Inhoud backpack
-
- Vakantieganger
Re: Inhoud backpack
Ik ben van plan om alleen in hostels te slapen en niet te gaan kamperen. Heb ik dan een slaapzak nodig?
En hoe zit het met een creditcard? Is dat nodig om bepaalde dingen te betalen of volstaat een bankpasje? (ik ga ook naar NZ, Thailand en Cambodja)
En hoe zit het met een creditcard? Is dat nodig om bepaalde dingen te betalen of volstaat een bankpasje? (ik ga ook naar NZ, Thailand en Cambodja)
-
- Wereldreiziger
Slaapzakken heb je niet nodig voor hostels, sterker nog, ik heb in veel hostels geslapen en tot nu toe was het nergens toegestaan je eigen slaapzak te gebruiken om bedbugs te voorkomen. Maar de dekens zijn meestal prima en schone lakens e.d. dat loopt wel los! (dit heeft bolletjeom al gezegd eigenlijk..)
Creditcard, als je daar meer wil over wil weten raad ik je aan even het onderwerk over betalen in het buitenland te lezen, dat staat er vol mee ( betalen-in-het-buitenland-t2069.html ).
En verder zag mijn backpack er zo goed als hetzelfde uit als die van Larissa, uitgezonderd van de rokjes uiteraard.. En ik heb mijn hardloopschoenen meegenomen en een bloesje (voor het werk), maar ik moest toch werkschoenen en een pantalon kopen voor mijn werk dat kost je dan 50euro, tja investeren noemt men dat..)
Heb ik mijn slaapzak veel gebruikt? Uhmm Fraser Island, in de overnachtbus, een aantal nachten in de outback, that's it! Maarja heb er verder geen last van dusja. Mocht je er geen bijhebben kun je ze huren voor 5euro (10 dollar), maarja ik verkies dan mijn eigen slaapzak, lekker fris!
Creditcard, als je daar meer wil over wil weten raad ik je aan even het onderwerk over betalen in het buitenland te lezen, dat staat er vol mee ( betalen-in-het-buitenland-t2069.html ).
En verder zag mijn backpack er zo goed als hetzelfde uit als die van Larissa, uitgezonderd van de rokjes uiteraard.. En ik heb mijn hardloopschoenen meegenomen en een bloesje (voor het werk), maar ik moest toch werkschoenen en een pantalon kopen voor mijn werk dat kost je dan 50euro, tja investeren noemt men dat..)
Heb ik mijn slaapzak veel gebruikt? Uhmm Fraser Island, in de overnachtbus, een aantal nachten in de outback, that's it! Maarja heb er verder geen last van dusja. Mocht je er geen bijhebben kun je ze huren voor 5euro (10 dollar), maarja ik verkies dan mijn eigen slaapzak, lekker fris!
Liever één backpack op je rug, dan twee op je zolder!
Thermo ondergoed werkt fantastisch tegen de kou, weegt haast niks en neemt haast geen ruimte in!bolletjeom schreef:tja. lastig. In veel hostels mag je hem niet gebruiken omdat ze bang zijn voor Bedbugs.
Aan de andere kant is het soms wel lekker om een extralaagje bij je te hebben als een airco weer eens op standje vriespunt staat.
Wij hebben de slaapzak alleen gebruikt tijdens een kampeertripje op Fraser Island
Ik heb zelf wel een creditcard een Visa World Card. Niet om vaak mee te betalen, maar soms werkt je bankpasje niet of als je een reservering wilt maken moet je vaak een creditcardnummer doorgeven, ook vliegtickets in het buitenland worden vaak betaald met je creditcard. Dat heb ik zelf in Midden Amerika nooit gehad maar ik heb wel eens een paar keer mn card gebruikt om dingen te betalen.