Café Verweggistan
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
leuk voor je Ellen!! (en bjorn)
Maar....waarom de keus om te vliegen tussen hongkong en Hanoi? Over land is dat in 2 dagen te doen (als je niet wilt stoppen). Of is het lastig met het china visum tegenwoordig?
Maar....waarom de keus om te vliegen tussen hongkong en Hanoi? Over land is dat in 2 dagen te doen (als je niet wilt stoppen). Of is het lastig met het china visum tegenwoordig?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
hmm, we hadden dit graag overland gedaan... maar hebben het zekere voor het onzekere genomen in de zin dat we zowieso de volgende route wilden doen: Peking-Mongolie-China rondreizen-Hongkong-China overland richting Vietnambolletjeom schreef:leuk voor je Ellen!! (en bjorn)
Dus dat wou zeggen dat we dan een multiple entry nodig hadden en dat gaf wat moeilijkheden.
Daarom vliegen we dus nu wat inhoud dat we nu maar een double entry nodig hebben en dit voor de periode van 3 maand en dat is wel iets dat ze frequent uitgeven. soit, doet er niet toe.... Alles hebben we netjes in ons 30.000 mijl gekregen.
Route is zelfde gebleven maar we hebben al zoveel goede commentaar gekregen dat we misschien een stukje vietnam laten vallen (Ha Long Bay :-( ) en myanmar erbij nemen.
Dit rondje moet wel te doen zijn op 7 maand met China en Mongolië erbij
- bolletjeom
- Reisexpert
Halong bay niet laten vallen!!! Kan in 2 dagen.
Daar win je geen echte myanmar tijd mee!
Daar win je geen echte myanmar tijd mee!
Ik heb geen twitter en wil geen twitterErik schreef:Wanneer je ze op twitter volgt krijg je redelijk snel de updates en de acties te zien (ook wanneer ze problemen hebben met de website). Dus misschien is dat een idee?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik heb nog nooit verlangd naar een strandvakantie, maar ik verlang nu wel heeeeel erg naar zon....! Dagenlang is het al donker, regenachtig, druilerig weer. Heb er dit jaar meer last van volgens mij.... 

- bolletjeom
- Reisexpert
het is inderdaad van dat net-niet weer. Ik wil zomer of winter. heb niet veel met het natte deel van de herfst. een zonnige dag in een bos met oranje bladeren vind ik nog wel leuk maar wind en regen mogen van mij achterwegen blijven.
Heb vandaag niets op het programma en dan is het weer jammer. want ik heb nu niet echt zin om even lekker de deur uit te gaan. Hopelijk over een paar weken in egypte een aantal wat warmere dagen....droom droom droom
Heb vandaag niets op het programma en dan is het weer jammer. want ik heb nu niet echt zin om even lekker de deur uit te gaan. Hopelijk over een paar weken in egypte een aantal wat warmere dagen....droom droom droom
Ik ben al ruim 2 uur onderweg en heb nog geen 40 km afgelegd. Pfffft, dat gaat zelfs in Azie (meestal) sneller!
-
- Reisexpert
Bij ons staat bij wijze van spreken half Belgie onder water... echt wel heel veel wateroverlast.
Hoe is het in Nederland gesteld??
Hoe is het in Nederland gesteld??
In Limburg staat ook alles onderwater. In de rest van het land valt het (nog) mee.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Hier is inderdaad niks aan de hand, krijg hier nog geen natte voeten. Maar ja, ik woon dan ook driehoog...
(maar ook op straatniveau is dat niet anders)
(maar ook op straatniveau is dat niet anders)
- bolletjeom
- Reisexpert
wij zitten nog droog maar het kanaal staat wel heel erg hoog.
Het meeste water wordt toch ook vandaag wat later op de dag en dinsdag verwacht? Zag op het nieuws dat de limburgers in ieder geval met groot geschut bezig waren om verder geen natte voeten te krijgen.
Heeft iedereen al zijn noodpakket in huis?
Heeft iedereen al zijn noodpakket in huis?

Ik vlucht NU weg uit Limburg.... Nee, ff serieus, vanuit de trein heb je goed zicht op de hoge waterstand in beken en rivieren, en aardig wat weilanden staan helemaal blank. De straten bij mijn ouders in de stad zijn geen watervallen meer, die schijnen vrijdag en zaterdag het ergste gehad te hebben.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
na een weekje zon, viel het wel tegen om meteen in zo'n herfststorm thuis te komen, de wind waren we wel gewend maar al die regen.. nee geef mij dan maar een zonnetje
Nu is het gelukkig vandaag best redelijk weer, tijd om weer naar huis te gaan voor een paar dagen en hopen dat ik mijn nieuwe internet en al aan de praat ga krijgen!

- bolletjeom
- Reisexpert
komen de pepernoten en speculaasbrokken jullie ook al de neus uit?