Café Verweggistan
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
ha, die zelfde top tien (cheap country's ) stond gister in de telegraaf!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
leuke site voor gevonden kofferstickersEl Niño schreef:Dit al gelezen?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7566 ... html?p=7,2
Stelt me wel beetje gerust. Ik doe idd veel van dit soort dingen.
Niet alleen flightbag om de backpack, maar ook nog gele riem. Niet alleen voor de stevigheid maar ook voor de herkenbaarheid. Toen mijn tas in Quito zgn "van de band gedonderd was", kon ik mooi zeggen dat het een zwarte tas was met amarillo band. Die was gevonden en dat stelde me gerust. Als ze alleen iets zwarts gevonden hadden blijf je toch twijfelen denk ik....Ook nog extra labeltje aan de binnenkant vd backpack, en uiteraard bagagelabel goed bewaren.....
- bolletjeom
- Reisexpert
ja, die zijn leuk!
Je zou er bijna een koffer voor gaan aanschaffen
Je zou er bijna een koffer voor gaan aanschaffen

Ja en dan een gratis uitnodiging tot visitatie krijgen bij elke douane... 

- bolletjeom
- Reisexpert
ik zit achter de compu en zie iets in mijn ooghoek.
Ik kijk uit het raam en er flitst door mijn hoofd: Hé! een kraanvogel!!
Tsssss....dan zit je dus echt te veel in het buitenland als dat een reële optie lijkt...
Het was dus gewoon een reiger
Ik kijk uit het raam en er flitst door mijn hoofd: Hé! een kraanvogel!!
Tsssss....dan zit je dus echt te veel in het buitenland als dat een reële optie lijkt...

Het was dus gewoon een reiger

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ging gister naar fysio en heb 4 tijgers, 2 tijgerwelpjes, een giraffe, wat aapjes, een zebra en wat paarden gezien
Tja het circus is weer in town! en wat zijn die tijgerwelpjes schattig 

10 nieuwe afleveringen van Don't tell my mother (denk ik, of ik moet iets gemist hebben..)!
http://natgeotv.com/nl/dont-tell-my-mother/over
http://natgeotv.com/nl/dont-tell-my-mother/over
- bolletjeom
- Reisexpert
we mopperen wel eens over de bijkomende kosten bij vluchten. Dingen die vanzelfsprekend inclusief zouden moeten zijn. Hoe belachelijk het is dat je moet betalen om in te checken terwijl je niet mee kunt zonder in te checken...
Nou, ik was net voor iemand op zoek naar info over een nieuwe auto...en ik heb nog nooit in mijn leven een nieuwe auto gekocht....maar ik was toch behoorlijk verbaasd om te lezen dat je bovenop de prijs van de auto ook nog eens €500 moet betalen om hem "rijklaar" te laten maken
rijklaar maken??? dus als je hem koopt voor een tienduizend euro dan kan ie nog niet eens rijden?
Nou, ik was net voor iemand op zoek naar info over een nieuwe auto...en ik heb nog nooit in mijn leven een nieuwe auto gekocht....maar ik was toch behoorlijk verbaasd om te lezen dat je bovenop de prijs van de auto ook nog eens €500 moet betalen om hem "rijklaar" te laten maken

rijklaar maken??? dus als je hem koopt voor een tienduizend euro dan kan ie nog niet eens rijden?

- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Rijklaar maken zijn toch vaak dingen als APK, grote beurt enzo? Voor een tweedehands vind ik dat logischer dan voor een nieuwe auto... daar zou alles het toch moeten doen! Ik zit net even te denken, maar voor mijn tweedehands tomaat heb ik geen kosten voor rijklaar maken moeten betalen!!
Oplichters... allemaal!
Oplichters... allemaal!

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Bij een nieuwe auto gaat het dan om op kenteken zetten, een paar liter benzine, dat soort zaken. Maar het blijft uiteraard bullshit. Altijd goed als eerste onderhandelingspunt...
Vaste regel is dat je 10% tot 15% er vanaf moet kunnen snoepen.Zeker nu er niet zoveel verkocht worden. Ook kun je het kenteken noteren en opzoeken op internet. Daar kun je zien hoe lang de auto te koop staat (en dus hoe graag ze hem waarschijnlijk kwijt willen). Bekijk ook goed vergelijkbare auto's want dan weet je wat jouw type auto ongeveer kost.
Nieuwe wetgeving mbt het boeken van vliegtuigtickets: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... ongevallen
- bolletjeom
- Reisexpert
boeiend! ga eens kijken of ik er een nieuws berichtje van kan maken. merci!
Hoi iedereen, Ben een beetje stil de laatste tijd
beetje druk, werken om geld te verdienen voor de reis! Maar lees nog steeds mee en blijf zeker komen!
Ik ben net naar Antigone - Kreon - Oidipous van Toneelgroep Amsterdam geweest en het was super indrukwekkend. Dus echt een aanrader. Sowieso vind ik Toneelgroep Amsterdam fantastisch trouwens!
Dat wou ik gewoon even zeggen!

Ik ben net naar Antigone - Kreon - Oidipous van Toneelgroep Amsterdam geweest en het was super indrukwekkend. Dus echt een aanrader. Sowieso vind ik Toneelgroep Amsterdam fantastisch trouwens!
Dat wou ik gewoon even zeggen!

Dat is ondertussen gelukt blijkbaarbolletjeom schreef:boeiend! ga eens kijken of ik er een nieuws berichtje van kan maken. merci!