Annuleringsverzekering
Annuleringsverzekering
Hoi!
Ik hoorde van een vriendin dat je ipv een annuleringsverzekering bij je ticket, beter een algemene annuleringsverzekering kunt nemen.
Klopt dat?
En als je dan eerst je heen- en terugticket boekt en erna pas de annuleringsverzekering afsluit, geldt die annuleringsverzekering dan ook voor die tickets?
...en heeft iemand een tip voor een goede annuleringsverzekering?
Alvast bedankt!
Ik hoorde van een vriendin dat je ipv een annuleringsverzekering bij je ticket, beter een algemene annuleringsverzekering kunt nemen.
Klopt dat?
En als je dan eerst je heen- en terugticket boekt en erna pas de annuleringsverzekering afsluit, geldt die annuleringsverzekering dan ook voor die tickets?
...en heeft iemand een tip voor een goede annuleringsverzekering?
Alvast bedankt!
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Annuleringsverzekering
Een doorlopende reis- en annuleringsverzekering is vaak goedkoper dan een losse.
Er staat meestal een oingangsdatum in, bijvoorbeeld: tickets gekocht tot 14 dagen voor afsluiten van de annuleringsverzkering zijn gedekt. Dus dat moet je even nakijken/navragen.
Er staat meestal een oingangsdatum in, bijvoorbeeld: tickets gekocht tot 14 dagen voor afsluiten van de annuleringsverzkering zijn gedekt. Dus dat moet je even nakijken/navragen.
Bedankt!
Ik heb het topic over verzekeren gelezen, en daarbij de tips van Marijn bekeken.
Bedankt daarvoor, heel fijn! (ik weet niet hoe je iemand kunt taggen
)
Ik ben gaan kijken naar Univé en Ohra, en vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft?
Ohra wordt dus over het algemeen als goed ervaren als ik het goed begrijp.
Maar heeft iemand ook ervaringen met Univé?
Ik zal rond de 180 dagen weg zijn, dus kan het zo boeken dat ik daarbinnen blijf.
Ik heb het topic over verzekeren gelezen, en daarbij de tips van Marijn bekeken.
Bedankt daarvoor, heel fijn! (ik weet niet hoe je iemand kunt taggen

Ik ben gaan kijken naar Univé en Ohra, en vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft?
Ohra wordt dus over het algemeen als goed ervaren als ik het goed begrijp.
Maar heeft iemand ook ervaringen met Univé?
Ik zal rond de 180 dagen weg zijn, dus kan het zo boeken dat ik daarbinnen blijf.
En heeft iemand ervaringen met de Europeesche?
Ik was aan het berekenen op de site, en kwam bij een bedrag rond de €50 uit, maar toen ik later de berekening opnieuw moest doen werd dat ineens heel veel meer..
Hebben meer mensen die problemen?
Het lijkt een dure verzekering, maar ik weet niet of dat klopt.
Ik was aan het berekenen op de site, en kwam bij een bedrag rond de €50 uit, maar toen ik later de berekening opnieuw moest doen werd dat ineens heel veel meer..
Hebben meer mensen die problemen?
Het lijkt een dure verzekering, maar ik weet niet of dat klopt.
-
- Wereldreiziger
Heb zelf een doorlopende annuleringsverzekering om het simpele feit dat wij jaarlijks meerdere malen op reis gaan. Destijds via de ANWB afgesloten. Unigarant is de verzekeraar, kosten op dit moment € 78,00 per jaar.
Heb door vervelende omstandigheden de laatste jaren meerdere malen moeten annuleren en nooit een probleem gehad. Moet er wel bijzeggen dat er een maximale reisduur per reis geldt van naar ik meen 60 dagen, die verlengd kan worden.
Heb door vervelende omstandigheden de laatste jaren meerdere malen moeten annuleren en nooit een probleem gehad. Moet er wel bijzeggen dat er een maximale reisduur per reis geldt van naar ik meen 60 dagen, die verlengd kan worden.