wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Ralph
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Ralph »

Reismeis schreef: 11 feb 2017 19:47 Ralph, Bremen is zeker leuk voor een weekendje! Praag en Boedapest kan ik je aanbevolen voor een stedentrip van een dag of vijf.
Ik heb me vergist en bedoelde eigenlijk Dresden waar je, gelukkig, ook voor een paar tientjes heen vliegt ;)

Maar Bremen staat nu ook al op 'de lijst'. Budapest en Praag staan er al voor een langere tijd op.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Mijn volgende bestemming: LAOS

Ik ben nu in Nederland en vlieg 1 mei naar Shanghai. Daar land ik op 2 mei en mag ik 13 uur wachten (eerst was het 6 uur, daarna 11 en nu 13...), daarna een uurtje of 4 in het vliegtuig naar Bangkok en daar land ik dan op diezelfde 2e mei. Daar denk ik 3 mei weer weg te vliegen naar Ubon Ratchathani in het oosten van Thailand. Daar misschien een nachtje (mijn vrouw komt daarheen waarschijnlijk) en dan met de bus naar Pakse in Laos (uurtje of 3). Dan misschien daar nog wel een nachtje en vervolgens 3 tot 4 uur naar het verre zuiden van de Laotiaanse Volksrepubliek waar we thuis zullen komen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dus de komende twee weken verblijf je in Nederland? In de buurt van Eindhoven? Moet er misschien morgen heen.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Vind je het fijn om weer op Nederlandse bodem te zijn, @Laosfan? Veel plezier!!

Mini meeting, @Erik? :D

Wij hebben overigens weinig spannends op de planning. Een weekendje burgerlijk Centerparcs in mei en twee weken Duitsland (Eifel) in de zomervakantie.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Eigenlijk wordt het wel weer eens tijd voor een echte meeting :) .
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef: 11 apr 2017 18:29 Vind je het fijn om weer op Nederlandse bodem te zijn, @Laosfan? Veel plezier!!

Mini meeting, @Erik? :D

Wij hebben overigens weinig spannends op de planning. Een weekendje burgerlijk Centerparcs in mei en twee weken Duitsland (Eifel) in de zomervakantie.
@Reismeis Ja leuk om weer even hier te zijn. Maar ik mis Laos (en mijn vrouw) wel behoorlijk...

@Erik Ja ik ben nog ruim 3 weken hier. Vandaag komt niet goed uit maar ik kan ook wel een keer richting Den Bosch komen ofzo. Lijkt me leuk je eens te ontmoeten (en jou ook Reismeis en ook wat anderen).

Meeting misschien wel leuk ja.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Mail maar als je ergens een gaatje hebt in je agenda. Den Bosch is voor mij goed te doen in ieder geval.
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Erik schreef: 11 apr 2017 19:26 Eigenlijk wordt het wel weer eens tijd voor een echte meeting :) .
Moet wel lukken op vrij korte termijn, toch? :)
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

ubiytsa schreef: 13 apr 2017 09:23
Erik schreef: 11 apr 2017 19:26 Eigenlijk wordt het wel weer eens tijd voor een echte meeting :) .
Moet wel lukken op vrij korte termijn, toch? :)
Laten we eens kijken ! around-the-globe-reizigers-meeting-2017-t33350.html
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

9-12 Juni zit ik in Tirana! Vriendin vroeg of ik mee wilde gaan ^O^ .

Verder nog aan het kijken naar Madrid en wellicht Budapest.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ralph schreef: 14 apr 2017 07:57 9-12 Juni zit ik in Tirana! Vriendin vroeg of ik mee wilde gaan ^O^ .
Waar ligt Tirana? *opent google maps *
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Erik schreef: 14 apr 2017 09:49
Ralph schreef: 14 apr 2017 07:57 9-12 Juni zit ik in Tirana! Vriendin vroeg of ik mee wilde gaan ^O^ .
Dat deed ik ook toen ik het las haha _O- Klinkt goed @Ralph! Ziet er mooi uit op de foto's!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Reismeis schreef: 14 apr 2017 16:16
Erik schreef: 14 apr 2017 09:49
Dat deed ik ook toen ik het las haha _O- Klinkt goed @Ralph! Ziet er mooi uit op de foto's!
Hehe ik ben ook benieuwd. We willen ook een dag naar Durres, een stadje aan de Adriatische zee.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik ben enorm benieuwd naar de foto's dus als je die na je trip kunt delen dan graag. Misschien ook zo'n bestemming om op de lijst te zetten :P

Waarom gaat je vriendin daar naar toe? Vakantie of studie of werk of zo?
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Erik schreef: 15 apr 2017 13:24 Ik ben enorm benieuwd naar de foto's dus als je die na je trip kunt delen dan graag. Misschien ook zo'n bestemming om op de lijst te zetten :P

Waarom gaat je vriendin daar naar toe? Vakantie of studie of werk of zo?
Nee, ze boekt bijna elk weekend wel een trip ergens heen maar ver van te voren zodat ze heel weinig voor tickets betaald. Soms gaat ze ook gewoon niet als ze de dag ervoor geen zin heeft. Uiteraard is dat laatste nu geen optie :@
Plaats reactie