foto album aanmaken via programma site
Re: foto album aanmaken via programma site
Ha, een half uur per pagina gemiddeld kan ik zeker snappen!
Als je er meer uit wilt halen dan enkel foto's plaatsen en dat af laten drukken, kost het veel tijd, maar dan heb je ook wat!
Ben bezig met mijn US trip en maak steeds voordat een national park begint een soort "voorkant/begin pagina" in Photoshop. Dat kost vaak al wel een uur.
Ben bezig in Albelli. Ik zie wel wat het resultaat wordt. Heb bijna 30 pagina's af en ga nu niet meer switchen naar een ander bedrijf. Kostbare tijd zit er in!
Als je er meer uit wilt halen dan enkel foto's plaatsen en dat af laten drukken, kost het veel tijd, maar dan heb je ook wat!
Ben bezig met mijn US trip en maak steeds voordat een national park begint een soort "voorkant/begin pagina" in Photoshop. Dat kost vaak al wel een uur.
Ben bezig in Albelli. Ik zie wel wat het resultaat wordt. Heb bijna 30 pagina's af en ga nu niet meer switchen naar een ander bedrijf. Kostbare tijd zit er in!
-
- Reisexpert
Ik heb nu net een album bij Hema besteld en ben er wel tevreden van.
net een fotoboek bij foto.com gezien en dat was ook goede kwaliteit.
net een fotoboek bij foto.com gezien en dat was ook goede kwaliteit.
Het zijn dan ook echte collage's die jij gemaakt hebt. Alleen het denkwerk kost al een hoop tijd. Alles mooi per onderwerp en wellicht vaak een moeilijke beslissing welke foto je nu wel of niet in je album zet aangezien het een wereldreis betrof.Tenrec schreef: Ik denk dat ik toch wel minstens een half uur per pagina bezig ben geweest. Dat maal 120 pagina's, komt toch snel neer op 60 uur werk!
Zelf plaats ik slechts één foto per pagina, lekker groot, zodat hij alle aandacht krijgt die hij verdient. De beslissing welke foto al dan niet in het album komt, blijft bestaan omdat ik geen mega dik album wil.
Als je eens in de buurt bent, mag je altijd binnen springen om te vergelijken met een album van FotobuchJenny schreef:Dat ben ik niet met je eens, ik ben zeer te spreken over de albums van de Hema.kohraya schreef:Ik vind die van Hema er echt flets en korrelig uit zien.

Dat is vreemd, Hema=Albelli, gebruiken dezelfde software en komen volgens mij uit dezelfde printers bij hetzelfde bedrijf of ik moet dat mis hebben.Jenny schreef:Dat ben ik niet met je eens, ik ben zeer te spreken over de albums van de Hema.kohraya schreef:Ik vind die van Hema er echt flets en korrelig uit zien.
Ik heb echter slechte ervaring met Albeli (foto's te rood, dun papier), dus die gebruik ik niet meer.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
Ik had het Albeli album met een kortingscode, misschien is het normaal beterTenrec schreef:Dat is vreemd, Hema=Albelli, gebruiken dezelfde software en komen volgens mij uit dezelfde printers bij hetzelfde bedrijf of ik moet dat mis hebben.Jenny schreef:Dat ben ik niet met je eens, ik ben zeer te spreken over de albums van de Hema.kohraya schreef:Ik vind die van Hema er echt flets en korrelig uit zien.
Ik heb echter slechte ervaring met Albeli (foto's te rood, dun papier), dus die gebruik ik niet meer.

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik had paar jaar geleden echt mooie Hema albums hoor. Misschien hebben ze een periode een brakke printer gehad ofzo
.

Ik heb wel een keer gehad dat er een foto niet helemaal perfect was afgedrukt. Ik kreeg na 1 telefoontje gratis een nieuw boek toegestuurd. Die was wel 100% in orde. Ik mocht zelfs het niet perfecte boek houden.El Niño schreef:Ik had paar jaar geleden echt mooie Hema albums hoor. Misschien hebben ze een periode een brakke printer gehad ofzo.
Prima service dus.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
- bolletjeom
- Reisexpert
albeli=hema inderdaad
ik heb een hema album van een aantal jaar geleden die kwalitatief niet zo top is maar de recente zijn wel ok.
Op mijn werk net een paar albeli albums van een paar jaar geleden bekeken en 1 die net van de drukker kwam. Daar zat ook groot verschil in.
Ik denk dat zij mee gaan met de tijd, dat onze camera's mee gaan met de tijd en dat daar de verschillen in zitten.
ik heb een hema album van een aantal jaar geleden die kwalitatief niet zo top is maar de recente zijn wel ok.
Op mijn werk net een paar albeli albums van een paar jaar geleden bekeken en 1 die net van de drukker kwam. Daar zat ook groot verschil in.
Ik denk dat zij mee gaan met de tijd, dat onze camera's mee gaan met de tijd en dat daar de verschillen in zitten.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Zolang je maar happy bent met je album, want het blijft een prijzig kostenplaatje.
Als het gaat zou je altijd eerst eentje moeten kunnen zien en niet slechts beslissen op basis van 'horen zeggen'. Want wat voor de één goed is, is dat voor een ander niet.
Als het gaat zou je altijd eerst eentje moeten kunnen zien en niet slechts beslissen op basis van 'horen zeggen'. Want wat voor de één goed is, is dat voor een ander niet.
Ja, da's waar. De één kan van meer kleur houden, warmere foto's, waar de ander daar niet van houdt.
Ik heb mijn album klaar en verstuurd
. Kan niet wachten om 'm vast te hebben en door te bladeren! Ben erg benieuwd hoe die gaat worden in 't eggie.
Ik heb mijn album klaar en verstuurd

-
- Reisexpert
Momenteel bij Hema -albums 2e identieke album aan zelfde prijs
Die dingen komen altijd te laat
Albelli heeft ook kortingen op de albums. Hoe groter het album, hoe hoger de korting.
Ik heb de mijne binnen en ben er blij mee!
Wel is het jammer, dat er een deel van de pagina's "wegvalt", omdat het gelijmd is. Ik heb het maximum van 120 foto's, dus hij is dikker. Als je een panoramafoto hebt of een foto in het midden plaatst, komt het soms niet helemaal mooi uit. Daar zou ik de volgende keer rekening mee gaan houden.
Evenals de fotolijsten om gekantelde foto's. Mij is verteld door ze, dat ze scherp afgedrukt zouden worden, maar helemaal scherp is het niet. Niet heel storend overigens.
Overall ben ik er happy mee

Albelli heeft ook kortingen op de albums. Hoe groter het album, hoe hoger de korting.
Ik heb de mijne binnen en ben er blij mee!
Wel is het jammer, dat er een deel van de pagina's "wegvalt", omdat het gelijmd is. Ik heb het maximum van 120 foto's, dus hij is dikker. Als je een panoramafoto hebt of een foto in het midden plaatst, komt het soms niet helemaal mooi uit. Daar zou ik de volgende keer rekening mee gaan houden.
Evenals de fotolijsten om gekantelde foto's. Mij is verteld door ze, dat ze scherp afgedrukt zouden worden, maar helemaal scherp is het niet. Niet heel storend overigens.
Overall ben ik er happy mee