Portugal rondreis: Porto -> Faro in 12 dagen - info
Re: Portugal rondreis: Porto -> Faro in 12 dagen - info
Hi, thanks all.
Hebben geboekt met vliegen op Porto en vertrek vanaf Lissabon, in totaal 12 dagen daar.
Planning voor nu is avond landing Porto, volgende dag Porto, volgende dag naar Douro vallei + overnachting, en vanaf dan staat nog open. OF in 1x naar Lissabon (trein?), daar dag of 2-3 en rest stranden ten zuiden van Lissabon. OF we eindigen met 2-3 dagen Lissabon en doen daar tussenin stranden.
Beste stranden en plekjes voor overnachting tussen Porto en Lissabon?
Hebben geboekt met vliegen op Porto en vertrek vanaf Lissabon, in totaal 12 dagen daar.
Planning voor nu is avond landing Porto, volgende dag Porto, volgende dag naar Douro vallei + overnachting, en vanaf dan staat nog open. OF in 1x naar Lissabon (trein?), daar dag of 2-3 en rest stranden ten zuiden van Lissabon. OF we eindigen met 2-3 dagen Lissabon en doen daar tussenin stranden.
Hi Maarten,
Ik was gewoon zomaar even aan het rondspeuren naar meer inside-informatie over Porto hier op around the globe en met inside-informatie bedoel ik uiteraard de info die niet in de reisgidsen staat..
Ik vertrek 3 juni voor een aantal dagen naar Porto en omdat ik alleen op pad ga en maar een paar dagen heb,
wil ik er alles uithalen wat erin zit!
Als jij op een zeker moment in Portugal gestrand bent zal jij als geen ander weten waarom je daar juist moet zijn.
Heb jij misschien ervarin met Porto en vooral nog de omgeving van Porto? Zodat ik niet in Porto blijf ronddwalen (waar ik ook vast ongelooflijk goed in ben en me best zal vermaken) maar meer ontdek dan de stad?
Hopelijk kun jij wat geheimen van de omgeving ontrafelen
Joi
Ik was gewoon zomaar even aan het rondspeuren naar meer inside-informatie over Porto hier op around the globe en met inside-informatie bedoel ik uiteraard de info die niet in de reisgidsen staat..
Ik vertrek 3 juni voor een aantal dagen naar Porto en omdat ik alleen op pad ga en maar een paar dagen heb,
wil ik er alles uithalen wat erin zit!
Als jij op een zeker moment in Portugal gestrand bent zal jij als geen ander weten waarom je daar juist moet zijn.

Heb jij misschien ervarin met Porto en vooral nog de omgeving van Porto? Zodat ik niet in Porto blijf ronddwalen (waar ik ook vast ongelooflijk goed in ben en me best zal vermaken) maar meer ontdek dan de stad?
Hopelijk kun jij wat geheimen van de omgeving ontrafelen

Joi
O wat erg Erik dat ik nu zomaar over jou berichtje heen lasErik90 schreef:Hi, thanks all.

Klinkt als een heerlijk vooruitzicht!
Geniet ervan

Wellicht heb je hier wat aan? Ik ben rondgeleid door een Portugese collega, dus inside informatie verzekerdJoijoice schreef: Heb jij misschien ervarin met Porto en vooral nog de omgeving van Porto? Zodat ik niet in Porto blijf ronddwalen (waar ik ook vast ongelooflijk goed in ben en me best zal vermaken) maar meer ontdek dan de stad

Over eten en drinken:
http://www.ikreis.net/p-100/eten-en-ove ... n-in-porto
Over bezienswaardigheden:
http://www.ikreis.net/p-98/weekendje-porto-portugal
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Superbedankt Jenny!
Ik ga meteen even kijken
Excuses voor mijn spelfouten die ik nu zie in mijn voorgaande bericht: 'puur enthousiasme'
Ik ga meteen even kijken

Excuses voor mijn spelfouten die ik nu zie in mijn voorgaande bericht: 'puur enthousiasme'