toilettas
Re: toilettas
Wow wat hebben jullie allemaal fancy toilettassen. Ik heb gewoon een normale hema toilettas (een kleintje) voor borstel, tandenborstel make-up etc. Daarnaast doen we altijd de shampoo enzo in een plastic tasje en die neem ik dan mee als ik ga douchen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
LOL! Iedereen is denk ik begonnen met een Hema/Kruidvat/Xenos toilettas en een plastic zakje voor grotere spullen... maar in dorms ben je nooit zo populair als 'the motherf*cker with the noisy plastic bag in the middle of the night (lees: 's ochtends om half 8)'
Evil ritselgeluiden!!
En dat haakje en dat spiegeltje... ik was OM! Ideaaaaaaal. Echt eentje onder het mom: ik wou dat ik het zelf had uitgevonden.

En dat haakje en dat spiegeltje... ik was OM! Ideaaaaaaal. Echt eentje onder het mom: ik wou dat ik het zelf had uitgevonden.
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Ik heb dezelfde en vind m fijn. Goed; hij is groot maar alles kan en zit erin; niet enkel mn tandenborstel, maar ook medicijnen, elektronica, zaklamp enzo. Alles bij elkaar. Plus; het is 'mijn zonnebrand is opengegaan' scenario proof, I testedGlobeskater schreef:Ik heb deze toilettas maar vind hem eigenlijk wat groot, inmiddels gooi ik dus vaak mijn spullen los in het bovenste vak van mijn backpack..

- bolletjeom
- Reisexpert
het haakje is voor mij ook de doorslag gevende reden om een toilettas als deze te nemen. hoeft ie nooit in nattigheid te staan
En met die Fantastische producten van lush hoef ik ook niet meer te klooien met flesjes in plasticzakjes. scheelt een hoop ruimte en het risico op een hoop rommel
onze toilettassen (die ook in het dagelijksleven een functie hebben in onze iniminibadkamer)
En met die Fantastische producten van lush hoef ik ook niet meer te klooien met flesjes in plasticzakjes. scheelt een hoop ruimte en het risico op een hoop rommel

onze toilettassen (die ook in het dagelijksleven een functie hebben in onze iniminibadkamer)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Haha tof al die lush blikjes!bolletjeom schreef:het haakje is voor mij ook de doorslag gevende reden om een toilettas als deze te nemen. hoeft ie nooit in nattigheid te staan

Ik wil ook zo'n gave toilettas met een haak! Binnekort maar weer eens bij Bever rondsnuffelen!
- bolletjeom
- Reisexpert
ja, die lush blikjes zijn tof
Ik heb ze even in de toilettas gestoken om te laten zien hoe weinig ruimte ze in nemen. Mijn toilettas heeft 3 blikjes. 1 met een shampoo én conditionar waarmee je ook je lichaam en zelfs je sokken kunt wassen als je wilt. Een vierkantblikje is voor de zeep voor onder de douche die ook fungeert als bodylotion en de andere is een scrub met bodybutter. Al met al neem ik zo meer verschillende producten mee op de helft van de ruimte

Ik heb ze even in de toilettas gestoken om te laten zien hoe weinig ruimte ze in nemen. Mijn toilettas heeft 3 blikjes. 1 met een shampoo én conditionar waarmee je ook je lichaam en zelfs je sokken kunt wassen als je wilt. Een vierkantblikje is voor de zeep voor onder de douche die ook fungeert als bodylotion en de andere is een scrub met bodybutter. Al met al neem ik zo meer verschillende producten mee op de helft van de ruimte
Even tussendoor en dan weer back on topic: is dat de Godiva? Die heb ik ook en ik vind 'm heel fijn als shampoo, maar als conditioner echt niet...mijn haar wordt superstroef. Dus ik moet er ook nog een lush conditioner bij gebruiken... heb jij dat ook?bolletjeom schreef: met een shampoo én conditionar waarmee je ook je lichaam en zelfs je sokken kunt wassen
- bolletjeom
- Reisexpert
het is qua conditioner niet zoals uit een chemisch flesje. ik heb ook de shine. dat is alleen shampoo. merk wel wat verschil met de godiva. Heb jij de losse conditionar geprobeerd?? (antwoord maar even in een PB)
- LadyHeather
- Reisexpert
Oh, ja deze zien er idd ook handig uit!bolletjeom schreef:het haakje is voor mij ook de doorslag gevende reden om een toilettas als deze te nemen. hoeft ie nooit in nattigheid te staan
Selalu mencari...
Wat ik dan trouwens wel weer jammer vind, is dat ze er zo degelijk/sportief/backpackerig uit zien! Zouden ze er ook zijn met leuke, vrolijke kleurtjes en bloemetjes motiefjes? 

- LadyHeather
- Reisexpert
Dat oprol ding wat ik had was met oranje/geel bloemen motiefje, maar die was dus niet handig... De toilettas die ik nu heb heeft geen bloemetjes motief maar ik vind het printje wel heel mooi, zeker aangezien ie matched met mijn tas voor dagelijks gebruikMarije schreef:Wat ik dan trouwens wel weer jammer vind, is dat ze er zo degelijk/sportief/backpackerig uit zien! Zouden ze er ook zijn met leuke, vrolijke kleurtjes en bloemetjes motiefjes?

Selalu mencari...
Nee zo'n oprolding lijkt me ook niet echt fijn. Maar jouw toilettas is inderdaad wél hip en leuk! Er is dus hoop!LadyHeather schreef:Dat oprol ding wat ik had was met oranje/geel bloemen motiefje, maar die was dus niet handig... De toilettas die ik nu heb heeft geen bloemetjes motief maar ik vind het printje wel heel mooi, zeker aangezien ie matched met mijn tas voor dagelijks gebruikMarije schreef:Wat ik dan trouwens wel weer jammer vind, is dat ze er zo degelijk/sportief/backpackerig uit zien! Zouden ze er ook zijn met leuke, vrolijke kleurtjes en bloemetjes motiefjes?

Was net bij Bever en schrok wel een beetje van hoe klein ze zijn... maar goed, daar moet ik dan maar aan wennen en met al die fijne Lush spulletjes en handige reisgadgets moet het passen! Dus ik heb er ook één gekocht, van Meru, mét haak én (teenytiny) spiegeltje! Geen vrolijk bloemetjesmotiefje helaas
maar best een leuk fris groen kleurtje!
Ik kan 'm alleen nergens vinden om 'm even aan jullie te showen...
EDIT: Oh en hij was maar 12,95, vond ik meevallen!

Ik kan 'm alleen nergens vinden om 'm even aan jullie te showen...

EDIT: Oh en hij was maar 12,95, vond ik meevallen!
Laatst gewijzigd door Marije op 21 mei 2010 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeej gevonden! Kan ik meteen proberen of ik een foto kan toevoegen:

Whoops..beetje groot

Whoops..beetje groot

Als ik alleen met handbagage een paar dagen met het vliegtuig weg ga, heb ik een 'speciaal' reisetui die aan alle eisen voldoet van al die irritante vloeistofregels enzo. Heb er nou 2 keer mee gereisd en kon ook echt gewoon doorlopen bij de douane zonder dat mijn koffer half leeg moest worden gehaald, echt mega handig!
Hieronder een foto hiervan:
Hieronder een foto hiervan: