Waar ben JIJ geweest???
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Waar ben JIJ geweest???
Nou, voor wie z'n volgende vakantie nog niet heeft geboekt lijkt het me dus duidelijk: verplicht naar een van de grijze gebieden...
(shit, ik zat zelf voor het najaar nog vooral te twijfelen tussen Taiwan en iets in het Midden-Oosten...)
(shit, ik zat zelf voor het najaar nog vooral te twijfelen tussen Taiwan en iets in het Midden-Oosten...)
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Irak in het midden oosten is nog vrij >:) En je kunt er prima reizen heb ik gehoord.WizardOfOss schreef:Nou, voor wie z'n volgende vakantie nog niet heeft geboekt lijkt het me dus duidelijk: verplicht naar een van de grijze gebieden...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Nah, veel te veel buitenlandse toeristen daar, vooral Amerikanen...hildo schreef:Irak in het midden oosten is nog vrij >:) En je kunt er prima reizen heb ik gehoord.WizardOfOss schreef:Nou, voor wie z'n volgende vakantie nog niet heeft geboekt lijkt het me dus duidelijk: verplicht naar een van de grijze gebieden...
En iets anders wat me afschrikt, toen we eerder dit jaar in Noord-Korea in een bus met slechte remmen bij een checkpoint door het hek heen reden stonden de militairen een beetje naar elkaar te kijken, niet wetend wat ze met de situatie aanmoesten. In een vergelijkbare situatie weten Amerikaanse soldaten wel heel goed wat te doen: die bus van wat extra ventilatie voorzien...
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Als iemand voor mij Finland even aankruist, staat dat ook weer wat mooier. 
Edit: en nu zie ik pas dat er ook nog niemand in Ierland geweest is. Nou, doe die er dan ook maar bij

Edit: en nu zie ik pas dat er ook nog niemand in Ierland geweest is. Nou, doe die er dan ook maar bij

Laatst gewijzigd door Yvonnetje op 25 jun 2010 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- bolletjeom
- Reisexpert
Met finland
visited 92 countries (41%)
Hé El Nino! Werk aan de winkel! je moet colombia nog invullen
enneh....helemaal niemand Ierland?!?! Dat kan toch niet??
Voor mensen die nog naar een grijze plek wiilen. Ijsland, De filipijnen, Sri lanka. Zelf wil ik Suriname wel voor mijn rekening nemen. Heb alleen voorlopig geen vakantieplannen
Wereld gezien door Jaydee, Bolletjeom, Hariejak, WizardOfOss, Maf, Nienke, Kohraya, Zaratoestra, Panky, Jenny, Hildo, Globeskater, Yvonnetjevisited 92 countries (41%)
Hé El Nino! Werk aan de winkel! je moet colombia nog invullen
enneh....helemaal niemand Ierland?!?! Dat kan toch niet??
Voor mensen die nog naar een grijze plek wiilen. Ijsland, De filipijnen, Sri lanka. Zelf wil ik Suriname wel voor mijn rekening nemen. Heb alleen voorlopig geen vakantieplannen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ierland, ikke dus ook...
Ierland/Dublin is écht wel leuk om heen te gaan hoor
Ierland/Dublin is écht wel leuk om heen te gaan hoor

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik zat stiekem nog te denken aan Bhutan, dan is dat eenzame grijze stipje ook weg...bolletjeom schreef:Voor mensen die nog naar een grijze plek wiilen. Ijsland, De filipijnen, Sri lanka. Zelf wil ik Suriname wel voor mijn rekening nemen. Heb alleen voorlopig geen vakantieplannen
Afrika is blijkbaar niet zo heel erg populair onder ATG-ers, maar ik heb Ghana, Uganda en Madagascar afgevinkt.
Bezoek ook eens mijn website:
http://www.dutchbackpacker.nl
http://www.dutchbackpacker.nl
Kon nog wat bijdragen Honduras, Bolivia, Bahrein en Oman
Wereld gezien door Jaydee, Bolletjeom, Hariejak, WizardOfOss, Maf, Nienke, Kohraya, Zaratoestra, Panky, Jenny, Hildo, Globeskater, Yvonnetje, yvonnetje, flip72
visited 100 countries (44%)
BTW die kaart klopt dus echt niet he, er zijn officieel maar 193 landen op de wereld we zouden dus al over de 50% moeten zitten met 100 landen. Plus waarom is nicaragua niet rood en honduras wel? En Oman niet rood

Wereld gezien door Jaydee, Bolletjeom, Hariejak, WizardOfOss, Maf, Nienke, Kohraya, Zaratoestra, Panky, Jenny, Hildo, Globeskater, Yvonnetje, yvonnetje, flip72
visited 100 countries (44%)
BTW die kaart klopt dus echt niet he, er zijn officieel maar 193 landen op de wereld we zouden dus al over de 50% moeten zitten met 100 landen. Plus waarom is nicaragua niet rood en honduras wel? En Oman niet rood

- Bijlagen
-
- membercolormap.gif (10.01 KiB) 395 keer bekeken
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
je moet soms de pagina nog eens opfrissen voordat ie alle wijzigingen doorgeeft. Nu heeft ie wel oman enzo erbij
Wereld gezien door Jaydee, Bolletjeom, Hariejak, WizardOfOss, Maf, Nienke, Kohraya, Zaratoestra, Panky, Jenny, Hildo, Globeskater, Yvonnetje, yvonnetje, flip72 en TikvaMijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Ga zo aan de slag. Gister internetstoring (nieuwe modem kopen en/of weg bij dat kut Telfort
).
Als iemand zich geroepen voelt mag ie Colombia, Chili, en Uruguay namens mij inkleuren
. Paraguay zal wel lang wit vlekkie blijven 

Als iemand zich geroepen voelt mag ie Colombia, Chili, en Uruguay namens mij inkleuren

- bolletjeom
- Reisexpert
Wereld gezien door Jaydee, Bolletjeom, Hariejak, WizardOfOss, Maf, Nienke, Kohraya, Zaratoestra, Panky, Jenny, Hildo, Globeskater, Yvonnetje, yvonnetje, flip72, Tikva en Elnino
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Denk dat er al iemand anders ingelogd was, en ik er daarom niet bij kon 
Dit is wel een beetje plaatje dat ik uiteindelijk verwacht had....die gekke Afrikaanse landen gaat niemand heen....
Hoeveel landen zitten we nu?
Niemand in Sri Lanka geweest? El Salvador ook niet? Jamaica?

Dit is wel een beetje plaatje dat ik uiteindelijk verwacht had....die gekke Afrikaanse landen gaat niemand heen....
Hoeveel landen zitten we nu?
Niemand in Sri Lanka geweest? El Salvador ook niet? Jamaica?
Heb Gibraltar er nog ff bij kunnen prutsen (ok, Britse kolonie, maar apart land
).
Count: 104 landen, 46% (klopt dus ook niet bij 193 officiele landen...)

Count: 104 landen, 46% (klopt dus ook niet bij 193 officiele landen...)