Werken in de GGZ in NZ

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
Elkeswanderlust

Werken in de GGZ in NZ

Bericht door Elkeswanderlust »

Hallo!

Ik ben bezig met afstuderen van Sociale Studies, Maatschappelijk Werk & Dienstverlening. Na mijn afstuderen wil ik graag een tijd naar Nieuw-Zeeland. Ik wil daar gaan werken, maar wil dan wel het liefst een serieuze baan waar ik ervaring op kan doen in mijn vakgebied. Vooral omdat ik in de toekomst nog een Master Forensische Psychologie wil behalen, wil ik graag in deze richting werkervaring op doen. Ik denk dan aan werken in een gevangenis of psychiatrische instelling.
Heeft iemand tips of ervaring met het zoeken van dergelijke banen?
Of is iemand bekend met de huidige werkgelegenheid in Nieuw-Zeeland? Want als het net zo bagger is als in Nederland, heb ik natuurlijk al weer minder kansen om aan de bak te komen daar.

Alle tips en info is welkom!
Groetjes Elke
Erik
Site Admin

Re: Werken in de GGZ in NZ

Bericht door Erik »

@Elkeswanderlust ben je uiteindelijk naar Nieuw-Zeeland toe gereisd en heb je in de GGZ gewerkt? Ben erg benieuwd naar je ervaringen.
Elkeswanderlust

Bericht door Elkeswanderlust »

Erik schreef:@Elkeswanderlust ben je uiteindelijk naar Nieuw-Zeeland toe gereisd en heb je in de GGZ gewerkt? Ben erg benieuwd naar je ervaringen.
@Erik Nee helaas, NZ zat er voor mij niet meer in, uiteindelijk kon ik het geld niet bij elkaar krijgen voor dit dure land en ben ik gaan backpacken door midden Amerika :) dat was ook fantastisch natuurlijk!
Nieuw-Zeeland staat eigenlijk wel nog steeds on top of My list! Heb jij plannen om daar naar toe te gaan? En wellicht in de zorgsector te gaan werken? Ik ben benieuwd naar je plannen!
Groetjes Elke
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Midden Amerika is ook enorm gaaf!

Nieuw-Zeeland is inderdaad erg duur om er te komen. Jammer dat het niet is doorgegaan. Ik heb zelf geen plannen om er naar toe te gaan (tenminste geen concrete), maar was vooral benieuwd of je plannen uitgekomen waren en hoe je dit dan gedaan had. Aangezien best wel wat mensen het zelfde willen als wat jij in je oproepje had staan.
Plaats reactie