Boeken bij Agoda betrouwbaar?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Djdolphin

Boeken bij Agoda betrouwbaar?

Bericht door Djdolphin »

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het boeken van een hostel/ hotel via Agoda.com? Ik heb in Vietnam een mooi hostel gezien, maar via Booking.com en andere websites zijn er geen kamers meer beschikbaar. De website Agoda geeft aan er nog wel een paar beschikbaar te hebben. Weet iemand of deze website betrouwbaar is?

Groetjes,

Marjolein
Travelator
Reisexpert

Re: Boeken bij Agoda betrouwbaar?

Bericht door Travelator »

Hoi Marjolein,

Agoda is absoluut betrouwbaar!

Fijne reis! : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Geen idee of het betrouwbaar is, maar waarom zou je eigenlijk via het internet willen boeken? Meestal is dit stukken duurder dan gewoon ter plekke een plek te regelen.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Sandervh schreef:Geen idee of het betrouwbaar is, maar waarom zou je eigenlijk via het internet willen boeken? Meestal is dit stukken duurder dan gewoon ter plekke een plek te regelen.
Dat is waar....!

(maar voor een eerste nacht na een lange reis is het wel errug prettig)
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Arnout3008
Reisexpert

Bericht door Arnout3008 »

Agoda is zeker betrouwbaar. Tijdens mijn stage achter de receptie veel Agoda boekingen langs zien komen. Weliswaar was dat gewoon in Nederland, centrum van Amsterdam. Ik heb daar in 6 maanden fulltime niets meegemaakt waaruit bleek dat Agoda niet betrouwbaar zou zijn!
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Sandervh schreef:Geen idee of het betrouwbaar is, maar waarom zou je eigenlijk via het internet willen boeken? Meestal is dit stukken duurder dan gewoon ter plekke een plek te regelen.
Middenklassenhotels zijn met Agoda soms goedkoper dan ter plekke, is mijn ervaring.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Mijn ervaring in bijna alle Zuid-Amerikaanse landen is precies andersom. Vaak als ik gewoon langskwam was het iets duurder dan via hostelbookers/hostelworld.

Maarja, in dat geval kan je gewoon bij de receptie boeken via internet :P
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ubiytsa schreef: Mijn ervaring in bijna alle Zuid-Amerikaanse landen is precies andersom. Vaak als ik gewoon langskwam was het iets duurder dan via hostelbookers/hostelworld.
In de Filipijnen ook.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
AmberBoxie
Contacteer:

Bericht door AmberBoxie »

Zeker betrouwbaar! Niet alle bedrijven hebben Booking.com / Agoda geintegreerd met hun eigen boekingsysteem. Je geeft dan per website aan hoeveel kamers je beschikbaar hebt. Wij hebben bijvoorbeeld 23 kamers, maar je kunt er maar 3 via Booking.com boeken, 2 via Agoda en 3 via Expedia. Op die manier hoef je als hotel niet bang te zijn om overboekt te raken of om het na elke boeking te moeten updaten.
Plaats reactie