Route Azie + terugvlucht al boeken of niet?
-
Route Azie + terugvlucht al boeken of niet?
Hoi allemaal,
Ik en mijn reismaatje willen rond mei richting Azie gaan. Wij gaan eerst van januari tot ongeveer mei naar nieuw-zeeland en australie. Daarna willen wij dus nog naar azie! We willen daar ongeveer een maand blijven (kan ook langer als we meer budget over blijken te hebben). Wat zijn nou echt de plaatsen die wij in deze weken gezien moeten hebben? We zitten nu zelf aan Bali, Lombok en Gili te denken. We kunnen nog alle kanten op!
En wij zitten ook te twijfelen of we de terugvlucht van tevoren al moeten boeken. Want straks blijken we langer dan gepland te kunnen blijven en dan zitten we al aan een ticket vast.. Is het makkelijk om daar tickets te kopen of is dat ook heel duur?
Alvast bedankt!
Groetjes Melanie
Ik en mijn reismaatje willen rond mei richting Azie gaan. Wij gaan eerst van januari tot ongeveer mei naar nieuw-zeeland en australie. Daarna willen wij dus nog naar azie! We willen daar ongeveer een maand blijven (kan ook langer als we meer budget over blijken te hebben). Wat zijn nou echt de plaatsen die wij in deze weken gezien moeten hebben? We zitten nu zelf aan Bali, Lombok en Gili te denken. We kunnen nog alle kanten op!
En wij zitten ook te twijfelen of we de terugvlucht van tevoren al moeten boeken. Want straks blijken we langer dan gepland te kunnen blijven en dan zitten we al aan een ticket vast.. Is het makkelijk om daar tickets te kopen of is dat ook heel duur?
Alvast bedankt!
Groetjes Melanie
Re: Route Azie + terugvlucht al boeken of niet?
Voor Indonesië moet je verplicht een uitreisticket geboekt hebben voordat je het land binnenkomt. Mocht je dus inderdaad naar Bali, Lombok en de Gili's willen dan heb je weinig keus.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
Of je koopt een goedkoop ticket naar een ander land en laat de datum voor de vlucht naar NL nog even open...Jenny schreef:Voor Indonesië moet je verplicht een uitreisticket geboekt hebben voordat je het land binnenkomt. Mocht je dus inderdaad naar Bali, Lombok en de Gili's willen dan heb je weinig keus.
Persoonlijk heb ik een hekel aan vastomlijnde plannen, zeker als het niet nodig is.... Heb er al vaak spijt van gehad >:)
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Dat is ook een uitreisticketTravelator schreef:Of je koopt een goedkoop ticket naar een ander land en laat de datum voor de vlucht naar NL nog even open...Jenny schreef:Voor Indonesië moet je verplicht een uitreisticket geboekt hebben voordat je het land binnenkomt. Mocht je dus inderdaad naar Bali, Lombok en de Gili's willen dan heb je weinig keus.
Persoonlijk heb ik een hekel aan vastomlijnde plannen, zeker als het niet nodig is.... Heb er al vaak spijt van gehad >:)

Je hoeft inderdaad geen gebruik te maken van het ticket wat je bij aankomst overhandigt. In het Indonesieforum staan heel veel tips over het visum.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
het hangt er gewoon allemaal van af. Wij vlogen vanuit Darwin met Jetstar naar Bali en wij moesten geen uitreisticket tonen. Hadden er ook geen. Wel een afschrift van onze bankrekening om aan te tonen dat we voldoende middelen hadden. Maar zorg dat je altijd nog in de mogelijkheid bent om snel een ticket te boeken