Grensovergang thailand - maleisie
Re: Grensovergang thailand - maleisie
iedereen in elk geval voor de informatie!
ik zal uiteindelijk een maand in thailand zitten (beginnend in bangkok)
waarna ik zo ongeveer 14 tot max. 20 dagen in maleisie wil zitten en dan naar singapore.
met mn vraag bedoelde ik eigelijk te zeggen dat singapore hoe dan ook mn eindpunt is en
vroeg me af hoe ik het beste van thailand naar maleisie kon gaan
(is 14 tot 20 dagen genoeg om wat moois te zien in maleisie maar ook cultuur zoals KL?)
ik zal uiteindelijk een maand in thailand zitten (beginnend in bangkok)
waarna ik zo ongeveer 14 tot max. 20 dagen in maleisie wil zitten en dan naar singapore.
met mn vraag bedoelde ik eigelijk te zeggen dat singapore hoe dan ook mn eindpunt is en
vroeg me af hoe ik het beste van thailand naar maleisie kon gaan
(is 14 tot 20 dagen genoeg om wat moois te zien in maleisie maar ook cultuur zoals KL?)
Meer dan genoeg. De meeste mensen zijn niet zo'n fan van het vasteland van maleisie. Je zou dus ook voor iets moois naar borneo kunnen gaan of langer in thailand.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
om het snelst in Maleisië of Singapore te geraken kun je een vlucht AirAsia boeken voor ongeveer 25€
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ja in Maleisie vasteland is genoeg te doen. Ik vind het zelf onwijs leuk om naar toe te gaan. In KL kun je zeker wel een paar dagen vertoeven om naar de Petronas Towers te gaan en de KL tower. Verder zijn er ook nog wat leuke dierenparken. Winkelen is natuurlijk ook goed te doen en niet duur. Verder zijn de Pherhentian Islands erg de moeite waard om naar toe te gaan om heerlijk te snorkelen of duiken. Melaka zeker niet overslaan om wat Nederlandse historie te zien en een kroketje te eten. Langkawi ook erg leuk om naar toe te gaan.
Dus genoeg te doen in de tijd die jij noemt.
gr van Moira
Ja in Maleisie vasteland is genoeg te doen. Ik vind het zelf onwijs leuk om naar toe te gaan. In KL kun je zeker wel een paar dagen vertoeven om naar de Petronas Towers te gaan en de KL tower. Verder zijn er ook nog wat leuke dierenparken. Winkelen is natuurlijk ook goed te doen en niet duur. Verder zijn de Pherhentian Islands erg de moeite waard om naar toe te gaan om heerlijk te snorkelen of duiken. Melaka zeker niet overslaan om wat Nederlandse historie te zien en een kroketje te eten. Langkawi ook erg leuk om naar toe te gaan.
Dus genoeg te doen in de tijd die jij noemt.
gr van Moira