meer slapen!
Selalu mencari...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Waar ik eerst woonde hoorde je niet alleen de ruzies, maar ook de momenten wanneer ze het goed maakte :P Ik weet niet wat het meeste herrie geeft hoor :P
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ik haat ruziende buren, maar goed heb zo'n overlast gehad van een buurman dat ik echt bang was, dus ben niet zo dol op ruzies ;)

Ik zit inmiddels in Berlijn, schoolklas vol met Nederlanders hier haha ;) maar goed gratis internet dat nog snel is ook, wat wil je nog meer, zo maar even op zoek naar wat eten en dan naar een salsa avond ;)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik ben vandaag verhuisd, ongeveer 100 meter van waar ik eerst woonde. Tijdelijk voor de laatste dagen voor vertrek.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik sta alweer vast op het station... totale vertraging deze week is meer dan 4 uur! En dan is er ook nog 10 euro teveel van mijn OV chip afgeschreven. Afzetters!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

@ Jenny, ik hoop dat je niet in Utrecht vast zit, want wat ik gelezen heb is het 1 grote chaos :O

vandaag beetje sightseeing gedaan en mij verder vermaakt op de ijsbaan in Berlijn, gisteren heerlijk wezen salsa dansen, dat is echt een aanrader hier :D
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik woon in Utrecht.... En dan krijg je horen dat er geen bussen en treinen rijden, en dat je maar ergens heen moet. Duh.

Uiteindelijk wel thuis geraakt :)
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Ik ben 16 t/m 21 december vrij omdat ik verplicht nog wat vrije dagen moet opmaken. Weet er iemand nog een leuke bestemming voor zes dagen?
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

als iknu 6 dagen tot mijn beschikking zou hebben zou ik naar boedapest gaan, denk ik.
of Valencia, of Berlijn, of....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik zou voor Berlijn of Riga gaan. Leuke steden in de winter.

Pffff, morgen tentamen, en ik moet nog veel doen. Ik heb de laatste 2 maanden misschien 3 dagen vrij gehad (dat is inclusief de weekenden) en ik kijk echt uit naar de kerstvakantie! Nog 4 weken *O*
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Nog 2 dagen voor vertrek en nog veel teveel te doen en bepaalde dingen toch niet echt goed voorbereid lijkt het...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik zou juist naar iets gaan waar het nog wat wamer is.. de algarve ofzo is in deze periode ook lekker goedkoop.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Tikva schreef:Ik zou juist naar iets gaan waar het nog wat wamer is.. de algarve ofzo is in deze periode ook lekker goedkoop.
Nee daar ga ik niet heen. Ik heb al geboekt en vlieg dinsdag. Warmer als 33 graden hoeft voor mij ook niet...
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@Ketting:
Praag en Stockholm zijn ook leuk in de kou
ofwel richting Marroko...Marrakech en nog iets erbij ofzo
Plaats reactie