Startplaats Backpackreis Thailand.
Re: Startplaats Backpackreis Thailand.
Tom,
Tussenstop moet je bij het boeken van je ticket al opgeven. Als je op de emirates website boekt is er een aparte tab voor het boeken van een ticket met stopover.
Je kan in Dubai ook een IBIS hotel proberen, bijv. IBIS mall of the emirates. Dat kost iets van €42 per nacht. Helaas geen zwembad, maar het ligt wel relatief dicht bij het strand (jumeirah beach) en mall of the emirates. Volgens mij zijn de prijzen voor hotels in Dubai helemaal ingezakt, dus als je een beetje goed zoekt kan je wellicht nog iets goedkopers vinden of voor dezelfde prijs aan het strand. Helaas zijn er geen echte hostels..... Bussen zijn trouwens wel erg goedkoop en taxi's zijn ook niet duur.
Tussenstop moet je bij het boeken van je ticket al opgeven. Als je op de emirates website boekt is er een aparte tab voor het boeken van een ticket met stopover.
Je kan in Dubai ook een IBIS hotel proberen, bijv. IBIS mall of the emirates. Dat kost iets van €42 per nacht. Helaas geen zwembad, maar het ligt wel relatief dicht bij het strand (jumeirah beach) en mall of the emirates. Volgens mij zijn de prijzen voor hotels in Dubai helemaal ingezakt, dus als je een beetje goed zoekt kan je wellicht nog iets goedkopers vinden of voor dezelfde prijs aan het strand. Helaas zijn er geen echte hostels..... Bussen zijn trouwens wel erg goedkoop en taxi's zijn ook niet duur.
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Bedankt, ik heb het gezien op de Emirates site. Ik weet nog niet of ik het ga doen, misschien wil ik toch wel gewoon direct naar Bangkok, en dan misschien een volgende keer wat meer landen bezoeken.
Wat ik wel overweeg is om van Bangkok via de kustlijn van Thailand en Maleisië naar Singapore te reizen, en vanuit Singapore weer terug te vliegen naar Nederland.
Is dit een mooie route voor 2 maanden? en dan moet ik neem ik aan ook een visum voor Maleisië kopen?
Wat ik wel overweeg is om van Bangkok via de kustlijn van Thailand en Maleisië naar Singapore te reizen, en vanuit Singapore weer terug te vliegen naar Nederland.
Is dit een mooie route voor 2 maanden? en dan moet ik neem ik aan ook een visum voor Maleisië kopen?
- bolletjeom
- Reisexpert
voor Maleisië krijg je gewoon aan de grens een stempel. Je mag dan een maand in het land blijven en het kost niets.
Voor de tijd die je hebt is dat een mooie route
vlieg je ook terug met Emirates? dan kan je op de terugweg een stopover overwegen.
Voor de tijd die je hebt is dat een mooie route
vlieg je ook terug met Emirates? dan kan je op de terugweg een stopover overwegen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Hee, Ik heb 2 dagen voor jou bericht mijn vlucht geboekt...toch bedankt
Retour Adam-Bangkok met China Airlines. Maar Ik overweeg nu wel om een stukje Laos mee te pikken. Weet jij of je daar gewoon een stempel bij de grens kunt krijgen? of kun je beter van tevoren eentje aanschaffen?
Groetjes,
Tom

Groetjes,
Tom
- bolletjeom
- Reisexpert
gewoon aan de grens...hoewel. vanaf welk land wil je naar binnen???
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
vanuit Thailand. Iemand raadde me aan om via Chiang Khong de grens over te steken.
- bolletjeom
- Reisexpert
vanuit Thailand is het geen enkel probleem. Gewoon aan de grens halen. Veel plezier!
Misschien is een leuke plek om te beginnen wel de Thailand fair (thailandfail.nl) in Eindhoven die dit weekend georganiseerd word.
Ik heb geen idee, maar ik ben er sowieso te vinden
Ik heb geen idee, maar ik ben er sowieso te vinden