Ja je betaalt inderdaad 2 enkeltjes, maar wanneer je va<kje in vink retour, dan zal je zien, je heenreis krijg je tegen actie prijs, maar je terugreis niet, als je die heen en terug reis apart en niet samen boekt, ben je goedkoper uit vaak.bolletjeom schreef:je kunt met Ryanair helemaal geen retourtjes boeken. Het zijn altijd enkeltjes.
Meest gestelde Thailand visum vragen
Re: Vraag over ticket naar Bangkok
hallo,
Is dit gewoon een betrouwbaar en veilig site om een ticket te boeken niet dat er nog allemaal kosten boven op kommen
http://www.thailandreisgids.nl/thailand ... an=NL#form
Bedankt groeten robert
Is dit gewoon een betrouwbaar en veilig site om een ticket te boeken niet dat er nog allemaal kosten boven op kommen
http://www.thailandreisgids.nl/thailand ... an=NL#form
Bedankt groeten robert
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zou sowieso eerst even kijken of je direct bij de airline zelf niet dezelfde prijs (of misschien wel minder) kan vinden.
Ken deze site niet dus kan er ook niets zinnigs over zeggen. ik boek eigenlijk altijd bij de airline zelf
Ken deze site niet dus kan er ook niets zinnigs over zeggen. ik boek eigenlijk altijd bij de airline zelf
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ja heb ik gedaan maar bij de airline zelf is het ticker 1.480 euro ofoz
dus veel duurder.
vond ik wel apart.
groeten Robert
dus veel duurder.
vond ik wel apart.
groeten Robert
het is me al duidelijk,
dit is melding die er op de site staat.
verblijfsduur overschreden. tussen vertrek en retour mogen niet meer dan 1 maand zitten en omdat ik van 1sep tot 1 dec is dat 3 maanden dus daarom was hij bij de maaschatpij nartuurlijk duurder.
groeten robert.
dit is melding die er op de site staat.
verblijfsduur overschreden. tussen vertrek en retour mogen niet meer dan 1 maand zitten en omdat ik van 1sep tot 1 dec is dat 3 maanden dus daarom was hij bij de maaschatpij nartuurlijk duurder.
groeten robert.
- bolletjeom
- Reisexpert
al geprobeerd om 2 enkeltjes in te voeren?
De kans dat het bij dat buro goedkoper is dan direct bij de airline is klein
De kans dat het bij dat buro goedkoper is dan direct bij de airline is klein
je zou eens bij devriesreizen.nl moeten kijken, die hebben goedkope tickets, alleen nu zit je in hoogseizoen.
bij finair hebben ze nu een ticket voor €650 p.p dit is denk ik op dit moment een goede prijs of kunnen we wachten op een last minut?
of dalen de prijzen niet meer zo scherp of zijn er maar weining last minuts??
Groeten robert
of dalen de prijzen niet meer zo scherp of zijn er maar weining last minuts??
Groeten robert
- bolletjeom
- Reisexpert
tegenwoordig krijg je over het algemeen de beste prijs als je 3 maanden van te voren boekt. Lastminutes die tegenwoordig nog interessant zijn, zijn die je een dag voor vertrek boekt ( niet een week)
http://www.cheaplastminutes.nl/
Kun je kijken voor lastminutes, maar ik had 2 weken van tevoren bij devriesreizen voor ik ging voor in juni ticket voor 549 met 1 nacht hotel en sochtends wel verzorgd ontbijt, hotel was trouwens voor 2 personen voor, dus echt kijk eens bij devriesreizen.
of Thailandtravel.nl persoonlijk zitten daar goedkope tickets tussen, alleen Mahan Air heeft tussenstop in Iran.
Kun je kijken voor lastminutes, maar ik had 2 weken van tevoren bij devriesreizen voor ik ging voor in juni ticket voor 549 met 1 nacht hotel en sochtends wel verzorgd ontbijt, hotel was trouwens voor 2 personen voor, dus echt kijk eens bij devriesreizen.
of Thailandtravel.nl persoonlijk zitten daar goedkope tickets tussen, alleen Mahan Air heeft tussenstop in Iran.
hallo,
heeft het meer waarde om een annuleringsverzekring op je ticket te doen? of zijn de algemeene voorwaarden al voorzient genoeg om je vlucht te kunnen annuleren bij ziekte of stref gevallen in de familie?
de wordt nu de vlucht
Dusseldorf – bangkok €645,00
Kuala Lumpur – Londen €370,00
Londen – Eindhoven €25,00
Totaal: €1050,00
na te zoeken op skyscanner.nl
groeten robert
heeft het meer waarde om een annuleringsverzekring op je ticket te doen? of zijn de algemeene voorwaarden al voorzient genoeg om je vlucht te kunnen annuleren bij ziekte of stref gevallen in de familie?
de wordt nu de vlucht
Dusseldorf – bangkok €645,00
Kuala Lumpur – Londen €370,00
Londen – Eindhoven €25,00
Totaal: €1050,00
na te zoeken op skyscanner.nl
groeten robert
- bolletjeom
- Reisexpert
in mijn reisverzekering zit een goede annulering. ik boek nooit iets van een verzekering bij het kopen van mijn vlucht.
ik zo even je reisverzekering bekijken voordat je bij je ticket een verzekering koopt
ik zo even je reisverzekering bekijken voordat je bij je ticket een verzekering koopt
vind ik niet heel erg goedkoop eigenlijk!Knopjo schreef:Dusseldorf – bangkok €645,00
de prijzen zijn voor 2 personen
ooh
dan is het wel lekker voor elkaar haha

dan is het wel lekker voor elkaar haha