Mijn naam is Rani en na mijn studies (dat is binnen een dik jaar) ben ik van plan een jaar op wereldreis te gaan.
Hoewel dit nog ver weg ligt zijn wij nu toch al bezig met onze reis te plannen (vooral welke landen wij willen zien, wat we willen zien in de landen, praktische zaken enz....) We weten nu al zeker welke landen we willen zien, uiteraard zijn er nog héééééél veel landen die wij willen zien, maar je moet uiteraard een keuze maken hé

Thailand - Filipijnen - Sri Lanka - Indonesië - Cambodja - Australië - Nicaragua - Costa Rica - Panama - Cuba .
Onze grootste twijfel zijn de vliegtickets.... Ik weet dat losse tickets goedkoper uit kunnen komen maar anderzijds is het soms een hele klus om een ticket te vinden en te boeken... We hebben de voor- en nadelen van beide zeker en vast bekeken. De ene moment denk ik: we nemen een wereldticket voor het gemak, de andere dag denk ik weer: toch maar losse tickets voor de flexibiliteit. Zowel mijn vriend als ik zijn niet héél goed in het geregel van vliegtickets.
Wat zijn jullie ervaringen voor een wereld- of rondreis en wat zouden jullie kiezen? Losse tickets of toch maar een wereldticket?
Voor een wereldticket heb ik al gekeken en ik zou kiezen tussen KILROY of KLM.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,