Café Verweggistan
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
wat ik nog vééél knapper vind...hij was zelfs toen nog niet eens geboren 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Haha, ja hij is tot alles in staat. Zou het een god zijn? Erikbolletjeom schreef:wat ik nog vééél knapper vind...hij was zelfs toen nog niet eens geboren

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
-
- Reisexpert
Wij staan ook bijna nooit op de foto. Heel zelden eens 1 van ons 2. Maar bijna nooit samen.
Vind de omgeving/cultuur/natuur/mensen veel leuker om te fotograferen.
@ Tikva: wij vonden het poseren voor ons huwelijk net zo leuk. KLikte super goed met de fotograaf en een hele leuke ontspannen dag gehad waarbij we vooral heel veel ons eigen zin hebben gedaan. lekker gegeten en veel gelachen. de tijd gaat gewoon te vlug. eergisteren 1 jaartje getrouwd. Nog een 50-tal te gaan , hopelijk
Vind de omgeving/cultuur/natuur/mensen veel leuker om te fotograferen.
@ Tikva: wij vonden het poseren voor ons huwelijk net zo leuk. KLikte super goed met de fotograaf en een hele leuke ontspannen dag gehad waarbij we vooral heel veel ons eigen zin hebben gedaan. lekker gegeten en veel gelachen. de tijd gaat gewoon te vlug. eergisteren 1 jaartje getrouwd. Nog een 50-tal te gaan , hopelijk
Toen had het nog niet de naam 'internet' maar vanaf 1960 waren er al dit soort dingen mogelijk hoorLaosFan schreef:Haha, ja hij is tot alles in staat. Zou het een god zijn? Erikbolletjeom schreef:wat ik nog vééél knapper vind...hij was zelfs toen nog niet eens geboren

Hebben jullie in 1974 in het Café Verweggistan ook veel over het WK van toen in Duitsland gepraat?

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
hahaha goeie shit.
wel irritant als je op marrakech vliegt en het is daar 40 graden
wel irritant als je op marrakech vliegt en het is daar 40 graden

- bolletjeom
- Reisexpert
hij had ook een tas in zijn jas gepropt zodat ie na aankomst daar alles in kon stoppen. Super slim!
Gek genoeg doen ze wel heel moeilijk over damestasjes die om schouders hangen en een camera op je buik is ook geen optie. Jaren geleden moest ik zelfs mijn sjaal en muts in mijn bagage doen en dat heb ik toen wel geweigerd. Het was koud!
Gek genoeg doen ze wel heel moeilijk over damestasjes die om schouders hangen en een camera op je buik is ook geen optie. Jaren geleden moest ik zelfs mijn sjaal en muts in mijn bagage doen en dat heb ik toen wel geweigerd. Het was koud!
-
- Reisexpert
haha, hilarisch
ze worden echter alsmaar strenger en strenger.
Aanvankelijk was een camera apart of een handtas niet erg. Of een plastiek tas met sandwiches. mocht je apart bijhouden.
Tegenwoordig moet alles in de handbagage. Aantal maanden terug kreeg ik het aan 'de stok' met een beamte omdat ik mijn camera niet in mijn zak wilde proppen. uiteindelijk maar gedaan.
Ook moet je nu altijd verplicht in zo een tasjeshokje om te kijken of het past ook al zien ze perfect dat het een trolley is die binnen afmetingen past. Die van mij zat vast in dat metalen ding en kreeg er hem niet meer uit. 2 hostessen zijn mij te hulp geschoten kreeg ik er ook niet uit. Nadien personeel laten komen via walkie talkie. Toen hebben mijn vriendin en ik onze krachten gebundeld en die valies eruit getrokken. Ik was degene die het frame aan het open trekken was en toen mijn valiesje er met een rotvaart uit kwam gevlogen mijn vinger geschuurd. man man, pijn, ...
Was wel grappig.typisch dat ik dat dan tegen kom.
ze worden echter alsmaar strenger en strenger.
Aanvankelijk was een camera apart of een handtas niet erg. Of een plastiek tas met sandwiches. mocht je apart bijhouden.
Tegenwoordig moet alles in de handbagage. Aantal maanden terug kreeg ik het aan 'de stok' met een beamte omdat ik mijn camera niet in mijn zak wilde proppen. uiteindelijk maar gedaan.
Ook moet je nu altijd verplicht in zo een tasjeshokje om te kijken of het past ook al zien ze perfect dat het een trolley is die binnen afmetingen past. Die van mij zat vast in dat metalen ding en kreeg er hem niet meer uit. 2 hostessen zijn mij te hulp geschoten kreeg ik er ook niet uit. Nadien personeel laten komen via walkie talkie. Toen hebben mijn vriendin en ik onze krachten gebundeld en die valies eruit getrokken. Ik was degene die het frame aan het open trekken was en toen mijn valiesje er met een rotvaart uit kwam gevlogen mijn vinger geschuurd. man man, pijn, ...
Was wel grappig.typisch dat ik dat dan tegen kom.
Haha. Zo erg heb ik het niet gedaan, maar toch wel een beetjebolletjeom schreef:Zo kun je ryaniar ook stangen![]()
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/71376 ... tml?p=27,2

Enne, ja, die AH tas heb ik idd ff in mn jas gepropt bij customs

Update: zo´n zak met tubetjes apart kun je sowieso incalculeren; moet zelfs uit de tas bij t scannen volgens mij.
-
- Reisexpert
ja, vragen ze om er inderdaad uit te halen.
- bolletjeom
- Reisexpert
kwam er laatst ook achter dat ik absoluut een andere cabintas moet hebben. Ik heb een hardschalen met 1 rits. De hele "koffer" moet dus open om dat tasje met tubes te pakken maar ook alles wat normaal in je handtasje zit en paspoort etc moet iedere keer in dat grote vak.
Ga er maar eens eentje scoren met een extra vakje wat makkelijker toegankelijk is waardoor niet iedere keer al mijn kleding er uit valt
Ga er maar eens eentje scoren met een extra vakje wat makkelijker toegankelijk is waardoor niet iedere keer al mijn kleding er uit valt
Nog grappig verhaal (kom je nu niet meer mee weg). Ik ging ooit naar Ierland om daar te studereren. Had alle kleine, zware dingen in handbagage gedaan (kleine weekendtas). Vooral boeken. Dat ding weeg ook gewoon 20 kg! Dus ik zo nonchalant mogelijk het vliegtuig inlopen......breekt het hengsel van die tas precies op het moment dat ik het vliegtuig in liep
. Stewardessen keken wat raar. Heb dat ding wederom opgepakt alsof ie niet zo heel zwaar was, en kwam er mee weg
.

Ik heb ook zo'n harde. Ooit gekocht voor werkdoeleinden, maar hij is dus kleiner dan wat bv Ryanair nu toestaat. Grrr, als ik toen geweten had dat er van die airlines op zouden staan waar je apart voor tassen inchecken moet betalenbolletjeom schreef:kwam er laatst ook achter dat ik absoluut een andere cabintas moet hebben. Ik heb een hardschalen met 1 rits. De hele "koffer" moet dus open om dat tasje met tubes te pakken maar ook alles wat normaal in je handtasje zit en paspoort etc moet iedere keer in dat grote vak.

- bolletjeom
- Reisexpert
lachuh!!
een glijbaan in de metro ipv de roltrap!
http://www.columbusmagazine.nl/nieuws/2 ... ation.html
een glijbaan in de metro ipv de roltrap!
http://www.columbusmagazine.nl/nieuws/2 ... ation.html