Café Verweggistan
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
ik wist al een paar dagen dat KLM de strijd met de lowcost airlines wil aangaan. ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen had.
Ik ben benieuwd! nog een prijsvechter vanaf amsterdam is helemaal niet erg
Ik ben benieuwd! nog een prijsvechter vanaf amsterdam is helemaal niet erg
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik ben de laatste weken weinig actief geweest op dit forum. Ik ben er weer
Nog maar 22 dagen en dan vlieg ik naar Thailand en dan 1,5 dag later naar Hong Kong.

Nog maar 22 dagen en dan vlieg ik naar Thailand en dan 1,5 dag later naar Hong Kong.

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
komt er ook nog iets na hongkong?
Ik HAAT kinderen ! Net een fietsongeluk gehad met een 6 jarige die in volle vaart keerde op het fietspad terwijl ik net aan het inhalen was. Kind kijkt niet op of om maar ik heb wel haar fietsje in mijn voorwiel en knie hangen!
En dan zo'n laffe zachte vader die op lieve toon zegt: dat gaat toch niet meisje!
Nee.... Dat kind heeft echt wat geleerd vandaag!
Ze was niet eens geschrokken.
Ik HAAT kinderen ! Net een fietsongeluk gehad met een 6 jarige die in volle vaart keerde op het fietspad terwijl ik net aan het inhalen was. Kind kijkt niet op of om maar ik heb wel haar fietsje in mijn voorwiel en knie hangen!
En dan zo'n laffe zachte vader die op lieve toon zegt: dat gaat toch niet meisje!
ik heb straks tentamen, en eigenlijk moet ik nog een paar uur leren.... maar ALLES lijkt op dit moment leuker en belangrijker dan de boeken induiken.... 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
@ Jenny: dat gevoel ken ik zó goed! Afwassen, schoonmaken, opruimen, regeldingetjes...echt alles is opeens enorm leuk en belangrijk!
Ik ben de laatste tijd niet zo actief hier...druk druk druk. En het lijkt wel of ik alles al gevraagd heb, hihi!
Ben ook 6 dagen weggeweest, naar Chartres en Parijs, met het koor waar ik bij zing. Niet echt de tourist uit kunnen hangen, want we hadden een erg druk programma, maar het was wel ontzettend gaaf. Ik was er nog nooit geweest, dus alle highlights meegepakt en gezongen in de mis in de Notre Dame de Paris, dat was echt fantastisch!
Ik ben de laatste tijd niet zo actief hier...druk druk druk. En het lijkt wel of ik alles al gevraagd heb, hihi!
Ben ook 6 dagen weggeweest, naar Chartres en Parijs, met het koor waar ik bij zing. Niet echt de tourist uit kunnen hangen, want we hadden een erg druk programma, maar het was wel ontzettend gaaf. Ik was er nog nooit geweest, dus alle highlights meegepakt en gezongen in de mis in de Notre Dame de Paris, dat was echt fantastisch!
- bolletjeom
- Reisexpert
@ marije, dat is wel erg gaaf! om nooit te vergeten, lijkt me!
Nooit! Ik heb niet veel met het (katholieke) geloof en weet er ook weinig van, maar juist wel heel interessant om zo'n mis mee te maken. Compleet met zwaaiende wierook en misdienaren en kaarsen en alles. Wij zongen achter het altaar. Heel anders dan een gewoon concert, dan gaat het om ons, maar hier waren we een onderdeel van die hele dienst. Het einde was 't gaafst. Toen gingen al die priesters en misdienaren (sorry ik weet niet zeker hoe je ze allemaal noemt, maar in ieder geval alle mannetjes in lange jurken, met bijbels en kaarsen en wierrook en de hele rambam) in processie helemaal door het middenad van de kerk naar achter. En wij mochten er achter aan!!! Daar loop je dan: De kerk was stampensvol mensen. Iedereen stond en keek naar 'onze' processie. Het orgel vulde die hele enorme kathedraal met muziek en daar loop je dan! Heel erg indrukwekkend!bolletjeom schreef:@ marije, dat is wel erg gaaf! om nooit te vergeten, lijkt me!

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@ Marije, Zo dat klinkt als een hele ervaring, gaaf zeg! ze hebben daar dus blijkbaar geen vast koor dat jullie er mochten zingen?
Dat weet ik eigenlijk niet zeker. Ik denk het wel. Ik geloof dat wij het eerste niet-Franse koor waren wat in een officiele dienst heeft gezongen. Dus dat is best gaaf inderdaad. Maar dat weet ik niet zeker.Globeskater schreef:@ Marije, Zo dat klinkt als een hele ervaring, gaaf zeg! ze hebben daar dus blijkbaar geen vast koor dat jullie er mochten zingen?
Jazeker. Ik ben benieuwd naar Hong Kong maar het zo het vermoeden dat het niet helemaal van mijn gading zal zijn. Na HK wil ik even gaan kijken in Macau en daarna naar Shenzhen op het vasteland van China. Daarna moet ik nog eens kijken wat ik precies ga doen. Ik ga misschien op en neer naar Shanghai om wat vrienden te bezoeken maar dat is nog niet zeker. Vanuit Shenzhen of Shanghai wil ik richting het zuidwesten en Yunnan weer in. Dali wil ik nog een keer bezoeken om de eigenaar van het Jade Emu Guesthouse weer eens te zien en te spreken. Daarna richting Laos. Daar wil ik in het uiterste noorden wat bezoeken (Phongsali o.a.) en nog wat andere nieuwe plekken voor me. Ook Vieng Phouka wil ik weer bezoeken. Daar heb ik destijds een doos pennen/potloden etc. achter gelaten en ben ik later terug gegaan met +/- 120 schoolboeken via het Big Brother Mouse Project. Daarna zak ik af naar Vientiane om diverse mensen te spreken en te zien en misschien dat ik deze keer Vang Vieng ook maar eens ga bekijken. Dat heb ik andere keren altijd bewust niet gedaan maar om een beeld te krijgen is een bezoek wel goed denk ik. Daarna kijk ik even wat ik ga doen en is een uitstapje naar Thailand een optie aangezien de maand in Laos er dan wel op zal zitten. Ik ga daarna proberen om een visum te krijgen van 2 maanden voor Laos. Met wat moeite en bij de juiste personen is er een mogelijkheid om het te regelen. Daarna Laos dus weer in en dan wil ik naar het zuiden. In het Khongdistrict wil ik vrijwilligerswerk gaan doen en daarnaast kijken of ik op de ene of andere manier ook eigen inkomen zou kunnen verwerven. Dan is er een mogelijkheid om nog langer te blijven. Engelse les geven is daar een optie. Wat ik daarna ga doen weet ik niet. Niets staat vast. Maar een nieuw bezoek aan Nieuw-Zeeland zie ik wel zitten. In NZ wil ik dan ook gaan werken en een auto kopen. Mocht het lukken zou ik graag ook naar Vanuatu e.d. gaan maar dat zien we wel weer. Alles ligt dus open.[b]bolletjeom schreef:komt er ook nog iets na hongkong?[/b]
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Wauw! Te gek Sander!
Jippie, morgen komt de nieuwe duikgids van Zeeland uit! Nu komen er wel meer boeken en gidsen uit ieder jaar, maar in deze staan foto's van mij. En ik vind het best heel spannend om het resultaat te zien 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ben eens aan het nadenken wat ik ga inpakken voor Malta, mag alleen maar handbagage dus niet te veel, denk dat ik maar laarzen aantrek en slippertjes mee zodat ik ook nog in 3 kwartsbroek kan lopen als ik daar zin in heb
maar wie weet kunnen er nog wel gympen mee ofzow.. iig morgenvroeg vlieg ik en dan zou ik toch koffer ingepakt moeten hebben