Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Sandervh
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Sandervh »

Ik raakte die vis niet aan, deed de divemaster... En toen had ik het al op de film staan. Zelf juist altijd heel huiverig met dingen aanraken omdat ik totaal niet weet wat wel en niet prikt.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Sander, hoe veel geheugenkaartjes heb jij bij je om zo'n filmpje te maken? Ik heb op mijn laatste paar reizen ook wat dingen opgenomen maar het gaat enorm hard met de Mb's.
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Sandervh schreef:Ik raakte die vis niet aan, deed de divemaster... En toen had ik het al op de film staan. Zelf juist altijd heel huiverig met dingen aanraken omdat ik totaal niet weet wat wel en niet prikt.
Haha oké, mijn excuses voor deze valse beschuldiging! _O_ O-)
Als het de divemaster was, is dat nog erger... Slecht voorbeeld, zeg... : (
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Erik schreef:Sander, hoe veel geheugenkaartjes heb jij bij je om zo'n filmpje te maken? Ik heb op mijn laatste paar reizen ook wat dingen opgenomen maar het gaat enorm hard met de Mb's.
Heb altijd een laptopje mee, waar ik dus mijn foto's en filmpjes op kan opslaan. Maar gaat inderdaad hard met de MB's. Zeker als je gaat filmen op de hoge framerate zoals ik deed met het raften bijvoorbeeld. In de Gopro zelf heb ik een 64GB kaartje zitten. Zal vanavond eens kijken uit hoeveel GB aan beeldmateriaal dit filmpje is voortgekomen.

Film trouwens wel alles "maar" op 720p, vind zelf 1080p overdreven aangezien je dit verschil toch niet echt gaat merken bij een YouTube filmpje die iedereen zowat recht voor z'n neus afspeelt. Daarom uiteindelijk ook voor de "oude" Gopro Hero 3+ black gekozen. De nieuwe Gopro 4 was al uit waarmee je dus op 4K zou kunnen filmen maar denk dat dit alleen interessant is voor zeer professionele producties
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

En het bewerken van de video doe je in het programma's die geleverd zijn met de Go Pro?
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Nope, heb een niet legeale versie van Adobe premier. Waarvan ik waarschijnlijk maar 5% gebruik van zijn kunnen. Maar persoonlijk vind ik het wel heel fijn werken + er staat zo veel informatie over op het internet waardoor je altijd wel een tutorial kan vinden als je een bepaald iets wilt doen.
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Heb even gekeken en het is 53GB en dit is iets meer dan 4 uur aan beeld. Dus had uiteindelijk net op mijn sd kaart gepast.

Foto's maak ik nog wel voornamelijk met een compact camera, vind de gopro niet geschikt om het leeuwendeel van de reisfoto's te maken.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Hoe veranderde je ook al weer je onderschrift? Ik weet dat het ooit weggestopt is omdat het uit de hand liep met gebruik van smilies en dergelijke, maar ik zou de mijn graag updaten. Vooral omdat ik het over reizen in 2013 heb én één van de sites niet meer bestaat. :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Mijn profiel > aanpassen van je e-mailadres & wachtwoord > Extra navigatie opties > Wijzig onderschrift.

en dan kom je hier uit: /messageboard/ucp.php?i=profile&mode=signature
kevinmp
Reisexpert

Bericht door kevinmp »

Heeft de site een update gehad? Als in een paar pagina's verder ben ben ik steeds uitgelogd?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hoi Kevin, de site heeft een update gehad, maar niet vandaag. Het kan helpen om even je cookies te verwijderen voor deze site en opnieuw in te loggen.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vakantie!!!!

Afgelopen schooljaar was mooi maar druk, ik moet echt even bijkomen. Nu even rustig was aan het rommelen thuis (en aan mijn website) en dan lekker weg.

Zin in :)

Hier nog mensen met plannen?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Lekker Jenny, geniet van je vakantie! Mijn eerste week zit er alweer op. Plannen? Inpakken, poetsen en nog een paar verjaardagen voordat we zaterdag op vakantie gaan.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Dat poetsen ben ik ook ineens aan het doen. Tijd voor de grote schoonmaak! Door het jaar heen komt het er niet echt van....

Ik had nog dingen voor mijn werk willen doen, maar dat komt wel als ik terug in Nederland ben (lees: voorbereiden nieuwe klassen enzo).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Geniet van je vakantie Jenny!

Ik ben gisteren net terug gekomen van een bezoek aan een vriendin in Wuhan. Wuhan heeft best een leuke geschiedenis met veel oude, Europese gebouwen / architectuur.
Vandaag wasjes draaien, naar de bank en mijn tas weer inpakken, want morgen vertrek ik naar Shanxi! :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Plaats reactie