Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Reismeis schreef: ↑11 feb 2017 19:47
Ralph, Bremen is zeker leuk voor een weekendje! Praag en Boedapest kan ik je aanbevolen voor een stedentrip van een dag of vijf.
Ik heb me vergist en bedoelde eigenlijk Dresden waar je, gelukkig, ook voor een paar tientjes heen vliegt
Maar Bremen staat nu ook al op 'de lijst'. Budapest en Praag staan er al voor een langere tijd op.
Ik ben nu in Nederland en vlieg 1 mei naar Shanghai. Daar land ik op 2 mei en mag ik 13 uur wachten (eerst was het 6 uur, daarna 11 en nu 13...), daarna een uurtje of 4 in het vliegtuig naar Bangkok en daar land ik dan op diezelfde 2e mei. Daar denk ik 3 mei weer weg te vliegen naar Ubon Ratchathani in het oosten van Thailand. Daar misschien een nachtje (mijn vrouw komt daarheen waarschijnlijk) en dan met de bus naar Pakse in Laos (uurtje of 3). Dan misschien daar nog wel een nachtje en vervolgens 3 tot 4 uur naar het verre zuiden van de Laotiaanse Volksrepubliek waar we thuis zullen komen.
Reismeis schreef: ↑11 apr 2017 18:29
Vind je het fijn om weer op Nederlandse bodem te zijn, @Laosfan? Veel plezier!!
Mini meeting, @Erik?
Wij hebben overigens weinig spannends op de planning. Een weekendje burgerlijk Centerparcs in mei en twee weken Duitsland (Eifel) in de zomervakantie.
@Reismeis Ja leuk om weer even hier te zijn. Maar ik mis Laos (en mijn vrouw) wel behoorlijk...
@Erik Ja ik ben nog ruim 3 weken hier. Vandaag komt niet goed uit maar ik kan ook wel een keer richting Den Bosch komen ofzo. Lijkt me leuk je eens te ontmoeten (en jou ook Reismeis en ook wat anderen).
Erik schreef: ↑15 apr 2017 13:24
Ik ben enorm benieuwd naar de foto's dus als je die na je trip kunt delen dan graag. Misschien ook zo'n bestemming om op de lijst te zetten
Waarom gaat je vriendin daar naar toe? Vakantie of studie of werk of zo?
Nee, ze boekt bijna elk weekend wel een trip ergens heen maar ver van te voren zodat ze heel weinig voor tickets betaald. Soms gaat ze ook gewoon niet als ze de dag ervoor geen zin heeft. Uiteraard is dat laatste nu geen optie